Kirppu

Phil & Teds [sport vs vibe]

1200 posts in this topic

Meille muutti tänään uudet explorerit! Kävelin tänään sattumalta maahatuojan ohi ja poikkesin sisälle kysymään, että tuleekohan explorereita Suomeen myyntiin. No, sielläpä ne odottelivat jo ostajiaan ja yhdet lähti sitten matkaani. Ai, ne on kyllä niin ihanat! Ja oli edullisemmat mitä tilattaessa muilta mailta.

 

Kuka on tämä maahantuoja ja saako tiedustella, että mitä ne maksoi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuno Urheilija: maahantuoja on Vaunuaitta Helsingissä tai ainakin niin olen jostain kuullut. Vaunut oli 499 € ja sisaristuin 99 €. Olen kyllä todella tyytyväinen. Nettikaupassa ei ainakaan vielä eilen explorereita ollut, mutta kaipa ne sinnekin vielä ehtii. Olivat nimittäin tulleet heille vasta viime viikon lopulla :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös Vibe:n hinnat suomessa on laskeneet eli enää ei kannata kyllä ulkomailta tilata mitään...eli Vibet on näköjään 659,- ja explorer 499,- (ilman sisaristuinta)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä muutinkin mieleni kun olin jo tilannut ne explorerit :girl_impossible: mutta sain ne onneks vaihdettua :tender: vibeen. Tajusin että mä tarvin kuitenkin sitä kallistus mahdollisuutta tuplaistimessa. Paketin pitäis lähteä tulemaan parin päivän sisällä.. Kauan snowflakesista kestää rattaiden tulla (varmaan moneen kertaan täällä kerrottu) ;)? Mä sain sieltä ne kaukalo adapteritkin maxi-cosille, vaikka ei kaukaloa varmaan voi pitää samaan aikaan tuplaistuimen kanssa.

Snowflakesista olis muuten explorerit maksanu 587.3 (sis. tuplaistuimen)+postit 50. Eli ei paha toi vaunuaitan hinta. Rattaat sais heti ja takuut toimis suomessa. Ja nyt ne oli jo muuten nettikaupassakin. Mutta innolla odotan omia vibejä :girl_in_love:

Edited by Pami

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Me maksettiin Snowflakesilla Viben V2 vaunuista, sisartistuimesta ja coccoonista n. 635€ , riippuen tietty kurssista ku punnissa tilattiin. Vaunuaitalla pelkkä sisarituin maksaa jo 120 € + vaunut 659 €. Kyllä ne siis halvemmaksi tuli, varsinki ku otettiin vielä lisävarusteita, eikä postikulut ollu suhteessa minkään hintaset ku tulee turvakaukaloa ja isofix jalustaaki. Onkohan tuo Vaunuaitan malli V2? Mitään mainintaa ei oo onko uus vain vanha, puhuvat kyllä uutuudesta...

 

Pami: Meidän Vibejä on nyt odoteltu 3 viikkoa, tällä viikolla on UPS:n odotettu toimitusaika. Postin kulku vie viikon jos suunnitelman mukaan ovat ovella. Noissa kaukaloadaptereiden laatikossa on muuten kuva vaunuista joissa on sisaristuin ja kaukalo paikallaan, eli sen mukaan pitäs kyllä saada. mut varmaa tietoa ei siis oo ku ei oo vaunujakaan vielä.

 

Vinkkinä kaikille jotka Snowflakesilta tilaa, että Punnissa tilattuna vaunut tuli huomattavasti paljon halvemmiksi ku suoraan Euroina tilattuna!

Edited by SURE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä Vibe-toimitus kesti tasan viikon. Voi hitsi, nytkö olisi saanut adapteritkin sad.gif No enpä nyt niitä välttämättä tarvitse, kun tuo meidän esikko rakastaa autokärryjä kaupassa, ei sitä rattaissa saa pidettyä ainakaan ruokakaupoissa girl_crazy.gif

 

Kyllä Viben tilaaminen tuli vielä jonkun verran edullisemmaksi, sadesuojan ja sisaristuimen kanssa paketti oli kotiovella 625 eurolla, Suomesta sama paketti olisi tehnyt n. 800 e. Tosin, jos kyseessä olisivat olleet meidän ainoat rattaat, olisin varmaan takuun takia ostanut Suomesta, hintaero on sen verran pieni, mutta koska meillä on jo vaunut ja matkikset, pärjätään varmasti hyvin ilmankin Vibejä jonkin aikaa ja voidaan odottaa takuusta osia smile.gif Ja mäkin tilasin tosiaan punnissa.

