Kirppu

Phil & Teds [sport vs vibe]

1200 posts in this topic

Mintsu: vaunuaitassa oli mun mielestä vihreä, punainen, sininen ja harmaa. Itse otettiin harmaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sure: Kuulostaa kyllä tosi hyvältä, arvaa vaan haluaisinko ne jo käyttöön :girl_sigh: Vähän odotin että ne olis jo tänään lähetetty, mutta ehkä sitten huomenna (maanantaina jo kuitenki luvattiin että parissa päivässä) :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meilläkin alkoi sisarusrattaiden pohdinta ja Phil&Tedseihin varmaan päädytään.

 

Osaako joku asiaan enemmän perehtynyt kertoa, mikä ero Hammerhead-mallilla on verrattuna Vibeen? Mä haluaisin mieluiten nelipyöräiset, Hammerheadissa olisi. Mutta onko niissä jotain kriittisiä puutteita?

Hammerhead-malli on ollut "tulossa pian" jo kaksi vuotta... Joko ne ovat oikeasti tulleet myyntiin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

FB faniryhmässä näytti olevan muistaakseni hammerheadit. ja ihan tavisoloissa, ei kaupassa kuvattuna :D ja vibe se varsinainen istuin on tilava, 106cm esikoinen mahtui makaamaan ja lapsen pään+rattaiden reunan väliin mahtui mun nyrkkil. joten kerrankin on tilavat rattaat taaperolle..

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Vibe on muuten tosi tilava. Esikoisen pää tuli jo vanhoissa rattaissa reilusti selkänojan yli, eli nukkuminen tarvittaessa oli tosi hankalaa ja leveyskin alko ottaa vastaan. Vibessä on pään päällä vielä vaikka kuinka paljon tilaa ja toppavaatteissa mahtuu leveyssuunnassa lampaantaljanki kans istumaan ilman mitään ongelmaa. Mä oon ihan :lipsrsealed: noihin!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hammerhead-malli on ollut "tulossa pian" jo kaksi vuotta... Joko ne ovat oikeasti tulleet myyntiin?

 

Näyttäisi tuolla Snowflakessa ainakin olevan myynnissä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en kestä, mun vibet ei oo tänäänkään vielä lähteny :girl_cry: eli mä en vielä ens viikollakaan saa niitä :girl_cry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Näyttäisi tuolla Snowflakessa ainakin olevan myynnissä...

Wau! Pitääkin ihan mielenkiinnosta mennä heti katsomaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tammikuussa tulee ilmeisesti uusi malli verve :girl_sigh:

 

verve – p&t’s newest inline stroller is essentially a 4-wheeled version of the vibe with a full recline in the second seat. This sleek looking stroller also features lightweight steering and a gorgeously curved frame.

 

pts-verve.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Eikä, mä haluun noi. ei ois pitänyt antaa periksi vauvakuumeelle kesällä. En mä jaksa myydä meidän vibejä..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow, noi Vervet ovat kyllä hienot. Olisin ehdottomasti ottanut noi, jos olisivat olleet jo markkinoilla. Neljä pyörää mulla oli haaveissa. Mutta tosi vakaat kolmipyöräiset ovat nuo Vibetkin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäki haluun, mut just tilasin vibet :girl_sigh: mutta en mä kyllä pystyis edes odottamaan tammikuuhun tai ehkä jopa pidempään. Toi sisaristuimen makuuasento on kyllä ihan loistava juttu. Ja jarru kuulostaa mielenkiintoselta :P Harmi kun siitä ei vielä oo enempää kuvia..

 

Tälläsen tekstin löysin:

The Verve stroller stroller is the newest addition to the phil and teds family. An all-new model for 2011, the 2011 Phil and Teds Verve stroller takes the best of many Phil & Teds models, along with introducing new features! At first glace it looks like a vibe with an additional wheel. The Verve Is a 4 wheel stroller that is significantly smaller than the vibe. It can still fold with the doubles seat on like the vibe buggy does.

 

Another great feature about the verve is that the second seat reclines! That is something that the vibe does not do. The verve can take a car seat adapter and a doubles seat at the same time. Just like the explorer buggy does.

 

The Verve stroller is a 4-wheel model for greater stability. It’s closest in nature to the Phil & Teds Vibe 2 stroller, but the 2011 Verve stroller has features all its own:

 

  • Overall size is slightly more compact than the Phil and Teds Vibe 2
  • Reclining second seat doubles kit for the rear passenger
  • Folds with doubles kit attached!
  • Excellent suspension for smoother ride
  • Use with infant seat adapter + doubles kit also attached
  • Automatic braking system (ABS) — as soon as you let go of the handlebar, the stroller applies its brake! This drastically reduces risk of roll-aways in parking lots, train stations, parks, or sidewalks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun on ehkä pakko myydä mun vibejä. Meillä kun oikeasti on tarve vasta keväällä/kesällä.. Oi pami, minkä teit..

