-Heidi-

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti)

1004 posts in this topic

Kylläpä noi kakkosmasut pullahtaa ihanan nopsasti :wub:

 

 

Ja täytyy kai mun laittaa tää tännekin hetkeksi, kalsarit kaiken kansan nähtäville :rolleyes: Eli naurava Buddha (buddha belly) 18+3

 

gallery_2561_159_288150.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja! Mä odottelenkin omaani. :) Mies tosin sanoi eilen, että se alkaa jo näkymään, silloin ku oon vähän rennompana. :D

 

Pitäisi kyllä ottaa se ensimmäinenkin kuva, että näkisi vähän miten sitten kehittyy. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja taalla, Ruun kuvasta tulee oikein hyvalle tuulelle!

 

Tassa oma DYI otos, 15+1 :)

 

gallery_3338_189_543523.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-2443-1264433725_thumb.jpg

 

Tässäpä olis ensimmäisiä ja viimeisiä kuvia tänne, muutaman vielä ehtii ;) Omaan silmään tuo on pelkkää laivalta tuotua ja syötyä karkkia :lol:

 

Muoks. Tämä siis tältä päivältä eli 17+5

Edited by johku_

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-1010-1264459654_thumb.jpg

 

tänään otettu rv 17+2...ja kakkonen tulossa...

 

...enkä edelleen osaa käyttää tätä kuvanliittämisjuttua kun en saa kun ton mustareunasen pikkukuvan tänne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania vauvamasuja täällä taas. :wub: Kyllä noista kaikista näkee ihan selvästi, että vauvaa tuossa odotellaan.

 

Koskahan sitä uskaltaisi omaa (tällä hetkellä vain turvonneen näköistä) pötsiään alkaa kuvailla...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania massuja! Ruun kuva on edelleen aivan ihana :rolleyes:

Eka oma kuva tähän ketjuun, tältä aamulta rv 16+6

 

gallery_2653_151_57403.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onpa paljon kauniita masuja!

 

pipa, hieno kumpu! :) Tuun reilun viikon sua perässä ja itselläni ei vielä näy juuri mitään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heips! Oon uusi täällä ja ajattelin liityä mukaan :rolleyes:

Elikkäs jos vähän tieoja laittasin niin oon 20 v ja odotan esikoista!! Avokki on kans 20-vuotias täytämme kumpiki keväällä 21..

 

Nyt viikkoja mulla 14+1 <3

 

Laitan masu kuvan tänne kunhan siirrän kuvat vaan koneelle!!

 

Ihania masuja täällä ihmisillä ja jännä huomata tosiaan että toisilla näkyy masu jo selvästi ja toisilla jotka menee samoilla viikoilla ei näy vielä mitään!!

Mä otin ekan masu kuvan v-loppuna ja säikähdin ihan kuinka iso ja selvä raskausmasu mulla on jo! Jotenki ajattelin sitä koko ajan pienemmäks.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ja kunhan saat sen kymmenen viestiä täyteen niin sit alakertaan ilmoittautumaan elokuisten ketjuun! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vedättekös te muuten vatsaa sisään noissa poseerauksissa, vai annatteko röllöttää? :lol:

 

Minulla ei ole vielä ollut sisua tehdä masukuvaposeerauksia, kun kuitenkaan sitä ei kukaan tunnistaisi vielä vauvamahaksi: "Vähänkö sä olet lihonut!" Jep jep, kiitti. <_<

 

 

:lol:

 

Ihania masuja täällä kyllä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ No tätä röllykkää ei kyllä ole aikoihin voinut vetää sisään... ei mahdu! :lol: Varsinkin illalla kiristää välillä niin, että melkein kuulee kun mahanahka venyy ja paukkuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

18160_297090408751_629823751_3555022_5915304_n.jpg

 

RV 17 +

Esikoisesta oli ihan erinlainen maha. Se kasvo eteenpäin, ja tää kasvaa sivullekkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.