Kirppu

Phil & Teds [sport vs vibe]

1200 posts in this topic

summer08: Kuinka paljon paketillenne tuli postikuluja? Samaa settiä olen hankkimassa ja mietin ja vertailen, että mistä tilaisin.

 

38£ ottivat toimituskuluja eli mitäs toi nyt sit on euroissa... 42,67€ näyttää taloussanomien valuuttalaskuri. Toimituskuluineen laskettiin et paketin hinnaks tuli 690€. Voidaan kyllä lämpimästi suositella babykit directia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

summer08: Kiitos vastauksesta! Jotain 30-40 puntaa ajattelinkin sen olevan. Pitänee harkita sitä sitten :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eilen sain uv-suojan takaistuimelle, ihan nyt aurinko saa paistaa. Ja nyt niitä löytyy huutonetissäkin. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
summer08: Onko paketti vielä tullut? Suositteletko BabyKit Direct?

 

Anteeksi... Luin huonosti. Sain jo vastauksen! =)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, jos joku ois kiinnostunut meillä olisi myytävänä n. 3kk erittäin vähällä käytöllä olleet Vibet sisaristuimella, tuplasade- ja uv-suojalla sekä cocoonilla. Ovat erittäin hyväkuntoiset, kuin uudet!

 

Lisätietoja ja kuvia saa sähköpostilla miumau06(at)hotmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Olisin kiinnostunut kyllä jos vielä värin tietäisin B) (tarkkaa puuhaa..)

Oletko ostanut Suomesta vai ulkomailta, eli kumpaa hintaluokkaa vaunusi ovat? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rattaat on mustat/punaiset ja ostettu saksasta pingpong-onlinesta. Jos oot edelleen kiinnostunut, ota ihmeessä yhteyttä sähköpostitse niin kerron rattaista lisää ja voin laittaa kuvia tulemaan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiitos sähköpostista! :)

 

 

olen yrittänyt etsiä tietoa netistä, mutten ole onnistunut joten kysyn jos joku teistä osaisi auttaa.

Onko P&T Viben oman cocoonin ja XL-cocoonin välillä kokoeroa?

 

 

Noniin, kyllähän se tieto löytyy jos kaivelemalla kaivelee.. :rolleyes:

Tässä mitat jos joku muukin niitä tarvitsee:

 

perus-cocoon pituus: 60cm

vibe-cocoon pituus: 62cm

XL-cocoon pituus: 70cm

 

Nyt pitää vielä etsiä mistä saisi tuon XL-cocoonin tilattua :)

Edited by siipi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kiitokset linkkivinkistä! :) Vibe paketti (sisarusistuimella, kantokassi, tuplasadesuoja ja tupla UV+hyönteissuoja) laitettu tilaukseen ja toimitus lähteny tännepäin.

Jännityksellä odotellaan koska tilaus saapuu! :)

 

Kävin katsomassa, mutta sivuilta ei löytynyt lainkaan sisaristuinta. Olikohan se loppunut vai olenko vain puusilmä? Meillä olisi tarve tupliksille elokuun alusta alkaen, joten kohta pitäisi keksiä, mistä ne hankkii. :)

 

Kiitos todella paljon tuosta linkistä, Monalisa! :) Laitoin tilaukseen rattaat mustana ja tuplasadesuojan. Koska sisarusistuinta ei tällä hetkellä ollut varastossa, hankin sen joko muualta, tai tilaan myöhemmin tuolta, mutta siis aivan loistavalta vaikuttaa. Juuri tuli siis maili, että paketti on lähtenyt tänään liikkeelle ja hintaa tilaukselle tuli 520 euroa! :D

Edited by tarinatiikeri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vink vink, bongasin äsken, että huutiksessa on myynnissä yhdet Sportit ja hinta tälä hetkellä vain 240€ (ei hv). Mukaan tuli vielä jonkin verran varusteita, joten varsin edukkaalta setti vaikutti.

 

Huutiksessa oli myös myynnissä useempi sellanen uv-suoja, jonka saa sinne taakse peittämään sen aukon, esim. silloin kun vauva nukkuu. Onko kellään ollut käytössä sellasta? Onko hyvä? Meillä ei vielä kokemusta vauvan kanssa ole, mutta esikoinen on pari kertaa nukkunut ja aina tullut rattaissa aika kuuma. Mietinkin, että se muovipressu on kesäkeleillä varmaan aikas kuuma. Toki aukon eteen voi jonkun harsonkin virittää.

