lavella

Plussa vai ei? - vol12

1311 posts in this topic

5 hours ago, -Kanerva- said:

Tämän kierron piti olla se, josta en ainakaan plussaa koska mies oli matkalla oviksen aikaan - vai oliko :ph34r:

14534196.t.jpg

Luonnossa olen näkevinäni väriä :ph34r: mutta miltä näyttää raadin silmiin?

Mä näen viivan mutta väristä en tiedä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-Kanerva-lla on ainakin tosi selvä viiva ja sen tummuus minusta viittaisi enemmän haamuun kuin viivanpaikkaan, mutten silti uskalla sanoa varmaksi.. selvää väriä en erota kuvasta. Toivottavasti nyt on haamu! On niin julmaa, jos noin selvä viiva ois vaan viivanpaikka :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi ei :(:( ihan jostain tuo Clearbluen testi!!! En oo testannut nyt, en oikein osaa päättää, koska kannattais.. nyt on vasta kp 22/28, dpo jotain 9-12 välillä todennäköisesti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-Kanerva- viiva näkyy selvästi ja saattaa siinä aavistus väriäkin olla. Jännää. Jos ovis onkin tullut myöhemmin niin dpot varmaan lähempänä 11:sta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Testasin sit kuitenkin tänään :D tosiaan vois olla jotain dpo 9-11 välillä. En oikein osaa päättää, näänkö tuossa jonkun ihan heiveröisen häivähdyksen, vai hämääkö pc:n viivanpaikka taas..

14534455.jpg

Tässä vielä toinen kuva, vähän huonossa valossa..

14534460.jpg

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie, ylemmässä taidan erottaa jotain, mutta ehkä kuitenkin enemmän viivanpaikalta vaikuttaa tässä vaiheessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä aamuinen.. voisko siinä olla vähän jotain...? Vai saako mun oireiden herättämät toiveet mut vaan taas näkemään olemattomia viivoja....:rolleyes:

14534749.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun vertaan omassa puhelimessa eiliseen kuvaan, vaikuttaisi viiva hieman vahvistuneen mutta ihan haamu taitaa olla vielä.

14534745.t.jpg

Ouna niinpä niinpä, jos on pieni dpo niin ehtii vielä tummua. :)

Ewwwien tämänaamuisessa näen jotain :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai olitkin ehtinyt uudestaan jo tännekin Ewwwie, ollaan nyt ristiin täällä ja Kakkosen kuumeilijoissa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^niin ollaan :D tässä vielä toinen kuva tän aamuisesta

14534754.jpg

Kun vertasin eilisen kans vierekkäin niin melkein olin näkevinäni jotain....

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tämänaamuinen:

14535067.t.jpg

Ja sen negatiivi:

14535068.t.jpg

Nyt näkyy ekaa kertaa negatiivissa mutta edelleen haamuilee vasta. Marraskuisiin voisin uskaltautua viikonvaihteessa jolloin menkkojen pitäisi ihan viimeistään alkaa. :ph34r:

Ewwwien tämänaamuisessa en valitettavasti näe viivaa :(:(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-Kanerva- kyllä se vahvistuu koko ajan :wub: Me ootetaan sua marraskuisiin! 

@Ewwwie en ikävä kyllä näe mitään - mut tuo näyttää RFSU :n testiltä? Jos on se niin mulla ainakin näytti negaa esikoisen kanssa kun Pregcheckissä jo oli selvä plussa... Samaa kuullut muiltakin että kovin herkästi ei mitään näytä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@-Kanerva- etköhän sä voi sinne marraskuisiin suunnata ;)

@Maallinen olento no nyt sä innostit mut ostamaan vielä pc:n :D mutta ei tää kyllä sen kummoisemmalta näytä :(

14535199.jpg

Jotain hailuraa oon tässäkin näkeväni, mutta toisaalta niin mä näköjään nään aina :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt näkyy märkänäkin!!!!!!!!! :wub: tarvisin sellaisen onnesta itkevän emojin!!!! Yk 19 ja se on haamu!!!! :wub:

14535449.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ewwwie :girl_pinkglassesf::wub:

Minulla on nyt tällainen jonka itsekin lasken jo plussaksi enkä haamuksi, mutta sanokaa nyt tekin että voin rentoutua:

14535454.t.jpg

Nimittäin esikoisesta en saanut haaleita viivoja ollenkaan vaan ihan selvää plussaa alusta asti asti, siksi stressaan (katsoin kuvatkin eilen ja muistan oikein). :unsure: Mutta riittäähän se että viiva kuitenkin vahvistuu koko ajan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^on plussa :give_heart: oon lukenut, että monella on eri raskauksissa vahvistunut eri tahtia testit :) en ois huolissani siitä! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now