Sign in to follow this  
Followers 0
Danni

Vauvakuume mutta ei sittenkään varma

6 posts in this topic

Moikka!

Olen jo useamman muksun äiti, nuorin nyt 4v. Kaksi nuorinta syntyi tosi pienellä ikäerolla ja ekat pari vuotta oli hirmu rankkoja. Nyt kuitenkin puolen vuoden aikana olen potenut taas vauvakuumetta. Nyt kun mieskin näytti vihreää valoa iski kuitenkin pakokauhu. Tahdonko sittenkään luopuatästä jo melko helpoksi muuttuneesta elämästä? 

Löytyykö kohtalotovereita? Miten ootte päässyt ajatuksissanne eteenpäin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei sinällään ole ihan sama tilanne, koska mies ei ole näyttänyt vihreää valoa. Mutta mulla on itselläni vähän kaksijakoinen fiilis omasta kuumeilusta. En oikein tiedä, onks tämä vaan kroonista, kun vauvat on ihania ja ois ihana kokea kaikki uudelleen vielä kerran. Vai oisko meillä oikeasti paikka auki vielä yhdelle uudelle perheenjäsenelle. Välillä tuntuu, että mikä mussa on vikana, kun "mikään ei riitä". Mulla ei todella ole avaimia tämän vyyhdin avaamiseen, mutta tuun symppaamaan, että tiedän tunteen. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moikka @hoobi, oltiin samaan aikaan lokakuisissa 2018 :) Mitä teille ja kaksosille kuuluu? :)

Mulla on täysin samat fiilikset hoobin kanssa. Mies ei lisää haluaisi ja mun tuntemukset vaihtelee vähän väliä haluanko vielä yhden lapsen vai en. Joka toinen hetki suren jos en saakaan enää ikinä niitä kahta maagista viivaa, tuntea potkuja, käydä ultrassa, ja joka toinen hetki olen iloinen kun arki on jo suht helppoa ja lapset voi välillä jättää hoitoonkin.

Sympatiat siis vain täältäkin :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi epävarmailija. Hassua sinänsä, koska olen vaikeroinut vuosia kuumeiluklubeissa ja nyt kun kaksoset on 2v 3kk ja olisi aika käyttää viimeiset pakkasukot niin en tiedäkään haluanko enää lisää lapsia. Eli ehkä ei sittenkään vauvakuume (mut entä jos sittenkin). 

Toisaalta haluaisin vielä sen kolmannen, ja mieskin siitä välillä puhuu, mutta konkreettisen päätöksen tekeminen tuntuu vaikealta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä myös. Huomaan haaveiden heräävän aina jostain aika-ajoin. Pelottaa maailmantila ja minkälainen elämä nykylapsille tulee. Meillä on nyt yksi pikkukoululainen ja olen hänestä maailman onnellisin. Samalla mieltä painaa myös jatkuva huoli. Kahden kanssa se tuplautuisi? Plus lisäksi mies on tyytyväinen nykytilanteeseen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0