-Heidi-

Masukuvia alkuraskaudesta (vk 20 asti)

1004 posts in this topic

Auh, kerran se kai vain kirpaisee jos tään oman masun julkaisee. Rv10+6, ei mitään takeita onko tuo vielä vauvamasu vai turvonnut teinipömppis kun on noin matalat farkutkin. Mut itsestä se tuntuu isolta ja voisin lyödä vetoa ettei se oo aina ollut tuollainen vaikka mies ja sisko miten väittääkin ettei mun maha juurikaan oo kasvanut.

 

muokkaus: Rv 9+6 on sittenkin vasta menossa tässä kuvassa, näin päätettiin ulrassa.

Edited by MarsiM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lisäämpä minäkin rohkeana omani :rolleyes: Eka kuva siis.. missä ainakin itse havaitsen kasvua. En tosin tiedä, näkeekö sitä vielä kukaan muu :lol:

 

re028.jpg

 

Tänään siis otettu ja viikkoja kasassa 10+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ihan selvä vauvamahahan tuo. Noin hoikassa vartalossa näkyy hurjan hyvin. Eli kasvun huomaa muutkin kuin sinä :) Ihana maha!

Share this post


Link to post
Share on other sites

IHANIA MASUJA!

 

Mulla on tänään 6+0 ja juuri katsoin peilistä, että ihan pikkuinen kumpu on tuossa alavatsan kohdalla. Tänään housut ahdistivat. Mies näki sen myös, mutten usko että kukaan muu.

 

(Mä kävin just ostamassa eilen kasan nyt-muodikkaita-löysiä-paitoja, jotka näyttää kyllä ihan äitiysmekoilta ja aion hiihdellä niissä kesän töissä. En nimittäin halua kertoa ennen kuin vasta lomien jälkeen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enpä olisi uskonut, että nettiin kuviani laitan, mutta kun kerta muutkin, niin miksen minäkin... Kuvat otettu tänään - ihanassa kärpässieniasusteessa - rv 12+4 ;). Masu ei kyllä ole vielä mikään kovin megalomaaninen, mutta kyllä se vähän on jo pyöristynyt.. :D

Edited by kukkis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taas täällä... :ph34r:

 

 

Vähän paljastakin pintaa kera kadonneiden varpaiden:

 

mustavalko96.jpgmustavalko130.jpg

 

Tässä edellisessä raskaudessa samoissa mitoissa 17. viikolla

 

sorellina: Mä myös hamstrasin keväällä ei-mamma-tunikoita ja sen mallisia toppeja, joilla meinasin pärjätä tämän kesän. Nyt ne ihanuudet ovat jo melkein kaikki pieniä. <_< Mutta ensi kesänä sitten. :)

 

 

*kukkiskin ehti laittamaan samaan aikaan suloisesta kummusta kuvaa - aivan mielettömän hienoissa kärpässienissä...! :wub: *

Edited by AnCa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Heh, mehän mennäänkin muutamaa päivää vaille samoilla viikoilla ;)! Mahatkin on ihan samaa sarjaa :D..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja kaikilla! AnCan masu on aika huikea!

 

Tässä meidän vauvan masuyksiö, neljän viikon välein, kovin suurta kasvua ei musta ole tapahtunut..

 

gallery_325_8_153955.jpg

Edited by anina

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja täällä, kaikki niin erilaisia. :)

 

Kyllähän aninan masu on kasvanut ja ihan selvästi siirtynyt ylemmäs. Söpö! :)

 

Jos nyt uskaltaisi tälläkin puolella vähän omaa masua vilauttaa...Eli lähtötilanne ja nykytilanne.

 

muoks. vilautus ohi; ujostus iski ;)

Edited by mymii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kertakaikkiaan on kyllä ihaniamasuja täällä..nainen on kyllä kaunis ollessaan raskaana.. :wub:

Jospa sitä itsekkin vielä joskus vauvamasun saa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon katellu jo kauan naikkareiden puolella masukuvia ja oottanu niiiin kauan et saan laittaa omiani, eli aattelin tehä sen nyt.

 

masu2pb5.jpg

Tässä 8+3

 

Kasvanu se on kyllä ja paljo, mut en tiedä voiko olla vauvamahaa vielä tässä vaiheessa?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtavan kokoinen tuo AnCa.:n masu. :) Piti oikein käydä tarkistamassa, että kuinka mones lapsi tuo on, kun masu on noin suuri jo noilla viikoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja taas, AnCan on kyllä aikamoinen pallo :)

 

Tässä oma viimeinen masukuva tähän ketjuun, 20+6!

 

gallery_325_8_27269.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihania masuja kaikilla!! Ja miten eri kokoisia voikaan olla samoilla viikoilla :blink:

 

Tässä päivitystä.. edellinen kuva reilun viikon takaa, mutta taas tuntuu että kasvanut on :rolleyes: Sori tumma kuvanlaatu..

 

004.jpg

 

Viikkoja kasassa siis 11+3

Edited by jenskajadobe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi apua, tämän ketjun lukeminen kyllä saa tjottailun muuttumaan ay:ksi alta aikayksikön :rolleyes::lol:

 

Joku tuossa vauvamasussa kyllä vaan on, että se näyttää niin ihanalta :wub: Omaa odotellessa....

Edited by Buttercat

Share this post


Link to post
Share on other sites

jenskajadoben vauvamasu on kyllä hyvin näkyvissä vaikka niin alussa, tulee mieleen onko siellä enemmän kuin yksi..

 

Itsellä ei varmaan tuu vauvamasu näkymään ihan heti kun on muutenkin ylimääräistä tossa navanympärillä. Mutta olishan se kivaa jos näkyis tossa kolmisen viikon päästä jo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anis: Tiistaina ultrassa selviää monta siellä oikein on :lol: Mutta luulen kyllä että ihan yksi vaan.. vaikka ei miulla useempaakaan vastaan mitään ole :P Itsekin olen kyllä yllättynyt siitä, miten nopsaan tuo kumpu on tuohon ilmestynyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi apua miten ihania masuja kaikilla on. Vauvakuume nousi tajuttomasti näiden kuvien myötä! Haluaa heti oman masukummun! Onkohan vauvakuumeella mitään raja-arvoa, minkä yli mennessään siitä tulee laitonta? :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun masu otti spurtin puolivälin lähestyessä:

 

161.jpg192.jpg

Edited by Lia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tasaviikkoja saavutettu - yläbömppöä:

 

~ ultran viikoilla mentäessä: 9+0 --- 13+0 --- 15+0

 

[klik!]

 

th_ylmassut-1.jpg

-----------------------

 

No joo, kun kerran vertailukuvasta on kyse, niin pitänee laittaa jonkinmoinen lähtötilannekin taas tähän, että näkee mistä neljästi venyttyneestä alkupömpöstä liikkeelle on lähdetty. :P

Edited by AnCa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.