 

Eli jos joku on kiinnostunut todella vähän käytetyistä vibeistä. Ostettu toukokuussa, mutta runko uusittu eli se on elokuussa ostettu ja käytetty vain muutaman kerran ja mielestäni ei pitäs olla mitään naarmuja. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon kyllä ihan tyytyväinen vibeihinkin (saisin nyt vaan äkkiä ne), mutta toi takimmaisen istuimen makuuasento olis kyllä kiva :P Saakohan sitten molemmat makuulle samaan aikaan? :girl_sigh: Viben varsinainen istuin saattaa olla isompi kun tossa vervessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voih... Mäkin haluan Vervet! Tosin ei ehkä enää kannata hommata, kun lapset alkaa jo oleen aika isoja... Toi pienempi koko, jousitus (?) ja sisaristuimen kallistus on just niitä ominaisuuksia, mitä Vibeen olen aina välillä kaivannut, vaikka olen kyllä edelleen ihan lovena Vibeihin :lipsrsealed: Mutta tuosta uudesta jarruominaisuudesta en itse ole innostunut ollenkaan. Mulla kun on usein tapana "heittää" rattaita eteenpäin (siis työnnän vauhtia ja päästän työntöaisasta irti) ja samalla laitan hanskoja tms., niin olis pikkasen ikävää, jos jarrut pamahtais päälle :girl_haha: Mitenköhän se jarru mahtaa todellisuudessa toimia, kun tuossa aisassa näyttäis ainakin olevan se jarrunappulan paikkakin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäki vähän epäilen tota jarrua <_< Mut silti noi saattais olla jopa sellaset että mäki malttaisin luopua muista rattaista :girl_haha:

Edited by Pami

Share this post


Link to post
Share on other sites

blog_2011_verve.jpg

 

Tässä kuvassa toi jarru sitten taas näyttää tollaselta "rautalangalta", toivottavasti se ei sellanen oo :girl_impossible:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mutta toi eka kuva näyttää "aidolta", tossa tokassahan ei oo niitä jousia renkaissa, ja ton äskösen jarru olis aika outo.. Tulispa nyt pian jotain tietoa lisää:girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No voihan... Luulin jo, et tää on selvä juttu :girl_sigh:

 

Useissa nelipyöräsissä meidän maaseutuolosuhteissa stoppaa siihen, että etupyörät on niin pienet. Tossa ekassa Pamin laittamassa kuvassa etupyörät jälleen kerran näyttää pieniltä, mutta tossa tokassa taas näyttäis ihan samankokoisilta kuin takapyöräkin. Onko noissa eri vaihtoehtoja pyöräkoossa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaan nyt vielä yks kuva :girl_crazy: Mä luulen että noi kaks kuvaa ei oo kauheen aitoja, se eka ja tää on joltain messuilta missä nää rattaat on ilmeisesti julkaistu.. Ei noi mun mielestä oo mitkään kauheen pienet eturenkaat.

 

blog_2011_verve2.jpg

 

Istuimen syvyys näyttää mun mielestä pienemmältä mitä vibessä. Tulispa pian joku esittely video :girl_sigh:

Edited by Pami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitä enemmän mä noita kuvia katon niin sitä enemmän ne haluan :wub:

Onneks sentään saan pian vibet, jos ne vähän auttais tähän kuumeeseen :girl_haha: Enkä mä kyllä millään pärjäiskään ilman tuplia ennen ku vervet tulee myyntiiin..

Edited by Pami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hauskan näkönen uutuus. Onneksi meille ei noita kuitenkaan olats laitettu. Nuo eturenkaat näyttää pienemmiltä ku esim. Viben eturengas on ja meidän leveysasteilla ja lumisilla teillä noi pienet eturenkaat ei meitä sytytä. Me ei kumpikaan myöskään tykätty tuosta jarrusta, senhän tarkotta et kokoajan työntäessä pitää painaa jostaki... mut jousitusta ja enemmän kallistuvaa sisaristuinta kieltämättä vähän kaipaa, vanhoissa vaunuissa kun tuo jousitus oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä sit taas on nytkin emmaljungat joissa on kääntyvät eturenkaat, ja ei oo tullu vastaan sellasta paikkaa missä niillä ei olis pärjänny. Mä en oo oikeen koskaan ollu kolmipyörästen fani, mutta vibet on kyllä hienot (varsinkin kun on tarvetta tuplille).. tietty vervet olis vielä hienommat, enemmän mun makuun :girl_wink: jarrusta kyllä pitäis saada enemmän tietoa, ennen ku uskaltaisin tilata.

Edited by Pami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millainen seisomalauta vibeihin? Oran lautaa kun voisi säätää leveys+korkeus ja kiinnitetään runkoputkiin, olisikohan se hyvä?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.