Edited by Haavis

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Aurinkoisilla keleillä se muovilärpäke on tosiaan ihan liian kuuma, jos vauva nukkuu siellä taaperon istuimen alla. Mä olen käyttänyt harso+pyykkipoikaviritystä. Eihän se kaunis ole, mutta toimii. ;)

Edited by Tineka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kävin katsomassa, mutta sivuilta ei löytynyt lainkaan sisaristuinta. Olikohan se loppunut vai olenko vain puusilmä? Meillä olisi tarve tupliksille elokuun alusta alkaen, joten kohta pitäisi keksiä, mistä ne hankkii. :)

 

Kiitos todella paljon tuosta linkistä, Monalisa! :) Laitoin tilaukseen rattaat mustana ja tuplasadesuojan. Koska sisarusistuinta ei tällä hetkellä ollut varastossa, hankin sen joko muualta, tai tilaan myöhemmin tuolta, mutta siis aivan loistavalta vaikuttaa. Juuri tuli siis maili, että paketti on lähtenyt tänään liikkeelle ja hintaa tilaukselle tuli 520 euroa! :D

 

 

Kannattaa laittaa tonne babykit directin myynnin sähköpostiin kyselyä sisaristuimesta. Iteki laitoin meiliä menee että nämä tarvikkeet kiinnostais, saako teiltä kaikki ja mihin hintaan (koska en kaikkea heijän nettisivuilta löytäny). Jostain heidän sivuilta löysin maininnankin et kaikki tuotteet ei oo nettikaupassa nähtävillä (tarjonta on sen verran suuri) jotenka kannattaa tiedustella suoraan heiltä sellasia mitä ei sieltä löydä. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viben sisar-istuin löytyi kun avasi ensin rattaiden tiedot ja siellä oli sitten vaihtoehtona ratas+ sisar-istuin paketti. Erikseen en tuota Viben istuinta löytänyt. meillä tilaus siis vielä harkinanssa, mutta tuolta varmaan tilataan jos rakenne ultran jälkeen on kaikki kunnossa. Laskin, että vibet+ sisaristuin+ sadesuoja + postikulut (38£) olis noin 660€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laiska kun olen, enkä jaksa testata (vaikka kärryt olis tossa mn vieressä), niin tiedustelen täällä. Eli saako Sportit kasaan silleen, että selkänoja on makuuasennossa? Lähinnä ajattelen jo aikaa, kun kärryt tuplakäytössä. Sisaristuinan niistä pitää käsittääkseni nypätä pois, mutta pitääkö selkänoja nostaa pystyn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sportit saa kasaan selkänoja makuuasennossa ja ei sitä sisaristuintakaan pois tarvitse ottaa. Mä oon ymmärtänyt, että sitten kun kärryjä käyttää taapero+taapero asennossa, sisaristuin pitää irrottaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tässä kuva meidän sportista uv-suojan kanssa ja en voi muuta kun suositella tuo suoja. Lapset tappelee kumpi saa istua siellä takana=) Kunhan saan aika ajattelin omella uudet istuintyynyt ja pitäisi kans löytää joku hieno kangas. Mitä muuta kivaa voisi keksiä?=)

 

IMG_0622.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mahtavaa, että löysin tämän ketjun! Olen kuolannut noita Vibejä, vaikka pikkusisarus on toiveissa vasta parin vuoden kuluttua... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulenpa tänne vielä mainitsemaan, jos joku pähkäilee hoitolaukkuongelmaa Viben kanssa, että Viben kylkeen sopii Skip Hopin satulalaukku kuin nakutettu:

saddlebagblack.jpg.jpg

 

Meillä on kaksi mustaa satulalaukkua puna-mustan Viben kyljissä ja noi istuu siihen kylkeen niin hyvin sekä väritykseltään että muodoltaan, että luulis ihan Vibejä varten tehdyiksi! Ja noi on mun mielestä tyylikkään näköisetkin ;)

 

