lavella

Plussa vai ei? - vol12

1311 posts in this topic

:lipsrsealed::lipsrsealed::lipsrsealed: kaikille :give_heart: Ei se vuoto vielä alkanutkaan, pari veritippaa ja that's it. Mutta eiköhän se kohta ala, kun ei noissa testeissä mitään näy, vaikka kuinka haluaisi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näkeeköhän kukaan super-tiiraajakaan tässä mitään....? Nyt kp 28/26-28 (viimeset 3 kk ollut 26 päivää kierto). Ei näy menkkoja ja raskausoireet vaan voimistuu...

14537280.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä supertiiraaja nään tossa viivan @Ewwwie. En osaa kyl sanoa onko väriä vai onko viivanpaikka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^niinpä.. tuskinpa se mitään viivanpaikkaa kummempaa on, kun mitä ihmettä se yks haamu sit ois ollut. Mutta hämää vaan niin paljon nää oireet, jotka vaan lisääntyy :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pms-oireet voi olla hyvin samanlaisia. Mulla ainakin yhdessä kierrossa oli niin paljon oireita ja raskauskierto huomattavasti vähäoireisempi. Epäilin edes raskauden mahdollisuutta, kun heitin hanskat tiskiin enkä tikuttanut ovista. Toivottavasti viiva tulee ja menkat ei myöhässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie kummassakaan en näe koneella mitään, kännykällä saatoin ehkä hyvällä tahdolla nähdä jotakin toisessa kuvassa kun oikeen tiirasin, mutta en kyllä uskalla varmaksi sanoa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie mä nään puhelimen näytöllä tuossa jälkimmäisessä testissä jopa selvemmän viivan kuin aiemmassa mihin viimeksi kommentoin. Mut edelleenkään en osaa sanoa onko muuta kuin viivanpaikka. Mä en ite oo saanu saamiani viivanpaikkoja millään kuvattua niin että kuvissa mitään näkyis.

Ootko koittanut erimerkkistä testiä? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en nää ewwwien testissä mitään :( Pelkkien oireiden perusteella en lähtisi arvailemaan. Siinä vaiheessa kun raskausoireita tulee niin hcg on noussut jo sen verran, että näkyy testeissä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pakko sanoa @Milaliina et itsellä molemmissa raskauksissa on tullut jäätävä oksetus jo kiinnittymisen jälkeen ja testi vasta pari päivää siitä näyttänyt ekaa esihaamua. Yksilökohtaista miten oireet tulee, mulle riittää ilmeisesti jo se että hormonit lähtee edes pieneen nousuun. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No joo, voihan jotkut olla niin herkkiä :)  Se hcg määrä mitä testit havaitsee on kuitenkin niin pieni että yleensä noin vahvojen oireiden ilmaantuessa testissä jotain näkyy. Varsinkin jos menkat on jo myöhässä. Mut aina on poikkeuksia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo tää on vaan niin tuskaista, kun oireet vaan lisääntyy, menkat puuttuu mutta ei näy viivoja ei... Tai mä nyt oon nykyään näkevinäni kaikessa jotain, joten en luota omaan testisilmääni enää yhtään, ellei viiva näy niin selvästi, ettei epäilyä jää :P mulla ei oo ikinä tainnut olla menkat näin paljoa myöhässä..

@Ouna ihana kun jaksat tiirata!! :D:give_heart: en oo nyt tehnyt muun merkkisiä. Eiköhän se raskaus näkyis näissäkin, jos ois siitä kyse :)

Tässä nyt tän aamuinen taas. Oon jälleen näkevinäni jotain, mutten usko, että se tarkoittaa mitään...

https://aijaa.com/kO9zr0

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm..kieltämättä vähän nostaa toiveita, kun ekaa kertaa viiva näkyy selvemmin, jos kuvan värikylläisyyttä lisää (=korostaa kuvassa olevia värejä). Eikö se vähän viittais siihen, että siinä viivassa jotain väriä ois...? Tuo aiemman viestin on siis alkuperäinen, tässä lisätty värikylläisyyttä. Luonnossa ei oo näin selkeää viivaa.