 

Vaunuaitassa myydään uutta V2:sta: vanhaa ei kuulemma enää saa "mistään" sen yhden tuhoutuneen erän jälkeen.

Edited by Mamabarba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tätä takuuasiaa mä vielä mietin. Esikoiselle tilattiin aikanaan Teutonian vaunut Saksasta ja sillon otettiin selvää et jos samaa vaunumallia tuodaan Suomeen niin Suomen maahantuojan kautta voi hoitaa silloin takuuasiat, oli vaunut sitten ostettu mistä tahansa. Onko kukaan yrittäny hoitaa takuuasioita maahantuojan kautta Suomessa? Elektroniikassahan tämä on itsestään selvyys, ei sillä oo väliä mistä oot telkkarin tai puhelimen ostanu, takuu hoituu liikkeen ku liikkeen kautta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

myykää joku mulle vibet girl_to_take_umbrage2.gif

katselin hintoja, 499e+postit oli halvimmat, ilman lisävarusteita :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä tilasin ne suoran euroina :girl_to_take_umbrage2: Olisko ne sitten ollut paljonkin halvemmat punnissa? Meidän vibet oli 608,74 sisaristuimella. Tilasin kans kaikkee muutakin siihen lisäks :girl_haha: Mä olin sinne snowflakesiin yhteydessä sähköpostitse kun tosiaan ehdin jo ne explorerit tilaamaan ja sitten ne vaihdettiinkin vibeen, niin ainakin se sanoi että parissä päivässä ne saadaan pakattaua ja lähetettyä. Ja ilmoitus tulee sitten sähköpostiin kun rattaat on lähteneet. Toivottavasti ne olis siis ens viikolla jo täällä :tender:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pami: meillä tuli hintaa se 625 €, mikä sisälsi Vibet, sisaristuimen & sadesuojan sekä toimituskulut. Muistaakseni hippusen yli 600 olisi ollut sama paketti ilman sadesuojaa. Toimituskulujen osuus oli 40 puntaa eli vajaa 50 euroa. Nopsaan tulivat rattaat, toivottavasti teillekin.

 

Takuusta: Vaunuaitta ei suhtaudu suopeasti ulkomailta tilattujen rattaiden takuuhuoltoon, sen huomasin, kun ihan muissa asioissa siellä asioin eli itse ainakin varauduin henkisesti siihen, että yritän hoitaa takuuasiat suoraan Snowflakesin ja ruuvimeisselin ;) kanssa, jos ongelmia tulee.

 

Ei sitä Kirppu tiedä, jos vaikka 20 viikon kuluttua meidän Vibet ovat jo ihan turhat...Tosin sun keskimmäinen on vanhempi kuin meidän esikoinen eli voi olla, että ei siltikään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaukalo adapteria ei ollut nettisivuilla, mutta kun sitä pyysin niin ne lisäs sen sinne :girl_dance: Ajattelin ainakin kokeilla jos kaukaloa vois käyttää sisaristuimen kanssa, pitää vaan olla varovainen ettei rattaat kaadu.

Edited by Pami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei sitä Kirppu tiedä, jos vaikka 20 viikon kuluttua meidän Vibet ovat jo ihan turhat...Tosin sun keskimmäinen on vanhempi kuin meidän esikoinen eli voi olla, että ei siltikään.

 

 

meillä ei olisi tarve tuplina vibeille, vaan yksösverio+peanut olisi siihen tarkoitus kaveriksi hankkia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK! No sellaista kokonaisuutta meiltä ei löydy. :D En ottanut edes sitä kantokoppaa, kun toi meidän kirppu on jo nyt yli sen 60 cm... :) Toivottavasti se Peanut muuten on suojainen kolo vauvalle, en nimittäin oikein itse ainakaan osaisi käyttää Vibejä ihan "normi"vaunuina, jotenkin näissä Suomen säissä aika suojaton se vauvan tila kun tuulee ja tuiskuaa. Muuten ovat kyllä näppärät ja sopivat hyvin meille, kun ei niitä tuplia niin hirveästi tarvita, mutta silloin tällöin kuitenkin ja sinne mahtuu meidän tavallisten vaunujen koppa hyvin sisään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuttavalla on ollut se peanut käytössä, ja on kyllä kehunut-6kk tai 7kk ikäinen on tyttö nyt, ja käsittääkseni edelleen mahtuu sinne :) joten eiköhän sen saa makuupussilla ihan pesäksi alkuun, ja kesän siellä menee ilman toppauksia ja saas nähdä, en usko että maalisvauva enää sitten syksyllä kylmän tultua haluaa maata vaan istua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi kun ihanaa että Explorerit saa nyt Suomestakin!! :girl_smile: Ja näköjään niin edullisesti että ulkomailta ei juuri kannata enää tilata.

