Oliivia

Mobiilisovellukset raskautta toivoessa

32 posts in this topic

Testasin Glow'ta ja Oviaa, mutta eniten tykkään kyllä Flo-sovelluksen yksinkertaisuudesta. Oviassa oli aivan liikaa vaihtoehtoja täyteltäväksi ja ihan mielenkiinnosta joku aamu otin aikaa ja meni 15 minuuttia täyttää kaikki edelliseltä päivältä. Oli siis ainakin monipuolinen, jolloin voisi odottaa tarkkaa ennustetta, mutta ei ollut kyllä missään nimessä helppo. Glow oli mielestäni myös hieman monimutkainen.

Flo'ssa on jokin aika sitten tullut "Artikkelit", joissa on tietoa erilaisista kuukautisiin, kiertoon, yritykseen, elämäntapoihin yms. liittyvistä jutuista. Lisäksi artikkeleita tulee sillä perusteella, mitä on oireisiin täyttänyt esierkiksi minulle tuli joku päivä "You have logged bloating: What could trigger it?" Artikkelit yms. ovat siis englanniksi, mutta eri toiminnot suomeksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisiko kenelläkään ajankohtaista tietoa, mikä Android-sovellus olisi hyvä? Olisi kiva, jos samaa sovellusta voisi käyttää ovulaation ennustamiseen sekä mahdollisen raskauden etenemisen seurantaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En ole jotenkin tottunut FertilityFriendiin, joten on tullut käytettyä vain Woman Logia, se on mukavan simppeli. FF on kyllä monipuolisempi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on käytössä Flo, ja tykkään siitä tosi kovasti. Oon ajatellut jättää tämän käyttöön myös silloin kun ei aktiivisesti yritä raskautta tai ole raskaana, koska tämä tekee oman kierron seuraamisen niin helpoksi. Lisäksi Flo'lla pystyy seuraamaan esim. unen ja liikunnan määrää sekä painoa, joka on osoittautunut aika mielenkiintoiseksi dataksi itselle. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on nyt käytössä Clue ja oon ollut tyytyväinen. Halutessaan voi syöttää vaan vuotopäivät, jolloin arvioi ovulaation ajankohdan. Mutta voi syöttää myös tietoa vuodon määrästä, yhdynnöistä, ovistestin tuloksesta jne. Tekee sitten uudet laskelmat syötetyn tiedon pohjalta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now