14538103.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie Hmmm, mä taas tiirailin. Muokkaamattomassa oon näkevinäni viivanpaikan. Muokatussa se viiva kyllä korostuu, mut en silti osaa sanoa onko viivanpaikka vai onko väriä. 

Mä sain syksyllä pc:llä joka kierrossa räikeitäkin viivanpaikkoja ja silloin aloin näkemään viivoja joka paikassa haamun toivossa. 

Oisko sulla voinut olla ovis reippaasti myöhässä tässä kierrossa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kymmeniä testejä tehneenä sanoisin, että kyllä sä Ewwwie tiedät kun se oikea haamu sieltä tulee. Ilman suurempia tiirailuja, kuvan muokkauksia jne. Tuossa vaiheessa kiertoa pitäisi jo näkyä jotain. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon Felicen kanssa samaa mieltä paljon testejä tehneenä, et kyllä sen viivan näkee sit kun se on oikea. Ja jos haamun esiaste tulee, niin kyllä se parissa päivässä muuttuu jo selkeästi havaittavaksi. :) Tsemppiä Ewwwie! Jatkuva toivominen ja odottaminen on raskasta, jaksamista. <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun aloin aikanaan odottaa esikoista, tajusin että kyllä haamun sitten tunnistaa kun sen näkee. Ja ajattelin etten enää ikinä tiiraamalla tiiraa testejä toisensa jälkeen vaan luotan vain siihen mitä selvästi näen.

Mutta niin vaan taas vuodet ovat vierineet yksi toisensa jälkeen ja huomaan olevani samassa tilanteessa kuin esikoisen haaveiluvuosien aikaan. Tiiraan testejä kaikissa mahdollisissa ja mahdottomissa valaistuksissa. Miksi? Sitä en edelleenkään ihan tarkkaan tiedä. Mutta jokainen testi sisältää pienen hitusen toivoa. Edes aavistuksen siitä että plussa voisi vielä joskus olla mahdollinen. Ja itselleni on myös helpompi kestää menkkojen aiheuttama pettymys, kun olen testaamalla nähnyt ettei taida onnistua taaskaan.

Toivo ja ihan mahdottoman iso haave siitä toisesta ihmeestä saavat itseni näkemään olemattomia kierto toisensa jälkeen. Minulle ne testien tutkailut jostain syystä tuovat hetken ajaksi tunteen, että toiveet joskus voisivat oikeasti käydä toteen. Omalta osaltani sillä ei järjen kanssa ole mitään tekemistä. Tiedostan olevani ihan liian vanha ja ihan liian toiveikas. Ehkä joskus tulee se päivä kun oikeasti osaan päästää haaveista irti. Mutta yhtään tehtyä testiä en varmasti harmittele.

Ja onneksi on sekä valokuvina että sydämessä tallessa ne esikoisesta tehdyt testit, joissa viiva näkyy ensin haaleana mutta selkeänä ja lopulta kontrolliviivaa vahvempana. 

Pitkä (mihinkään liittymätön) sepustus ja sen päätteeksi toteamus etten @Ewwwie ole varma näenkö jotain vai en. Mutta toivon että testiisi piirtyisi se selvästi havaittava viiva - joko huomenna tai ainakin lähiaikoina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^siinä oli kyllä hienosti kirjoitettu just ne ajatukset, joita en jaksanut tänne itse kirjoittaa :give_heart: kiitos :lipsrsealed: mä tiedän, että se viikon takainen, ainoa oikea viiva, oli haamu. Se oli sellainen selkeä, ei tarvinnut arvailla.. mieskin jopa sen näki :D kaikki muu on ollut vaan pc:n viivanpaikkoja ja halua pitää siitä hiipuvasta toivosta kiinni.. se kemiallinen selittää hyvin tän menkkojenkin myöhästymisen.. nyt on sellaiset kipukrampit, että eiköhän se tulva kohta (vihdoin) ala. Ihan hyvin fiiliksin seuraavaan kiertoon (toivottavasti se nyt oikeasti alkaa!), on tuo selkeä kemiallinenkin tosiaan enemmän kuin mikään muu mitä tähän yritysaikaan on mahtunut..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now