 

Sen sijaan Vibet näyttäisivät tulevan vielä tuntuvasti edullisemmiksi ulkomailta tilattuna.

 

Itse olen koko ajan ollut vähän enemmän Explorereiden kannalla joten onpa kyllä helpotus juuri noiden takuuasioiden kannalta jos ostaisi vaunut kotimaasta. Vaunuaitan nettisivuille ei vielä ole ilmestynyt Explorereiden sisaristuimen hintaa, mutta ilmeisesti on se 99e..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi sitä iloa ja onnea ku UPS lähetti soitti tänään ovikelloa! Meidän Vibet on vihdoin kotona ja onhan ne hienot :girl_in_love:

 

Näin heti voin sano, et sisaristuimen irrottaminen ja kiinnittäminen on tosi helppoa, pelkäsin et saan leikkiä sen kans ikuisuuden ennen ku opin. Ainaki vaunujen istuin on tosi reilun kokoinen, meidän yläkäyrillä kasvava tyttö tuntuu alle 2-vuotiaana vielä lähes hukkuvan tuohon istuimeen. Sisaristuin sen sijaan on jo selkänojaltaan vähän lyhytki, mut hyvin mahtuu ku laittaa istuimen edessä alimpiin reikiin ja ottaa sisartuimen aurinkolipan irti ettei se paina päätä. Coccoon näyttää kyllä TODELLA pieneltä, noinkohan oli tosiaanihan turha ostos? Ajatuski sillä oli kyllä pärjätä vaan talven myrskyjen läpi (eli pari kuukautta) ja siirtyä sit lämpöpussiin, mut nyt tuntuu et mahtuukohan tuohon vauvaa ollenkaan ku pitää pukea toppavaatettaki päälle?!

 

Kaukalodapterit istuu täydellisesti ja CapriFix kaukalon saa kiinni vaunuihin vaikka istuimen selkänoja on ihan pystyssä ja sisaristuin mahtuu näin ollen taakse normaalisti.

 

Tuo uus naarmuuntumaton runko sen sijaan on kyllä ihan huuhaata, en tiedä oliko rungossa naarmut jo valmiiksi vai sainko ne aikaan ku kiinnitin aurinkolippaa muovisilla kiinnikkeillä(!!) mut naarmuja noista jo löytyy :girl_mad: . Tosi tukevan oloiset on ainaki näin pienessä olohuoneessa pyöriteltynä. Runko on kevyt nostaa, mut tuntuvat vähän painavammilta työntää ku meidän vanhat kolmipyöräset Teutoniat joissa on ilmakennorenkaat.

 

Tyttö tuntu olevan kans tosi innoissaan noista vaunuista. Heti piti päästä istumaan, ei malttanu oottaa et saan niihin pyörät paikalleen ja kasaan. Aurinkolipan alla oli aivan huisin hauskaa leikkiä ja touhuta, enkä meinannu saada lasta pois vaunuista. Toivottavasti viihtyy kaupunkireissuillaki sit yhtä hyvin :girl_wink:. Toinen asia on sit se miten viihtyy ku hänet joutuu laittaan valjailla kiinni?! Vanhoissa vaunuissa turvakaaressa on remmi joka tulee jalkojen väliin niin et lapsi ei pääse luiskahtaan pois kyydistä. Vibessä on vaan se pelkkä kaari ja meidän lapsi ainaki pyörii vielä niin et putoo sen alta pois, eli joutuu uudelleen opettelemaan valjaisiin...

 

Nyt pitää vaan opetella vielä kasaamaan vaunut. Yritin jo kerran ilman sisaristuinta, mut en uskaltanu väkisin vääntää niitä lukkoja kiinni ku eivät tuntuneet ihan helposti napsahtavan. Niin jatulihan meille se Maxi-cosin CaprioFix kaukaloki, pitää alkaa tutustuun siihenki. Kyllä on täll epäivälle tekemistä :girl_haha: Harmi et tyttö on sairaana niin ei päästä vielä koeajalulle...

