-Heidi-

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti)

1004 posts in this topic

Päivitystä muutaman viikon takaiseen eli tässä masut rv12+3 ja rv16+0 eli tänään. :)

 

post-100-1209283187_thumb.jpgpost-100-1209282890_thumb.jpg

Edited by mantzikkainen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mielenkiinnolla odotan minkälainen kumpu minulle kehittyy. Olen samaa kokoluokkaa hannat:n ja Pinja Miin kanssa. :) Vaikuttaisi siltä, että myös minulla kasvu alkaa ylhäältä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä toisen lokaikuisen pötsykän kasvua.

 

Pari päivää sitten mietin miehelleni, että onkohan kaikki kunnossa kun tuo mahakaan ei tunnu enää kasvavan samaa tahtia. Miestä nauratti ja nyt näitä kuvia kattoessa naurattaa itseäkin :lol:

 

kollaasi4.jpg

 

Pakko vielä lisätä, että noita farkkuja ei voi enää normaalisti pitää - ovat pelkkää kuvausrekvisiittaa...

Edited by hannat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näitä on kyllä niin kiva katella. Jospa loman jälkeen laitais jo omankin masun kuvan. Kyllä jo pullottaa.

:D Keijutiiralla on hyvän kokoinen masu noille viikoille ja alkaa se hannat:n masukin jo kasvaa vauvamasun näköiseksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kuvasarja mun masusta. :)

Vaatteet päällä masu näyttää musta paljon isommalta... :blink:

 

9444c2df.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ehkä tähän tottuu joskus ja into laantuu..

 

Ei ainakaan ekassa raskaudessa. ;):D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä olen niin innoissani masun kasvusta, että tuon näitä nyt alvariinsa tänne. Ehkä tähän tottuu joskus ja into laantuu..

 

Kiva vaan kun tuot - toivottavasti ei laannukaan :) Ihania masukoita kaikilla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania vauvamasuja kaikilla!

Omani ei ole vielä kunnolla kasvanut (rv 13+4). Alavatsa pömpöttää iltaisin kyllä ihan kivasti, mutta vaikuttaa vain siltä kuin olisin syönyt paljon. En ole huomannut, että ylävatsa kasvais ollenkaan. Vaatteet päällä ei huomaa mitään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että näitä kuvia on ihana katsella! :)

 

Nim. omaa kasvavaa masua odotellessa, rv 5+0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä mun eka kuva viikon takaa; rv 12+2.

gallery_58_10_477180.jpg

Edited by Annnoj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaivoin tokalta sivulta 13+0 vertailukuvaksi. Just otin kuvan, joka on siis 18+2. On se vähän kasvanu! :wub: En olisi ikinä uskonu, että laitan massukuviani nettiin, mutta on tämä niin jännää aikaa! ;)

Edited by mansmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen käynyt täällä monesti ihastelemassa muiden supersöpöjä massuja, joten tässä oma (siveellisesti vaatteet päällä ;)):

 

gallery_325_8_10950.jpg

 

Tänään siis 15+4.

Edited by anina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiva katsella muiden massuja, sitä tuntuu että tuijottaa vain tota omaa napaa ja välillä ihastelee kuinka ihana se on, välillä kun kaikki vaatteet puristaa niin kauhistelee... :rolleyes: yritämpäs laittaa täs oman masukuvan joku päivä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla ei mahaa oikeastaan ollenkaan, luulin että nyt tulee paljon isompi kun ensimmäistä oottaessani... Nyt RV16+3. No, kait se kohta kasvaa niin, että muutkin näkee et oon raskaana! :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi että tää miun maha alkaa näyttää hillittömältä... En edes uskalla ajatella miltä se näyttää (saati tuntuu!) lokakuussa.

 

kollaasi5.jpg

 

Kiitos makelle kivasta kommentista :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.