-Heidi-

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti)

1004 posts in this topic

ihania pienia masuja taalla.oma mahani alkoi kasvaa vasta myohaan mutta kasvoikin sit tosi nopeesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai mäkin tänne uskallan yhden laittaa B)

 

Tämä on eiliseltä, reilussa viikossa on tullut huima lisäys.

Kuvassa rv 15+6 siis.

Edited by NannaMaaria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iiiiihania pieniä ja isompiakin masuja..

 

Mun maha näyttää kans, et olis rv. 10-15 ainaki menossa, vaikka en oo ees raskaana.. :unsure: sattuu olemaan sellanen päärynävartalo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) tosi hauskoja kuvia!

 

Itseäni vähän harmittaa, että olin jo valmiiksi sen verran "pömppömahainen", että näytin raskaana olevalta jo enne kuin aloimme odottamaan, minulla ei siis ollut pientä söpöä masun alkua lainkaan. Odottelenkin innolla sitä ISOA masua, josta varmasti näkee, että siellä on vaavi eikä vain liikaa pullaa! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihanaa ja tosi mielenkiintoista katsella miten erikokoisia mahoja mamoilla on samoillakin viikoilla ja miten eri mallisia kaikki on!

 

Uusin päivitys - mie edelleen kasvattelen lähinnä ylävatsaa :rolleyes: Luinkohan Pinja Miin viestistä jossakin, että lyhyt selkä ja muiden sisäelinten (vatsa+suolet?) pakkaantuminen pois kasvavan kohdun tieltä vois olla selityksenä. Itselläni on tosi lyhyt selkä ja muutenkin pituutta vain pikkasen päälle puoltoistametriä...

 

kollaasi3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja kerrassaan! Jännä tosiaan nähdä kuinka eriaikaan masu alkaa näkyä eri ihmisillä. Omaa kumpua vielä odotellessa... :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

92.jpg102.jpg

 

Näköjään vaikuttaa kovasti masun ulkonäköön, onko pöksyt samalla korkeudella. Pitanee ottaa kuvat jatkossa ilman housuja ja rajata sitten vähän toisin..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ihanaa ja tosi mielenkiintoista katsella miten erikokoisia mahoja mamoilla on samoillakin viikoilla ja miten eri mallisia kaikki on!

 

Uusin päivitys - mie edelleen kasvattelen lähinnä ylävatsaa :rolleyes:Luinkohan Pinja Miin viestistä jossakin, että lyhyt selkä ja muiden sisäelinten (vatsa+suolet?) pakkaantuminen pois kasvavan kohdun tieltä vois olla selityksenä. Itselläni on tosi lyhyt selkä ja muutenkin pituutta vain pikkasen päälle puoltoistametriä...

 

hannat Luitpa hyvinkin! ;) Mullakin on siis lyhyt selkä ja olen myös alle 160 cm pitkä, joten tälläisen edellä mainitun selityksen olen saanut jo aika pömpölle masulleni! Mulla on nimittäin hyvinkin samanlainen masu kuin Lap-81:lla! Ja olen siitä kovin ylpeä! ;):)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vauvamasuja ihastelemassa... :wub: Mun maha on kanssa pömppö, vähän vähemmän söpö sellanen, vaikka en raskaana olekaan... Lakkaan vetämästä sitä sisään heti kun joskus tulevaisuudessa ehkä plussaan. :lol: Ja kappas kun raskaus näkyy ihan selkeesti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja, itse vielä odottelen itse raskautumista, eli

täällä vaan ihastelemassa ja haaveilemassa omasta..:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ihania masuja, itse vielä odottelen itse raskautumista, eli

täällä vaan ihastelemassa ja haaveilemassa omasta..:)

 

 

 

 

 

Peesaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.