Edited by SURE

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Youtubesta saa hyviä vinkkejä miten vaunut laitetaan kasan myös sisaristuimen kanssa. Ne on väärin laitettu jos joutuu käyttämään voimaa lukkojen kanssa. Pitää muistaa tarkistaa että se tavarakorin reuna ei jää siihen etupyörän säätönuppiin kiinni ja työntöaisan pitää olla korkeimmalla asennossa ja etupyörä ei voi olla lukittuna. Ai niin ja valjaiden pitää olla auki. Kun on vaan yks lapsi kyydissä niin mulla on se "turvakaari" alemmissa rei'ssä kiinni ja sillon on vaikeampi luiskahtaa sieltä pois. Meillä oli kesällä ongelmaa kun se istuin ei ole ihan suora vaan hieman kuppimainen ja pojalle tuli hirveän kuuma siinä. Eli ois halunnu istua vähän eteenpäin pitämässä kiinni turvakaaresta, mutta kun se ei ollut ihan tasainen se istuin niin ei sit meinannut pysyä niin. Kannattaa muuten tarkistaa paineet pyörissä, koska siinä on suuri ero kuinka sutjakkaasti ne liikkuu. Meillähän hajosi runko, mutta snowflakes lähetti sit uuden rungon meille. Oli sitä vanhinta mallia, missä jarrunappula on herkempi, mutta sit ainakin työnneltävyys oli PALJON parempi, en sit tiedä miten erosi, koska meillä on samat pyörät käytössä. Lukeeko teidän vaunujen rungossa phil&teds vai vibe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure: Kuulostaapa hyvältä :girl_pinkglassesf: Mä tässä kovasti toivon että meidän vibet lähtis tänään tulemaan, en jaksais millään odottaa.. tänäänkin jo oltais niitä tarvittu.

 

Raskausaikana mietin että katotaan sitten kun vauva syntyy että tarvitaanko tuplia, vai pärjätäänkö laudalla jne. Toisaalta jos olisin ne vähintään 2kk sitten tilannut, niin olisin saanut vielä ne vanhat. Että hyvä näin :girl_dance: Ja hyvä etten tilannut sitä koppaa, peanut kyllä vähän himotti, mutta ajattelin että jos kuitenkin pärjätään emmaljungan kopalla. Otin emmaljungan kopasta sen pohjalevyn pois ja laitettiin lyhyempi levy tilalle, toivottavasti toimii :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Youtubesta saa hyviä vinkkejä miten vaunut laitetaan kasan myös sisaristuimen kanssa. Ne on väärin laitettu jos joutuu käyttämään voimaa lukkojen kanssa. Pitää muistaa tarkistaa että se tavarakorin reuna ei jää siihen etupyörän säätönuppiin kiinni ja työntöaisan pitää olla korkeimmalla asennossa ja etupyörä ei voi olla lukittuna. Ai niin ja valjaiden pitää olla auki. Kun on vaan yks lapsi kyydissä niin mulla on se "turvakaari" alemmissa rei'ssä kiinni ja sillon on vaikeampi luiskahtaa sieltä pois. Meillä oli kesällä ongelmaa kun se istuin ei ole ihan suora vaan hieman kuppimainen ja pojalle tuli hirveän kuuma siinä. Eli ois halunnu istua vähän eteenpäin pitämässä kiinni turvakaaresta, mutta kun se ei ollut ihan tasainen se istuin niin ei sit meinannut pysyä niin. Kannattaa muuten tarkistaa paineet pyörissä, koska siinä on suuri ero kuinka sutjakkaasti ne liikkuu. Meillähän hajosi runko, mutta snowflakes lähetti sit uuden rungon meille. Oli sitä vanhinta mallia, missä jarrunappula on herkempi, mutta sit ainakin työnneltävyys oli PALJON parempi, en sit tiedä miten erosi, koska meillä on samat pyörät käytössä. Lukeeko teidän vaunujen rungossa phil&teds vai vibe?

 

Youtubesta me ollaanki aikanaan noita videoita kateltu ja sen perusteella en sit voimaa ruvennukkaan käyttään. ongelma oli eka kerralla just tuo tavarakori. Toisella kerralla tajusin vähän nostaa sitä ja heti napsahti pidikeet lukkoon. Sisarituimen ollessa takana sain vähän taiteilla, ilmeisesti aurinkolipan pidikkeet oli edessä niin ettei se istuin noussu tarpeeksi sinne vaunujen alle, mut seki sit onnistu ku poisti lipan ja kärryt kasaantu ihan helposti.

