-Heidi-

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti)

1004 posts in this topic

Tänään otettu kuva, viikkoja on kuvassa menossa 18+4.

 

post-3574-1261500075_thumb.jpg

 

Ja näköjään ryssin tän lisäilyn, jotenka sama kuva on nyt sitten eri versioina tässä... En saanut sitä toista pois. Noo..

post-3574-1261499931_thumb.jpg

Edited by miiuhoo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fungus, sä oot ottanut varaslähdön :)

 

Päivitystä, eli kuvat viikoilta 9-16:

vk9-16-1-1.jpg

 

Pikkuhiljaa alkaa maha näyttämään siltä, että en ole vaan vetänyt sitä pullaa ja bisseä. Viime viikolla sain ekat spontaanit vauvaonnittelut ihan vaan mahan perusteella :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hui, onpa teillä kaikilla näyttävät masut jo tässä vaiheessa. Mulla hädin tuskin erottaa (18+1), mut sehän tosiaan taitaa olla aikas yksilöllistä. Eiköhän se meikäläisenkin vauvamasu jossain vaiheessa pullahda ulos... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä huomasin eilen illalla, kahden jouluaterian päätteeksi, että mun napa on vaihtunut jonkun kanssa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitkästä aikaa voisin päivittää. Ollaan me kuvia otettu, mutta ne on ollut enemmän tai vähemmän epäonnistuneita...

 

Vertailun vuoksi ensin 6+2 ja sitten tämänpäiväinen 15+6. Huomatkaa erityisesti mun kutistuneet tissit ;) Oon muutenki jotenkin nuorekkaamman mallinen tuossa ensimmäisessä :lol:

 

4034364404_715f65c3d9.jpg4216629526_a2184eabab.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä ekat kuvat mun pötsistäni, taitaa vielä näyttää lähinnä lihomalla aiheutetulta :rolleyes:

 

Ekassa viikko 6+0, tokassa 16+0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei todellakaan näytä lihomalla aiheutetulta, vaan ihanalta ja napakalta ja aivan selvältä vauvamahalta! Minusta hoikalle ihmiselle tulee heti vauvamaha, tukevammalle, kuten tänne, ensin sellainen pehmeä epämääräinen muodostelma. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NelliKanelin pötsi pompsahti jouluna ihan urakalla.

 

Tässä kuvassa "ennen" (5+0):

50.jpg

 

12+1:

121b.jpg

 

Ja tänään, 14+2:

142d.jpg

 

edit. Onpas huonolaatuisia, rakeisia ja pimeitä kuvia. Ongelmana on, että mies ei jotenkin osaa ottaa kuvia, ja pitää itse räpsiä eteisen peilin kautta. Eteisessä on surkeat valot, mutta salamaa ei voi käyttää kun se heijastuu sitten peilistä.. Pitää jatkaa miehen opetusta niin ehkä kuvista sais jotain selvääkin.

Edited by NelliKaneli

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Tai sitten alat harrastaa pikajuoksua: kamera johonkin vaikka pöydälle, ajastin päälle ja juokset kuvattavaksi :D

 

Tässä uusin maha, 18+0.

180-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja!<3 Ja Funguksen masu on kyllä komee! Ei oo vissiin paljoo tarvinnut piilotella? :D

 

Tässä oma viime maanantailta, tyylikkäästi käärityillä vaatteilla! Jos vaikka panostais taas seuraavaan kuvaan...

 

16+0 siis!

masu160-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla maha melkein saman kokoinen kuin Ruulla ja viikkoja nyt 14+5 :P

Kuvaa en ole jaksanu napsia :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mulla on ainakin sellanen fiilis, että tää alkoi paisua siinä 16. viikolla ja nyt kasvaa silmissä :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

PiipApa, kiitän ja kumarran :D Ukko rajas kuvan, ite olisin jättänyt alaleuan mysteeriksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä nyt huono kuva miun kummusta :rolleyes: Läskiä on omasta takaa tarpeeksi, joten kaikki pömpötys ei johdu vauvasta :D Mutta jospa tuo pikkuhiljaa alkais vauvamahalta näyttämään.

 

post-2922-1263201755_thumb.jpg

18+3

 

Miun tissit näyttää ihan kutistuneilta :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äääks, miks muilla kasvaa mahat ja mulla ei...? Viikkoja on kasassa 20+4 ja maha paljon pienempi kuin monilla täällä. Epistä!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.