Sign in to follow this  
Followers 0
Eloisa

Mahan karvoitus

55 posts in this topic

Onkos kellään muulla tullut mahaan karvoja?

Mulla on navan yläpuolelle ja vähän alapuolellekin....

Karvoittuminen alkoi aika varhaisessa vaiheessa odotusta...Nyt menossa 24+5.

Pukkaakohan tässä joku testosteroni läpi vai?Viittaakohan poikaan? :)

Muualla karvankasvu on entisellään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille on tulossa poika ja mahan karvoitus on kyllä kasvanut hurjasti. Tummempia karvoja on tullut navan ala- ja yläpuolelle, ja koko vatsa on täynnä sellaista vaaleampaa haituvaa... Toivottavasti häviävät synnytyksen jälkeen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin olin ihan karva-apina ja aika aikaisin ne ilmestyi. (Tarkistin raskauspäiväkirjasta, 13+1 olen huomannut navan alapuolella tummentuneita karvoja). Tyttö tuli, eikä niitä karvoja enää näyttäisi olevan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mullakin on molemmissa raskauksissa mahaan kasvanut karvoja. :D Tässä jälkimmäisessä olivat ehkä vähän tummempiakin ja poika tuli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on maha sellaisen hyvin hennon ja vaalean haivenen peitossa. Karvoiksi niitä ei varsinaisesti voi kutsua, joten nimitän haivenia pulun villoiksi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon ihmetellyt jo varmaan viikon navan alla olevia keskitummia karvoja. Olen tosin miettinyt, että ehkä ne on aina ollut siinä, ovat vaan nyt mahan paisuessa paremmin esillä :rolleyes::D Kun ei mua ole ennen kiinnostanut tarkkailla omaa mahaani näin tarkkaan... Tiedä sitten. Varmaan tulee tarkkailtua lisää viikkojen edetessä.

Edited by shh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli muutama tumma karva navan alle esikoista odottaessa, taitaa ne olla siinä vieläkin en oo muistanut tarkistaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kans karvainen maha. Karvaksi sitä nyt ehkä juuri ja juuri voi kutsua, aikas vaaleeta ja ohutta haiventa kuitenki. Rintoihin on myös ilmestynyt hieman karvoja.. :huh: mutta niitäki saa ihan katsomalla katsoa että näkee. :P

(Ai miten niin raskaana ollessa ei vois olla seksikäs?? Tuntee itsensä vain päivä päivältä enemmän apinaksi, ja koon puolesta valaaksi.. :P )

 

Tyttö on meillekin tulossa, että en tiiä sitte onko yhteydessä tuo karvan kasvu vauvan sukupuoleen..? :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, karvanen maha taas, samoin oli esikoista odottaessa. Taaskin karva on onneks hyvin vaaleeta, mutta valon sopivasti osuessa tohon kuukunaan, loistaa nekin ihan huolella. :D Esikoinen oli poika, tästä ei vielä oo tietoo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli kans untuvaista karvaa mahaan, sekä muutama tosi tumma navan viereen esikoista odottaessa ja poika tuli ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli ihan pari mustaa karvaa navan alle ja poika tuli. Ne karvat myös kasvoi jotain supernopeeta tahtia. Ne ei ole enää kasvaneet lainkaan raskauden loputtua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuli navan alle tummia karvoja kuin linea negra, nauratti. Mahan kasvaessa huomasi sitä hentoa vaaleaa kasvua myös muualla mahalla ja ajattelin että onkos nää ollut aina tässä mutta nyt vasta huomaa kun maha kasvaa :D .Nyt piti ihan kurkata tonna paidan alle että mikäs tilanne :rolleyes: , ei näy kuin pari eksynyttä tummaa tossa navan alla.

Edited by violetti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kasvanut molemmissa raskauksissa karvoja mahassa ja molempia merkkejä lapsia on siunaantunut. :lol: Itsesiassa enemmän tytön aikana, silloin muutkin oireet olivat paljon voimakkaampia.

Edited by Myria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jep, karvoja löytyy kyllä enemmän kuin ennen. Ja poika on tulossa. :) Mulla on sellainen ihan kuin "karvavana" tuosta tissien alta napaan ja sitten koko maha on tuollaisen untuvan peitossa. Toivottavasti lähtevät pois kun Nyyti saadaan masun tälle puolelle... :rolleyes::D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kahdessa jälkimmäisessä raskaudessa kasvanut mahaan pitkiä, tummia karvoja - onneksi vain yksittäisiä. Kaksi nuorimmaista ovat poikia, ja siis tytöstä ei karvija kasvanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on kummastakin kasvanut mahaan vaaleeta karvaa. Esikoinen oli poika, tästä toisesta ei vielä tietoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tummahkoja karvoja täälläkin navan alapuolella rv 12. Toivottavasti katovat sitten joskus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla alko kanssa ryijyn kasvatus masun seudulla melko aikasilla viikoilla. Siis karva on ohutta ja vaaleaa, mutta sitä on kiitettävästi :P Poikaa odotellaan. Oon vitsillä sanonut, että tää on tätä selviytymisbiologiaa..kylmillä ilmoilla kun lasta odottaa, niin vatsa huolehtii lämmöstään ihan itse :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ON :D Ja aika paljonkin oikeastaan on tullut tota karvaa mahaan :huh: Navasta alaspäin kuitenkin. Ja navan sisälläkin kasvaa yksi :lol: Karvat menee oikeastaan aika hyvin mun linea negraa pitkin ja näyttävät hauskalta ku ovat niin pitkiä ja melkoisen tummia <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin yksi karvamaha. Oikeastaan koko maha on karvainen ja mun supervaaleaa ihoa vasten karvat kyllä erottuvat ihan selvästi tummempina. Navan ympärillä ja alapuolella onkin sitten ihan reilusti mustia pitkiä karvoja. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heip, minä vasta kuumeilen, mutta tulin nyt kuitenkin kysymään! Mitä luulette, te joilla on odotuksen aikana tullut masuun karvoitusta, että voisiko karvaa tulla niin aikaisin, että sitä voisi pitää jopa alkuraskauden oireena ja huomata se tyyliin jo plussatessa? :huh: Olen käsittänyt, että sitä untuvanmallista tulisi vasta joksus myöhemmin, mutta mites ne toisen tyyppiset, ne tummat ja pitkät yksittäiset karvat? Voisikohan raskaus vaikuttaa jo niin varhain jollain hormonitasolla, josta niitä karvoja lähdetään kasvattamaan? Eihän sitä välttämättä tule masua tarkkailtua, jos ei osaa odottaa että siellä joku majailisi, mutta ajattelin, että jos joku on sattunut olemaan erityisen tarkkana... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mulla ainakin meni muutama viikko ennen kuin noita karvoja alkoi ilmestyä, plussatessa ei vielä huomannut mitään eroa normaaliin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pieni lisäkysymys:

 

Onko teillä "kasvamassut" :rolleyes: myös linea negra? B)

 

Itselläni se ulottuu nyt 35+0 hieman navan yläpuolelle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on untuvaista karvaa pitkin massua ja linea negrakin löytyy ja yltää lähes rintojen väliin asti. Mulla on niin poikaolo tästä vauvasta.. Saapa nähdä, kumpi tulee. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0