Sign in to follow this  
Followers 0
Kimmo

Foorumi siirretty uudelle palvelimelle!

17 posts in this topic

Foorumi on siirretty uudelle palvelimelle ja kaikki yhteydet ovat nyt suojatut. Samalla foorumisofta päivitettiin uusimpaan 4.1.x -versioon, mutta tullaan kesän aikana päivittämään edelleen uuteen 4.2 -versioon, mikä mahdollistaa esim. 'klubit', eli rajatun piirin 'omat' alafoorumit yms.

Vielä tällä hetkellä foorumi tekee koko ajan isoja taustatehtäviä, mm. palauttelee vanhat viestit ja kuvat pikkuhiljaa. Tämä työ etenee taustalla sitä mukaa kun ihmiset vierailevat eri osastoilla. Mm. suurin osa foorumisoftan kuvista (nuolet yms.) puuttuvat vielä, ne tulevat näkyville pikkuhiljaa.

Foorumin kieli on vielä englanti mutta sekin vaihdetaan heti kun palautustyöt on saatu päätökseen. Tällä hetkellä hallintapaneelissakaan ei ole lainkaan kuvia eikä siis oikein tietoa mitä kohtaa pitäisi milloinkin klikata, joten parempi jättää isommat remontit siihen asti kunnes kaikki on palautettu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Kiaxa82 said:

Moikka, onko yks näistä aikanaan palautuvista allekirjotukset? 

Toisessa ketjussa (Kehitysehdotukset vaimikäsenyton, se viimeinen aihe) Kimmo kertoili, että ajan kanssa kuvat ja tickerit palautuvat, nyt on vähän hitautta, kun on monta päivitettävää asiaa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee väärän profiilin tiedot, kun tilaan uuden salasanan. Eli siis tämän profiilin. Mitä ihmettä? Molemmat kyllä on mun luomia, mutta olen käyttänyt jo vuosia tunnusta airua.

 

Mistä ihmeestä saan tuon oikean salasanani? En muista vaihtaneeni asetuksiin meiliä.

Edited by auria

Share this post


Link to post
Share on other sites

auria; sulla on noissa eri kirjautumissähköpostit - kumpaa käytät: luukku (auria) vai tuo oppilaitos (airua)?

Voin laittaa sulle uuden salasanan sähköpostin kautta. Sitten kun on sut saatu kirjautumaan siihen toiseen profiiliin, poistetaan tämä toinen, kun tuplaprofiilit on kiellettyjä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo, muistinkin yhtäkkiä sen toisen salasanan ja pääsin sisään! Se oppilaitoksen meili ei ole enää voimassa... Voisko tuon auria-profiilin poistaa ja lisätä tähän profiiliin luukku-meilin?

 

muoks. En siis itse pysty meiliä muokkaamaan, niin ei kai vaan voi tehdä?

Edited by airua

Share this post


Link to post
Share on other sites

ˆMä pystyn muutokset tekemään.

Eli: airua -profiilin sähköpostiksi se luukku ja auria -profiili pois...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpa tämä, kun en näemmä saa Kimmon aloitusta kiinnitettyä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja edelleen pyydetään kärsivällisyyttä, jos et pääse kirjautumaan omilla vanhoilla tunnuksillasi - älä heti perusta uutta profiilia (tai jos perustat niin pyydä vanhan poistoa, tuplaprofiilit on edelleen kiellettyjä!!) vaan pyydä apua, salasanojen palauttamisessakin on pieniä ongelmia ollut, mutta yritetään ensin edes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kysymys siihen liittyen että miksei foorumi enää automaattisesti mene ensimmäiseen lukemattomaan viestiin? Itse en ole sellaista nappia vielä löytänyt. Tuntuu hankalalta selailla ketjuja kun joutuu aina etsimään sitä kohtaa johon viimeksi lopetti. Eikä sitä aina muistakaan mikä oli viimeisin viesti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ käytän pelkästään mobiiliversiota ja mulla otsikon vasemmalla puolella olevan kuvion (mulla ei ole palluroita ja tähtiä vaan jotain ihan muuta :D ) klikkaaminen vie ensimmäiseen lukemattomaan viestiin vain niissä ketjuissa mitä olen ehkä joskus lukenut, mutta mihin en ole koskaan kirjoittanut. Ketjut joihin olen kirjoittanut otsikon viereisestä kuviosta ei tapahdu mitään.

Tääkin ehkä korjautuu kunhan päivitys on valmis :)

Edited by anjusha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0