Guest siipi

Äitiysvaatteita netistä

112 posts in this topic

Tähän ketjuun voisi kerätä nettikauppojen osoitteita joista saa odotusajan vaatteita :)

Kertokaa parhaat nettikauppavinkkinne ja miten hyvin palvelu on toiminut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

www.bebelane.com

 

Ihania vaatteita runsas valikoima niin arkeen kuin juhlaan. Tilasin just äitiysfarkut ja 2 paitaa, voin tulla sitten kommentoimaan kun ne ovat tulleet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just tällä viikolla löysin yhen sivun jossa myytiin aivan ihania äitiysjuhlamekkoja (tulen tarvitsemaan toukokuussa jonkun mekon, jos en sitten lakanaan kietoudu :D). Mutta nyt en enää löydä sitä itsekään :blink:

Mutta jos sen vielä löydän niin tulen kertomaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Toivottavasti löydät! Mäkin tarvitsisin juhlamekon toukokuussa, enkä ole löytänyt mitään kivaa juhlamekko nettikauppaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Espritin sivuilta mä tilasin onnistuneesti mammavaatteita. Toimitus on nopea ja palautuskin ainakin täällä Belgiassa helppoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näistä oon itse tilannut äitiysjuttuja. Kaikissa on ollut täsmällinen ja nopea toimitus, eli suosittelen. Brittikaupoista tilaamalla saa suurimman osan tuotteista halvemmalla kuin Suomesta ja paremmalla valikoimalla (mm. Bravado, Seraphine), osaa ei edes oikein myydä suomalaisissa nettikaupoissa (Hotmilk, Agent Provocateur), mutta jenkkiläiset merkit taas tulee yleensä Suomesta tilattuina saman hintaisiksi tai halvemmiksi (Glamourmom). Kestositeissä halusin suosia suomalaista käsityötä.

 

Figleaves (tilasin mm. raskaus- ja imetysliivejä)

Seraphine (vaatteita)

Nursingbra (liivejä)

Agent Provocateur (synnytyksen jälkeinen tukiliivi)

Babyidea (Glamourmom-imetystoppeja)

Myllymuksut (kestositeitä jälkivuotoon)

 

Vauvanvaatteita, kestovaippoja ja "mammakosmetiikkaa" oon myös tilaillut erinäisistä nettikaupoista, mutta ei taida kuulua tähän ketjuun..

 

Muoks. sori, tää ketju olikin vain vaatteille eli kestositeet vähän OT

Edited by Kundera

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oi! Lisää näitä. Näillä leveysasteilla, kun äityisvaatteita saa ainoastaan H&M:lta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin vaan kommentoimaan että Bebelanesta tilaamani Seraphinen pillifarkut on älyttömän ihanat, ihan parhaat mammafarkut päällä mitä olen sovitellut. Mä en yhtään tykkää masuresorista, nuo on sellaset resorittomat joissa venyvä kaistale sivusaumoissa. Eli suosittelen! Samoin ne paidat mitkä tilasin oli tosi kivat. Ja toimitus oli nopea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lady Liia: mites noi koot mahtaa sopia? Tilasitko ihan vanhan kokosi mukaan vai otitko yhden isomman?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En oo Lady Liia mutta oon käyttänyt Seraphinea myös, ja mä tilasin ihan oman vanhan kokoni mukaan. Seraphinen koko 1 on 36, 2 on 38 jne. On sopineet päälle raskauden loppuun saakka, paino on noussut sen normaalin 12-13 kg ja lantio on kyllä selvästi leveämpi kuin ennen raskautta. Noihin kokoihin on siis selvästi laskettu ekstraa mukaan, ja Seraphinen sivuillakin neuvotaan että tilaa sen mukaan mitä olit ennen raskautta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Juurikin näin, omaa kokoa tilasin. Farkut on kyllä tosi ihanat päällä ja tuntuu että tilaa on masulla kasvaa, hyvin antaa ne sivuresorit tilaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin juuri mustat suorat housut ja mustan masutuubin MamaBellasta.

Kyllä tässä vähintään viikko menee, ennen kuin sieltä kuuluu mitään, mutta voi tulla sitten jakamaan kokemukseni ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

vinkkinä että nyt kannattaa tilata brittiläisistä verkkokaupoista, kun punnan kurssi on niin matalalla! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin Seraphine.comista vaatteita. Hyvin tulviat perille, keskiviikkona tilasin, maanantaina tuli. Punnan kurssin vuoksi tilasin briteistä, edullisempaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mustat suorat äitiyshousut ja masutuubi tulivat Mamabellasta jo perjantaina eli samalla viikolla kuin tilasin. Todella ripeä toimitus! Olin tyytyväinen kumpaankin. Suosittelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seraphineltä tulee tosiaan nopsaan vaatteet, viime viikolla tilasin ja tänään tuli kotiovelle. Housut on väljät, mut ne olikin alehousut ja piti ottaa kokoa isompi, kun pienempiä ei ollu. Ja sitten tilasin harmaan t-paidan, jossa masussa on vauvan kuva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkä pituisia tilaamanne housut ovat olleet? Itse olen 179 cm pitkä, joten mietin, ovatko esim. Seraphinen farkut liian lyhyet.

 

Toinen asia: Minkähänlaiset palautusoikeudet noissa nettikaupoissa on? Esim. jos tilaa briteistä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postikuluista ja palautusoikeuksista olisin minäkin kiinnostunut? Onko samanlainen 14 päivän palautusoikeus kuin esim. H&M:ltä tilatessa?

Share this post


Link to post
Share on other sites