lavella

Plussa vai ei? - vol. 13

664 posts in this topic

@Secretariat Kiitos. Juu kyllä sitä itsekin pidän selvänä plussana, mutta liian vaaleana siihen nähden, että ekan hailuran testiin sain jo 5 pvää sitten, pitäis olla nyt jo selvempi viiva tai näin ainakin luulisin. Nyt alkoi alavatsaa jo jomotellakin, joten luulen, että tämä on taas päättymässä huonosti.. ei kyllä vaan millään jaksaisi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hatchling minusta viivat on vahvistuneet hyvin. Hcg nousee joka toinen päivä ja jos vertaa toisiksi alinta testiä ylimmän kanssa niin onhan niissä selvä ero. Peukut pystyssä, että viivat jatkavat vahvistumista! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Hatchling minulla ei ole 3 lapsen osalta koskaan tullut "huomattavaa" vahvistumista ja olenkin aina noin 6 testin jälkeen tehnyt digin ja sitten odotellut toisen digin kanssa jotta saan siihen viikko näyttöön 1-2vko sijaan 2-3, diginkin osalta vainoharhaisena :D testaillut vielä että saa sen 3+ eikä se ole koskaan tullut kun olisi pitänyt joten ei se hcg ole ollt tarpeeksi korkea. Mutta näillä tikku testeillä ei kunnon viivoja ole tullut. Onko sinulla ensimmäinen lapsi yrityksessä? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lavella ja @Marika__ Toinen lapsi on yrityksessä ja ensimmäisen kohdalla en tehnyt kuin yhden testin, joka ei jättänyt mitään arvailujen varaan (tosin silloin oli yllätysraskaus kyseessä ja testasin vasta joskus dpo 25 tjsp..). Tein tuossa pari tuntia sitten uuden testin, joka kyllä vähän hämmensi nyt mieltä, olin jo varustautunut siihen, että viiva olisi lähtenyt vaalentumaan, mutta kyllähän se taas vähän tummempi taitaa olla. 

https://aijaa.com/zQHe26

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Todella hyvä viiva dpo14 ja selkeästi on eilisestä vahvistunut. :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei! 

Tällainen tuli tänään illemmalla. Hetken aikaa kuivahtanut testi, mutta näkyi jotain jo testiajalla, kun olin ottanut kuoren pois. Sofin one step - antaako tällaisia viivanpaikkoja? Vai näkeekö kukaan muu edes mitään? 

https://aijaa.com/xqScqf

Oon ennen tilannut Raskauskeijusta one step - testejä, mut anto silloin viivanpaikkoja. Nyt tilasin Kotitesti.fi ja oli Sofin kuorissa mut ainakin samoilta näytti, onko tietoa onko samoja one step -puikkotestejä noissa paikoissa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Eleeo Ei valitettavasti ole kokemusta noista testeistä. Omaan silmään joku varjo /haamu siellä taitaa näkyä. Osaatko sanoa kuinka kauan on ovulaatiosta? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Felicidad: kiitos tiirailusta! Ei tietoa ovulaatiosta, mutta ilman ehkäisyä ollaan oltu nyt 1,5 viikkoa (yritystauon jälkeen) että siitä lähtien on voinu tärpätä.. Tein myös Sofin ei-herkällä liuskatestillä mut siinä ei näkyny mitään. Tämä puikkotesti minkä tein on herkkä. Mun tuurilla kyllä vain viivanpaikka. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Felicidad aivan selvä plussa, onnea! :wub:

@Eleeo minäkään en tuota testiä tunne. Joku varjo/viivan paikka kuvassa näkyy, mut ei siitä sen enempää voi sanoa. Toivottavasti selkenee pian. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now