lavella

Plussa vai ei? - vol. 13

664 posts in this topic

Nyt apuja! :D

Oikeanpuoleinen tummemman sininen on jokin herkempi 10 iu testi jonka tein n. 3-4pv kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Ajattelin että ei siinä mitään tule näkymään, jätin kuivumaan kylpyhuoneeseen jemmaan ja kun otin sen sieltä heittääkseni roskiin, oho. Ajattelin että selvä plussa. Välissä ehti kulua muutama tunti.

Tietysti tein seuraavana päivänä toisen testin, tuon jossa vaaleampi sininen pääty. En tiedä herkkyyttä. Näkeekö muut siinä jotakin??? Mielestäni siinä näkyy hyvin vaalea raita.

Tämän jälkeen tein hirveällä vimmalla muutaman erimerkkisen lisätestin, ne olivat mielestäni negoja. Nyt menkat myöhässä 3,5vk. Ei tunnu että olisin raskaana ja olen tosiaan saanut negaa. Kemiallinen...? Eikö silloin pitäisi tulla vuoto? Toivottavasti ei mitään vakavaa. :unsure: Toinen raita joka näkyy paremmin on yhtä vahva kuin aiemmasta lapsesta joskus dpo 15. Voiko testin vanhentuminen tehdä tuon raidan, ilmeisesti ei. Onko kenelläkään kokemusta että menkat ei vain ala? Voinhan vielä testata esim aamulla mutta tuskin se plussaksi muuttuu. Edellisen jälkeen siis kolme kiertoa normaalit runsaat kuukautiset ja yhtäkkiä nyt tämä. 

 

Edit: nyt en ole varmaan 1-2 vkoon testannut kun ajattelin että menkat alkaa mutta ei vieläkään mitään. Viikonloppuna kuukauden myöhässä.

 

viivat.jpg

Edited by Secretariat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Secretariat Mä en oo ikinä ottanut noihin tikkuihin kantaa, enkä ajatellut ottaa nytkään. Sori :D Mutta PCO aiheuttaa menkattomuutta ja siitä on kokemusta :) Tai tarkalleen ottaen ovuloimattomuutta, jonka takia ei tuu menkkojakaan.

edit. En kyllä koskaan saanu mitään haamun tynkääkään, vaikka testailin menkkoja odotellessa. Että en kyllä sit tiiä...

Edited by tinhi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tinhi voi olla että on ovis jäänyt väliinkin, mene ja tiedä. pcO:ta ei pitäisi olla kuitenkaan mutta voihan ovis muutenkin jäädä joskus väliin. Ehkä ostan varmuudeksi vielä yhden testin mutta negaa odotan. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Secretariat, nuo plussat (molemmissa on minusta viivat) olet testannut siis kolmisen viikkoa sitten? Pahoin pelkään, että tuskin se siitä enää plussaksi muuttuu. :( Voisko olla kyseessä joku hentoinen kiinnittyminen ja sen jälkeen vuoto jää tulematta, vähän niin kuin hyvin varhainen keskeytynyt keskenmeno? Jos ei riitä hermo odotella, voisi varmaan käydä ultran omistavalla lääkärillä, joka näkisi kurkata kohdun sisälle, mitä siellä on meneillään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sarvis nämä testattu 9.11. Sen jälkeen taisin testata vielä seuraavana päivänä 10.11 pv mutta en ole testannut sen jälkeen koska 10.11 oli nega. Eli pari viikkoa testaamatta. Kuitenkin kun 10.11 testi oli nega niin vaikea ajatella että olisi enää plussaksi vääntynyt, kai se olisi silloin jo pitänyt olla ns kunnon plussa jos kaikki ok. Täytynee ottaa yhteyttä lääkäriin jos vaikka tyhjennettävä tai ainakin täytynee varmistua mitä meneillään. :/ Jospa huomenna soittelen, mikähän oikea osoite: neuvola? 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä minä molemmissa näen viivan. Sinuna kipasisin kauppaan/apteekkiin ja testaisin vielä tänään. Jos nega, niin heti aamusta soittoa lekuriin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malttamaton täällä, kyselisin edellisen sivun vikaannviedtiin liittyen onko kellään kokemuksia pteekin omasta ultra -testistä, näyttääkö viivanpaikkoja? :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, Anastacia said:

Kyllä minä molemmissa näen viivan. Sinuna kipasisin kauppaan/apteekkiin ja testaisin vielä tänään. Jos nega, niin heti aamusta soittoa lekuriin.

