lavella

Plussa vai ei? - vol12

1311 posts in this topic

Dpo 8/9 pc puikko 15-20min kohdalla :huh:

14481540.jpg

14481541.jpg

..onpas tämä paikka muuttunut sitten viime näkemän :ph34r::rolleyes:

Edited by -Mollamaija-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erotan viivanpaikan mutten väriä. Mutta voiko noin aikaisilla päivillä vielä näkyäkään, toi pc ei tainnut olla kovin herkkä testi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sepä se, siksi tänne laitoinkin kuvan kun ei vielä osaa sanoa tuosta juuta tai jaata :ph34r: roskishaamuja oon saanut tuolla testillä paljon joskus aktiivisina testinarkkari-aikoina. Ne on näkyneet tosi hailuina kuivassa testissä pitkälti testiajan jälkeen. Saa nähdä onko tuo vai ei, vahvistui myöhemmin kuivuessaan ihan tiirailematta nähtäväksi viivaksi. Taustalla syyskuussa km rv6, välissä pitkä negakierto ja nyt kp27. Ovista ei tikutettu, kipujen perusteella päätelty. Luteaalivaihe on pielessä ollut 2 vuotta jo, vakiintunut nyt 9 päivään. Eli huomenna/lauantaina odotettavissa menkat <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

"testinarkkari" :-D Se onkin osuva termi kuvaamaan minuakin.

Luulen että jos loppukierto on kovin lyhyt, niin kuukautisten pitää olla myöhässä ennen kuin testissä näkyy. Koska kiinnittymisen ajankohdastahan se riippuu milloin hcg alkaa nousta. Toivotaan että saat paremman plussan seuraavaan testiin. Pahoittelut keskenmenosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi testinarkkari ja epätoivoinen tiiraaja hei:rolleyes: ei se siitä taida haamuksi muuttua, vaikka kuinka tiiraa<_<

 

14487819.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

^en yhtään tiedä. Kp 25/28. Ei siinä kyllä taida yhtään mitään muuta olla, kun mun epätoivoista halua nähdä siinä jotain<_<:( alkaa olla toivo loppu tän yrityksen suhteen. Ja sitten niin lupaavat oireet taas, että ehti jo toivoa, että jos sittenkin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ootte kyllä super-tiiraajia :D nyt vähän harmittaa, ettei oo enempää testejä kotona:rolleyes: oireet on kyllä tosi lupaavat, kun on vähän väliä huono olo ja alavatsaa vihloo ja tissejä särkee ja turvottaa :D kiva, jos taas ihan turhaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä täällä itken!! Testasin äsken maailman haaleimman, mutta kuitenkin selvän haamun:wub::wub::wub::wub::wub::wub: en ehkä kestä:lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos @Kaijak :lipsrsealed:

@Panterilla sitä on tosi vaikea saada kuvaan kun on niin olemattoman haalea :D ilmestyi kuitenkin testiajalla ja on livenä selvästi punertava:wub: josko se huomenna jo olisi oikea plussa.....!

 

14488281.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nyt näkyy munkin väsyneisiin silmiin! Varovaiset onnittelut! Jospa nyt päästäis samaan aikaan odottelemaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewwwie peukut pystyssä <3 näyttää plussalta! 

 

Tässä minun eilinen testi dpo 9, mutta tänään aamutesti oli kumminkin täysin nega. 

:( ja tuhruvuotokin alkoi sekä pieni menkkakipu. 

http://aijaa.com/pyxyC8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now