Sign in to follow this  
Followers 0
Iguana

Polarn O. Pyret pyytää palauttamaan vauvan fleecehaalarin

7 posts in this topic

Meillä on tuo haalari ja kieltämättä huppu on tosi iso. Kerran laitoin sen pojalle päähän ja oli ihan silmillä. On kyllä meidän ihan lempparihaalari, että en taida viedä takain kuitenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko se haalari tämä?

 

3586403.jpg

 

Jos on niin en kyllä palauta sitä, sillä meille tuo on ihan loistohaalari. Käytetään sitä päiväunilla nukkuessa. Minä en kyllä ikinä laita lapselle huppua päähän unille vaan se jää sinne selän alle.

 

Jos puku on tuo sama niin mielestäni siinä ei ole mitenkään erikoisen iso huppu. Jos haalarissa on jotain pielessä niin se on kokomitoitus. Meidän haalari merkinnän mukaan kokoa 68/4-6M ja vastaa Reiman 74 haalarin kokoa (joka sekin on mielestäni iso). Meidän tyttö on nyt vuoden vanhempi mitä tuon Popin haalarin "suositusikä" on ja kuten kuvasta näette niin lahkeet on vieläkin pitkät. Ehkä tuo huppu tosiaan voi olla suurehko jos puvun laittaisi 4-6 kuukauden ikäiselle vauvalle, mutta sitten kyllä vauva hukkuisi siihen muutenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Me alettiin kyllä käyttää haalaria (68), kun poika oli 6kk ja silloin huppu ja haalarikin oli tosi iso. Edelleen haalari on käytössä päiväunilla juurikin ja kyllä se huppu on reilu, vaikka haalari muuten on sopiva (poika on n. 74cm ja 8,5kg). Tuossa kuvassa huppu näyttää kyllä pienemmältä kuin meillä.

 

Tässä poika 8kk

6kk054.jpg

Edited by Citronella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eli se siis oli tuo haalari. En minä sitä kyllä aio palauttaa, sillä me käytetään sitä jo noin isolla lapsella ja kuten kuvasta näettekin niin huppu on ihan normaalin kokoinen meidän taaperolle. Eikä me tuota huppua olla edes käytetty kuten jo aiemmin sanoinkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin sit kuitenkin palauttamassa haalarin kun tajusin, että voin päivittää sen samalla uudempaan versioon ja seuraavaan kokoon. ;) Myyjä ihan itse ehdotti, että "sinunhan kannattaa ottaa sit seuraava koko." Nyt meillä on siis samainen haalari ilman huppua ja koossa 74.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ tuota mäkin mietin, mutta mun mielestä tuo vanha haalari on kivempi mustine kanttauksineen. Se kokopunainen on enemmän tyttömäinen ja tummansininen taas tylsä. Mä ehkä pidän kuitenkin tuon vanhan haalarin tai käyn palauttamassa vasta, kun se on pieni :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0