Mäkin näen :ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anastacia ja @Charlottenburg kävin ostamassa uuden testin ja teen vielä illalla. Hui.. Vauva, kevyillä hoidoilla saatu, on 6,5kk vanha ja seksiä viime kierrossa kerran. Nyt jännäämään; kaipa nega tulee vaikka tavallaan olen haaveillut toisesta. En kuitenkaan nyt/vielä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Secretariat said:

@Anastacia ja @Charlottenburg kävin ostamassa uuden testin ja teen vielä illalla. Hui.. Vauva, kevyillä hoidoilla saatu, on 6,5kk vanha ja seksiä viime kierrossa kerran. Nyt jännäämään; kaipa nega tulee vaikka tavallaan olen haaveillut toisesta. En kuitenkaan nyt/vielä. 

No tämän taustan jälkeen jännittää täälläkin ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä eilisillan testi oli selvä nega. Täytynee alkaa soitella terkkariin. Harmi tavallaan vaikka vauva olisikin tullut vähän liian nopeasti. :( 

Edit: soitin neuvolaan ja epäilivät että tuskin raskaana olen. Tavallaan kyllä harmitti kun siitä jo ehti innostua. Kuitenkin ensimmäinen askel on mennä verikokeeseen varmistamaan olenko raskaana. Tuskin siis olen mutta verikokeen jälkeen mietitään jatkoja. Toivottavasti pääsisin ultraan.

Edited by Secretariat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verikokeessa käyty ja nega on. Harmi kun ehti jo innostua. :( Vuotoa ei edelleenkään näy ei kuulu, lääkäriin julkisella pääsee vasta joulun tienoilla. Yritän soittaa aiemmalle lapsettomuusklinikalle mitä kannattaisi tehdä. 

Edit: Vuoto alkoi kuukauden myöhässä juuri kun olin tilannut ajan lapsettomuusklinikalle. Kuulemma tyypillistä. ;)

Edited by Secretariat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heip! 

Olisi tiirailtavaa :ph34r: tänään siis vasta kp18 (mulla kyllä kierrot menee miten sattuu). En tiedä edes miks tein näin aikasin testin, mutta ihan kuin jotain vaaleanpunaista näkyisi... Tämä nyt tänään illalla tehty. 

IMG_20181219_220214.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos tiirailijoille :curtsey:

Tässä vielä kuva puolenpäivän aikaan tehdystä testistä. Jotain siinäkin mielestäni näkyy.. Olen pitkään noita samoja Raskauskeijun puikkotestejä käyttänyt ja tarkkaan aina tiirannut muttei aiheetta ole tullut viivanpaikkojakaan. 

Olisi kyllä niin kiva jos olisi tärpännyt, takana yksi keskenmeno edelliskesältä ja esikoista toivottaisiin. Ja tosiaan nyt eka yrityskierto vähään aikaan. 

Mutta onko tuo (tai eilinen) nyt sitten haamu vai mikä :huh: varmaan pitää odotella pari päivää ja tehdä testi (niin varmaan että kuitenkaan odottelisin :D).. 

IMG_20181220_124652.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä ei varsinaisesti ole tihrusteltavaa, kaipaan vain kommentteja tai kokemuksia ovitrellen näkymisestä (annos 6 naksautusta eli 60 mg kun koko kynä olisi 250 mg). Meille tehtiin pakastetun alkion siirto viikko sitten, alkio 5 päivän ikäinen. Nyt tein hetken mielijohteesta testin ja pohdin näkyykö kolme päivää sitten pistetty pikkuannos vai voisko tämä olla totta :huh:  Kiitän jo etukäteen kaikista kommenteista, voitte uskoa että olen aika tulisilla hiilillä juuri nyt :ph34r: Takana syksyltä myöhäinen keskenmeno rv 16 ja yritystä yhteensä kohta 4 vuotta takana. PP tänään siis 7, dpo 12 ja testi PC. Help!

https://aijaa.com/HmyVoz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maisamou en osaa suoraan vastata, mutta mulla oli esikoisen yritysaikana käytössä Pregnyl pienenä annoksena  (yhdessä ampullissa on 5000 yksikköä, ja siitä käytin kolmanneksen kerralla), epätoivoisena yrityksenä oli pistoksen avulla vahvistaa kohdun limakalvoa vielä ovulaation jälkeen. Mulla näkyi selvät viivat Pc:n testeissä 4-5 päivää pistoksen jälkeen ja sitten hiipuivat. Mutta tosiaan eri valmiste, eri yksiköt, eri ihminen...

Pidän kovasti teille peukkuja! :lipsrsealed: Jos testaat huomenna uudestaan, niin näet, tapahtuuko viivan vahvuudelle jotain?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rosetta82 Kiitos kommentista ^_^ No niinpä, tiedän että ei ole oikeaa vastausta, mutta kunhan saisi edes jotain kokemuksia. Laskin, että mun käyttämä määrä on 1500 yksikköä eli about saman verran kuin sulla... Voi siis olla vain sekin mikä näkyy. Mä en voi aamulla testata, koska illalla pitää taas pistää uusi annos ovitrelleä :rolleyes: Virallinen testipäivä on vasta viikon päästä ja siihenhän on ikuisuus :o 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now