lavella

Plussa vai ei? - vol. 13

664 posts in this topic

Jatka tanssimista @Snapper!!!! :curtsey:On taas vähän vahvistunut testit illasta!!! :wub:

@Anastacia eka One Stepejä, sitten joku Rfsu:n herkkä ja Pc. Ja testiaddiktina teen siinä sivussa myös ovistestejä, kun niilläkin voi verrata vahvistumista:ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näitä on niin masentava laittaa, kun ovat luonnossakin niiiiin haaleita saati sitten näytöllä:rolleyes: toivon niin paljon, että huomenna näkyis jo selkeä viiva!! Tänään siis dpo 10. Noita Rfsu:n herkkiä mulla ei oo enempää (sillä selvin viiva eilen) ja One step näyttää samalle kuin eilenkin. Pc on tänään selvempi vähän kuin eilen.

Edit. Mä masennuin siitä kuvasta niin paljon, että otin sen pois... Voi kun pääsisin laittamaan kunnon plussan tänne lähipäivinä!

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jotain hyyyvin haaleaa viivaa olen ehkä näkevinäni Ewwwie:n testeissä. :) Toivottavasti nyt lähtee kunnolla vahvistuun!!

Testasitko tänään illalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo ja aamulla :ph34r: on ne taas vahvistunut :lipsrsealed: mutta tooodella haaleita edelleen! Dpo 11 nyt. Mutta kyydissä edelleen :wub: ja oireitakin on erilailla kuin kohdunulkoisesta. Voi kun tää nyt onnistuis.....

Onpas muuten todella turhauttavaa, kun omassa puhelimessa tuo näkyy kuvassa suht ok, mutta sitten kun lataa tuonne aijaa:han niin jotain tapahtuu ja näkyy paljon huonommin. Tiiratkaa nyt kuitenkin, jos haluatte, mutta livenä näkyy siis paremmin :)

https://aijaa.com/Kw3I0c

Tässä vielä One step. Se on livenä selkeämpi kans :)

https://aijaa.com/dDxanc

Ei nää kyllä näy teille kuvassa yhtään :unsure:

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äääääää kun tää on niin piinaa:girl_cry2: miksei se voi näkyä kunnolla????????

Nyt kuivina en kyllä menis sanomaan, että ovat eilisestä vahvistuneet. Ihan olemattomia hailuroita :(:( mutta nyt taas iltapäivän One step ehkä vois ollakin vahvistunut... Onkohan toivoa enää, dpo 11 kuitenkin..? 

https://aijaa.com/1pzyfD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi @Snapper! Oot ihan paras :give_heart: Mä oon täällä illan itkenyt, että taas tää ilo loppuu ennen kuin alkaakaan. Mutta ostin sit kaupasta lisää testejä ja kyllä se vaan siellä edelleen kummittelee!!!!!

14636710.jpg

Pc:n viiva on tooooosi haalea, mutta ihan heiveröinen viiva siinäkin näkyy...!

https://aijaa.com/hzGZyX

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie mikä testi toi vihreä on? Se on ainut missä mä mitään näen, muut on blankoja tai viivanpaikkoja omaan silmään kyllä. Varsinkin kun vahvistumista ei oikeen ole havaittavissa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivon todella @Snapper, että päästään molemmat siihen ketjuun! :) Pitää niitä oireitakin listata joskus, kun ehtii. Mun seuraava etappi on odottaa kunnon plussa ja sit soitella aikaa ar-ultraan. Jos tää jatkuu ja on oikeassa paikassa, niin katsotaan sitten sitä ryhmää :D

@happpy tuo on rfsu:n herkkä testi. Herkkyys 10 miU/ml. Mä laskeskelin, että kun ekat haaaleat haamut tuli sunnuntaina tuolla herkkyydellä, niin hcg oli varmaan silloin ~8-10. Jos se tuplaantuu joka toinen päivä, niin eilen ois ollut ~16-20. One stephän tunnetusti antaa haaleaa viivaa pitkään ja tuo selittäis, miksei näkynyt Pc:ssä juuri ollenkaan (koska sen herkkyys 25 miU/ml). Jos tää pitäis paikkansa, niin huomenna pitäis PCssäkin näkyä selvemmin. Tosin nyt illallakin oli selvästi vaaleanpunertava viiva myös PCssä, tosi haalea vaan :)

Edited by Ewwwie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie no ehkä se sieltä vielä tulee se plussa. Herkkiin testeihin ei kannata luottaa, ne antaa väärää plussaa jopa miehille. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin näin aiemmissa viivanpaikkoja, mutta tuo vihreähän on jo ihan selkeä ja viimeisimmässä PCssäkin  näen toisen viivan! :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie OneStep näyttää samalta kuin mulla dpo12, sen (ja oireiden) perusteella tein digin, joka vahvisti plussan. Myös pc:ssä näen viivan ja toi Rfsu on jo ihan selkeä! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin näen ainoastaan vihreässä testissä toisen viivan.
Yritä olla hätäilemättä, mulla näkyi toinen viiva vasta tyyliin dpo16 kun dpo14 testi oli nega. Tosin mulla on plussat aina näkynyt testeissä myöhään ja vasta silloin kun menkat olleet myöhässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ewwwie Minäkin näen vihreässä kyllä selvän viivan, ei mitään haamuja! Herkän testin viiva on siis vahvistunut? :wub: Jännään sormet ristissä ja odotan tämän päivän kuvia (tottahan sää tänäänkin testaat? :D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now