 

Pitääki koikeilla siirtää tuo turvakaari alemmas, kiitos vinkistä :girl_smile:

 

tytön ollessa päikkäreillä työntelin noita vaunuja ilman lasta tässä olohuoneessa ja kyllä ne ihan yhtä kevyesti nyt liikku ku vanhatki. pitää testata oikein kunnolla ulkosalla kunhan sinne asti päästään, kummat on kevyemmät työntää. Ihan renkaiden perusteella luulisin et Vibet on, koska noissa on tosi sileet renkaat ja ne on isommatki ku vanhoissa. Meillä on nuo pyörät kyllä ihan täyden tuntoiset ku niitä painelin, mut pitää käydä vielä tarkistaan nuo paineet.

 

Meidän vaunuissa lukee phil&teds.

 

Pami: Vibeen mahtuis reilusti pidempikin koppa ku mitä tuo coccoon on, tosin en tiiä nouseeko sit jalat jo ylöspäin. En tiedä Emmaljungan kopasta, mut meidän vanha Teutonian koppa olis sinne mahtunu kyllä vallan hyvin. Alun perin ei meilläkään pitäny koppaa Vibeen tilata, mut ku Teutoniat myytiin pois ja koppa niiden mukana, niin päädyttiin sit tilaamaan uus. Pitää vielä tota miettiä, saahan sen vielä palauttaa joa tullaan siihen tulokseen ettei sitä haluta. Jännä kyllä, et nettistä saatujen mittojen peruteella cocoonin pitäs olla isompi ku Teutonian kopan, mut ei se siltä kyllä näytä. Tai sit mä vaan oon unohtanu kuinka pieniä vauvat oikeesti onkaan :girl_sigh:

 

 

Mä oon kyllä jo menettäny hermoni tuolle sisarituimen aurinkolipalle. Se ei pysy paikallaan sitten millään, vaan napsahtaa aina samalta puolelta irti rungosta. Pidikkeet on samanlaiset ku varsinaisessaki aurinkolipassa, mut tää ei vaan pysy paikallaan. Ihan ku se olis vääntyny ja vääntäs ite ittensä irti. Sit mietin et kuinkahan tuo oikeesti pysyy auki jos vähän tuuleeki?! Siinä ei oo minkäälaisia lukkoja joilla vois lukita auki -asentoon, vaan meinaa ihan sisäoloissaki luiskahtaa itestään kiinni eli suppuun.

 

Joskus on muistaakseni ollu puhetta tuosta käsijarrun jäykkyydestä täällä jossaki?! No meillä se ei ainakaan oo mitenkään jäykkä. Napakka on, mut musta se on vaan hyvä koska tuota ei saa vahingossa pois päältä, mut sit ku jarrun haluaa auki niin aukee ihan helpostikin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SURE: Kuulostaapa kyllä hyvältä! Meneekö muuten Vibet näppärästi kasaan sen sisaristuimen kanssa, tuleeko kuinka helposti liikuteltava "paketti"? Explorerithan ei tainneet mennä sisaristuimen kanssa kasaan..

 

Nyt näkyy Vaunuaitan nettisivuilla se sisaristuinkin eli Explorerit sisaristuimen kanssa yhteensä 598 euroa. Osaatko Annai sanoa että oliko liikkeessä useampaa värivaihtoehtoa vai vain tuo musta vihreine pehmusteineen mikä näkyy nettisivuillakin? Tosin tuo kyllä olisi se mieluisin väri meille :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietääkö kukaan, mistä Viben sisaristuimeen saisi jonkinlaisen aurinkolipan/kuomun? Sopiiko Explorereiden lippa kenties vibeihin vai onko se ylipäätään irroitettavissa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure: Emmaljungan koppa mahtuu tosi hyvin vibeihin, meillä on se quadrolift joka ilmeisesti on vielä normaalia isompi.. mutta jalat tosin nousee sitten ylemmäs ja pää olis alaspäin, siks just vaihdoin sinne sen lyhyemmän pohjalevyn (toivottavasti se auttaa). Jos kaukalon on yhdessä sisaristuimen kanssa, niin tuntuuko rattaat siltä että saattais kaatua helposti (sulla ei tietty oo vielä painoa molemmissa)?

