lavella

Plussa vai ei? - vol. 13

664 posts in this topic

@Sanghi :lipsrsealed: Tänään en voinut testata, koska eilen tosiaan meni viimeinen ovitrelle-annos. Huomenna ja siitä sitten eteenpäin testailua ja toivottavasti vahvistuvia viivoja! Kaikenlaisia oloja on kyllä. Tänään alkaisi pisimmän kierron mukaan menkat, mutta luget saattaa pitkittää kiertoa. Nekin loppuu tänään joten sitten on kroppa omillaan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@Maisamou toivotaan parasta!! 

@Minttu86 Olen testaillu tässä tiuhaan, kärsimätön kun olen.. Raskauskeijun one step - testejä (herkkyys 20) on nuo mistä lähetin kuvat ja edelleen tänään aamupissasta näyttää samanlaista hailuraa, mutta viivaa kuitenkin. Ja kuivuessaan erityisesti ihan selkeä viiva, jossa väriä. MUTTA.. Kävin eilen verikokeessa kun oikein jäi mietityttämään, sen herkkyys on 20 tai 25 ja oli negatiivinen. Myös tein RFSU:n puikkotestin (herkkyys 10) ja nega. Tosin se ei ollut aamupissasta.. Optimisti mussa ajattelee, että ehkä on niin alussa että ei vielä oo hormonitasot nousseet ja siksi ei näy muuta kuin hailurana ja realisti mussa ajattelee, että noissa one stepeissä on jotain vikaa... :unsure: oon tosiaan ennenkin noilla samoilla testaillut mutta eri erää ollut. En oikein tiedä mitä pitäisi ajatella :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aivan selvä plussa on @Maisamou ja tosiaan näyttää vahvistuneen edelliseen verrattuna. En tunne tuon lääkkeen vakuutusta, ja toivon että oikeasta plussasta on kyse. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sanghi ja @Ouna joo vahvistunut selvästi, mutta pistin uuden boostauksen ovitrelleä perjantai-iltana joten ei ole vertailukelpoinen edelliseen... huomisaamun testiä varmaan voi jo verrata ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maisamou tänään aikasin aamulla testasin, tässä kuva siitä. Mies ainakin sano, että näyttää vahvemmalta ja kyllä munkin mielestä. Mitä olette mieltä? Tänään kun vasta kp 23. Eilen testasin päivällä ja se ei näkynyt noin selvästi, mutta voi olla että pissa ollut laimeeta silloin?

Vähän kyllä mietityttää että onko siellä jotain meneillään vai ei.. 

Mutta hyvää joulua kaikille! Ja @Maisamou kertoile, kun olet testannut! 

IMG_20181224_114959.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Maisamou Aijai! Lupaavalta näyttää! Ovitrelle-viivojen luulisi haalistuvan ajan kanssa, nämä vaan tummenee. Olisipa ihana joululahja, plussa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Eleeo pari seuraavaa päivää varmasti kertoo, kuinka käy. Pidetään peukkuja ja laisa heti meille tiirailtavaa kun taas on! :ph34r:

@Maisamou hyvältä näyttää, oi ihanaa!!! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä nämä tosiaan vahvistuu, enää 3 aamua viralliseen testipäivään ja tänään testi on jo näin vahva (testi oli jotenkin halki mutta näytti silti toimivan)

https://aijaa.com/HMxTSv

Kyllä mä siis taidan raskaana olla, jeee! Jospa tällä kertaa onnistuisi ihan loppuun asti :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä laitan tiirailtavas kun sellainen sattui tulemaan. Tarkkoja päiviä en tiedä, mutta olisiko dpo 12-14. Sunnuntaina testi oli nega, mutta ovistesti positiivinen. Nyt en tehnyt kuin raskaustestin. 

https://aijaa.com/48eTq4

Testi pregcheck ja livenä ainakin näkyy jotakin. Tosin onko viivanpaikka vai haamu? Maanantai testissä ei ollut kyllä mitään paikkaa edes näkyvissä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea @Maisamou:lipsrsealed:

@lurutin mä myös näen haalean viivan, mutta en tiedä onko väriä.

Tein testin aamulla ja äsken. Aamulla oli mun mielestä nega ja äsken tuli taas haalea viiva, jossa ainakin mun mielestä väriä. Aika jännä, kun luulisi että aamulla tulisi vahvempi :o huomasin myös, että toi mun käyttämä testi on herkkyydeltään 10 eikä 20 että huomaa aika pienetkin määrät.. 

Ehkä nyt vaan pitää ottaa rauhassa ja ootella, kun kuitenkin vasta kp24/? (ei mitään hajua kierron pituudesta).. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

14651855.jpg

 

Tässä omat testit, ylhäällä pc ja david dpo8, seuraavat david Dpo9, Dpo10 ja tältä aamulta dpo11 david liuska ja cb testi. Livenä Dpo10 david liuskassa näkyy joku harmahtava haamun esiaste ja aavistuksen voimakkaampi tämän päivän testissä. Silti tulkitsisi tuon david;n negaksi. Voinko kuitenkin luottaa tuohon cb;n testiin? Niistä lukenut myös huonoa. Plussa piirtyi heti ja kuvattu 1-4min testin teosta.

Davidin testeistä ei ole itsellä aiempaa kokemusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SuzieL minkä vahvuisia nuo testit on? Esikoisesta tein tuon plussatestin, mutta (olikohan davidin) liuska antoi sitä ennen hyvin hyvin hennon viivan, niin oli pakko samaan näytteeseen dipata toinen testi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Anastacia nuo david testit on tilattu mammaksi.fi sivulta ja siellä luki herkkyys 10 eli pitäisi olla muka todella herkkä. Itse aina käyttänyt pc tai cb digiä ja nyt olin noita tilannut kaapin täyteen. Ei oikein vakuuta, käyn nyt pari pc liuskaa hakemassa ja testaan aamulla uudestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now