Tosta uv-suojasta ei ole mitään kokemuksia, mutta meillä on se Viben oma tupla-uv/hyttyssuoja ja se on ainakin näin taapero-vauva-vaiheessa ollut hyvä. Suojaa siis myös edessä istujan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vauvakuumeisena tänne on hyvä tulla kuolaamaan.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Olen kans kuullut ett nou skip hop ovat hyviä ja sopii myös sportiin. Tuo tupla uv-suoja/hyttysverkko ei toimi meille koska esikoinen repii sen pois. Sen takia tuo oli meille parempi vaihtoehto. Haaveilen vielä protect-a-bub 3in1 uv-suoja eteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suskis, kuinka tilavia nuo satulalaukut oikein on? Meillä on aisassa SkipHopin Duo, ja sekin sopii kuin nakutettu noihin Vibeihin, mutta välillä se tuntuu vähän turhankin isolta joten jokin näpsäkämpi vaihtoehto olisi haussa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Suskis, kuinka tilavia nuo satulalaukut oikein on? Meillä on aisassa SkipHopin Duo, ja sekin sopii kuin nakutettu noihin Vibeihin, mutta välillä se tuntuu vähän turhankin isolta joten jokin näpsäkämpi vaihtoehto olisi haussa :)

 

Seimishopissa näkyy koko sentteinä: Koko 28(lev)x20(kork)x7,5cm.

 

Eihän noi mitkään isot laukut ole, mutta yllättävän paljon niihin saa mahdutettua tavaraa. Mä oon alun perin ostanut meidän ekan satulalaukun meidän Maclarenin matkiksiin, joilla oon pääsääntöisesti kuskannut pojua n. 7kk iästä lähtien. Eli siitä lähtien oon mahduttanut pojun tavarat yhteen satulalaukkuun. Joskus on tosin tehnyt tiukkaa ja mitään isompia leluja en ole laukussa raahannut. Nyt on sitten typyllä ja pojulla omat laukut ja kummankin tavarat saan mahtumaan omiin laukkuihinsa. Vauvan laukusta löytyy ainakin kantoliina (tiukalle rullalle käärittynä), 4 vaippaa, käsipyyhe (vaipanvaihtoalustaksi), pari harsoa, vaihtovaatteet ja helistin. Pojun laukkuun mahdutetaan yleensä seuraava setti: ruokapurkki, jogurttipurkki, riisikakkuja, 3vaippaa, käsipyyhe, ikean pikkupyyhe, pieni kirja ja auto sekä vesimuki pulloverkkoon. Omille tavaroilleni on sitten pieni käsilaukku. Taikka sitten känny, avaimet ja pankkikortti vetskaritaskussa.

 

Mä ostin meidän ekan laukun tuolta seimestä ja mua kauhistutti laittaa melkein 60e pieneen laukkuun. Mutta toi laukku on ollut kyllä joka sentin arvoinen! Toisen tilasinkin sitten HappyBagsista huomattavasti halvemmalla ;)

 

Hups. Meni jo aikas OT:ksi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on kans tuo P&T:n tuplaUV-suoja. En ole sitä tolleen "tositoimissa" käyttänyt enkä usko että kauheesti tulee pidettyäkään, kun veikkaan, ettei taaapero siellä alla suostu oleen. enkä kauheesti ihmettelekään. ;) Mut unilla ollaan kyllä nyt kovasti käytetty ja siihen onkin oikein oiva kapistus.

 

Meillä ollaan siis siirrytty takaisin ulkopäikkäreihin. Nyt kun on ollut lämmin, niin jätkä vaan rattaisiin t-paidassa ja vaipassa, harso pään/kropan alle ettei rattaiden kangas ihan kauheesti hiostais, taka-aukkoon harso ja sitten toi uv-jutska päälle. Siellä on jäbällä mukava kesäpesä ja uni on maistunut kivasti.

 

 

Mä ostin samalla, kun rattaat hankittiin, niin ne P&T:n omat sivulaukut. Ne näytti ekaksi tosi pieniltä, mutta ovatkin yllättävän isot. Niihin mahtuu tosi hyvin kamaa. Oltiin Puuhamaassa viime viikolla ja toisessa kapsäkissä mulla oli kolme kylpypyyhettä ja kolmet simmarit. :D Kun jätkän kaa kahestaan ollaan liikkeellä, niin mukana yksi sivulaukku, mut myöhemmin sit varmaan vauvalle se toinen. Hokasin vasta jokin aika sitten, että se sivuläpän päällinen on taskua, joten siihenkin mahtuu roppakaupalla kamaa. Mulla onkin nykyään aina lompsa siinä. Ja verkkotaskussa kännykkä. Käsilaukkua en ole juurikana mukana pitänyt pariin vuoteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.