 

Mä tosin haaveilin siitä peanutista, olisin käyttänyt sitä sisaristuimen kanssa niin että varsinaisen istuimen kankaat olis irrottanu, ja sitten kauppareissuilla laittanu kaukalon kopan tilalle, mutta kun meillä saattaa välillä olla sellasia tilanteita että rattaita käyttääkin meidän 4 ja 2 vuotiaat, niin kankaiden edestakainen laittaminen olis ehkä ollu liian monimutkasta. :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Meillä on kaksi viben normi kuomua, kun eka oli vääntynyt ja siinä oli reikä joten saatiin uusi. Säästin tän vanhan ja huomasin että se menee sisaristuimeen. On se toki iso ja taipuu hieman sisäänpäin, mutta mä oon ainakin ajatellut että käyttäisin sitä, koska se myös suojaa hyvin. Jossain ruotsalaisella sivuilla näin että yhdellä oli gracon cosmic comfortin tarkoitettu aurinkolippa ja se oli ihan näppärän näköinen siihen. En nyt löytänyt kuvaa, mutta ainakin lastentarvikkeessa olen semmoisia nähnyt.

Edited by cranberry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun on vaan yks lapsi kyydissä niin mulla on se "turvakaari" alemmissa rei'ssä kiinni ja sillon on vaikeampi luiskahtaa sieltä pois.

 

Tämä muuten toimi. Ei oo pakko laittaa tyttöä valjailla kiinni, mut ainaki näin sisäoloissa tahtoo kyllä nousta seisomaan ku istuin on niin paljo tilavampi ku vanhoissa vaunuissa.

 

 

 

Mä oon kyllä jo menettäny hermoni tuolle sisarituimen aurinkolipalle. Se ei pysy paikallaan sitten millään, vaan napsahtaa aina samalta puolelta irti rungosta. Pidikkeet on samanlaiset ku varsinaisessaki aurinkolipassa, mut tää ei vaan pysy paikallaan. Ihan ku se olis vääntyny ja vääntäs ite ittensä irti. Sit mietin et kuinkahan tuo oikeesti pysyy auki jos vähän tuuleeki?! Siinä ei oo minkäälaisia lukkoja joilla vois lukita auki -asentoon, vaan meinaa ihan sisäoloissaki luiskahtaa itestään kiinni eli suppuun.

 

 

Tässä mä joudun perumaan puheeni. Mulla oli lippa väärinpäin :girl_haha: , meidän piti pyöräyttää ne kiinnikkeet kerran sen lipan rungon ympäri ja tuli sit oikein. Eli siinä on ne samat lukitusasennot ku varsinaisessaki kuomussa, on tukeva ja pysyy varmasti auki. Paitsi että meidän lippa oli oikeesti jotenki vääntyny ku ei tahtonu pysyä paikallaan. Mies sitä kotiin tultuaan vähän väänsi ja nyt pysyy paljon paremmin, hieman sen taytyy kyllä joku käyttökerta asettua paikalleen. Mut hyvä se on :D

 

Meneekö muuten Vibet näppärästi kasaan sen sisaristuimen kanssa, tuleeko kuinka helposti liikuteltava "paketti"? Explorerithan ei tainneet mennä sisaristuimen kanssa kasaan..

 

 

Kyllä mun mielestä menee tosi näppärästi kasaan. Sisarituimen ollessa edessä ei oo mitään hankaluutta. Jos sisartituin on takan vaatii hieman enemmän työtä ku se istuin pitää työntää sinne varsinaisen istuimen alle, mut ei sekään oo ongelma ku sen muutaman kerran teki j avähän harjoitteli.

 

 

Ollaan kyllä tosi yllättyneitä siitä kuinka pieneen tilaan nuo vaunut kasattuna menee, myös sisaristuimen kanssa! Paljon reissaville (vaikka onki iso farmariauto) on kyllä ihan must semmonen pieni ja tiivis paketti, ja Phil%Teds´sistä se näyttää löytyvän :girl_dance:. Paketti on tosi helposti liikuteltavissa ja nostettavissa ku runko lukittuu kiinni myös ollessaan kasassa.

 

Pami: Kyllä nuo on tosi tukevat oli siinä sitten "asetus" mikä tahansa. Pystyin laittamaan meidän tytön yksinään sinne taakse sisaristuimeen eikä ne keikannu taasepäin vaikka edessä ei ollukkaan painoa. yhtään ei tunnu heppoisilta kaukalon ja sisaristuimenkaan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkin alkoi sisarusrattaiden pohdinta ja Phil&Tedseihin varmaan päädytään.

 

Osaako joku asiaan enemmän perehtynyt kertoa, mikä ero Hammerhead-mallilla on verrattuna Vibeen? Mä haluaisin mieluiten nelipyöräiset, Hammerheadissa olisi. Mutta onko niissä jotain kriittisiä puutteita?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.