pipa

Mutsy

1017 posts in this topic

Kiitos!

Luulin jo nähneeni unta, kun en löytänyt enää mistään noita UR:iä. nl-sivustolta löytyi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihastuttiin lapsimessuilla Slider-malliin. Saako niihin seisomalaudan? Myyjä ei tiennyt:skilletgirl:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja heti perään toinen kysymys: miten hankalat Urban raiderit on laittaa kasaan? Nekin miellyttivät, mutta myyjä sähläsi todella pitkän yrittäessään saada niitä lasaan, Slidereitten kanssa kävi sentään hiukan nopsemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urban riderit on tosi helppo kasata, vasemmalla kädellä vedetään rungossa olevasta mustasta muoviosasta ja samalla oikealla kädellä painetaan aisan nappulasta ja työnnetään aisaa alaspäin. Istuinosa kasautuu itsestään rungon mennessä kasaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sanoisin myös, että helpot on UR:t laittaa kasaan! Myyjä ei varmaan ollut oikeen homma harjoitellut... kun jujun tajusi (täytyy ehkä hieman nostaa ennen kuin yrittää painaa koko aisaa alas) niin sujuu kuin tanssi :girl_wink: En ole tosin kasannut slidereita koskaan, mutta UR:t menee ainakin ongelmitta. Ja jos pitää pakata enemmän tavaraa peräkonttiin niin renkaat on myös todella nopea irrottaa ja laittaa takaisin.

 

Sain shoppingbasketinkin, joten nyt meidän mutsyt on täydelliset! :girl_in_love:

 

Jos jollain on duoseatin vauvapussi (se jossa on se kovikeosa) kotona ja haluaisi sen myydä, niin mä voisin ostaa. Yksärillä tavoittaa!

Edited by pikkurinsessa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin käytetyt Mutsy Urban Riderit, taitaa olla vähän vanhempi malli. Runko näyttää muuten samalta mutta aisassa ei ole ylhäällä sellaista painiketta ylhäällä jolla korkeutta säädetään. Säätö tapahtuu aisasta molemmista sivuista vapauttamalla lukituksen.

 

Nyt olisi muutama kysymys teille Mutsy UR käyttäjille, toivottavasti osaatte auttaa =)

 

- sopiiko tällä hetkellä myytävät osat myös vanhemman malliseen UR runkoon? lähinnä olisi tarpeissa hankkia ainakin Duoseat ja siihen se vauvaosan istuimen loivennin sekä step up board.

 

- millaista hoitolaukkua olette käyttäneet UR vaunuissa? ja miten tavaratilan saisi hyödynnettyä parhaiten duoseatin kanssa.

 

Kiitollisena otan vastaan tietoja ja vinkkejä vaunuista. Meillä tarpeissa käyttää heinäkuusta alkaen 1v 7kk esikoisen ja pienen vauvan kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jos jollain on duoseatin vauvapussi (se jossa on se kovikeosa) kotona ja haluaisi sen myydä, niin mä voisin ostaa. Yksärillä tavoittaa!

 

Onko sulla duoseat? Mä luulin että teille on vasta esikoinen tulossa, mutta muistelin vissiin väärin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pikkuprinsessa:

se duoseatin vauvapussi sopii vain ja ainoastaan siihen duoistuimen takaistuimeen. Eli jos olet hankkimassa sitä ihan tavallisiin UR:hin niin se ei toimi.

Mutta jos sulla on se duoistuin niin ei sitten mitään :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihastuttiin lapsimessuilla Slider-malliin. Saako niihin seisomalaudan? Myyjä ei tiennyt:skilletgirl:.

 

Uskoisin, että Lascalin Buggyboard menee niihin. Tuossa on sellainen kiinnityssysteemi, että menee about mihin tahansa rattaisiin.

 

Tata: Tuo yhteensopivuus riippuu ihan siitä kiinnittyykö istuin samalla systeemillä runkoon kuin nykyään. Meidän 2007-mallissa oli kyllä aisassa se säädin ja muutenkin olivat ihan samanlaiset kuin nykyään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun edelliset mutsyt valmistusvuosi oli 2006(jos muistan oikein) ja se on toiminnoltaan ihan samallainen kuin nykyiset mutsyt. Mutta, olen nähnyt kuvissa niitä vanhempia mutseja jossa on pikkasen erinäköä niin siinä on minusta se kiinnitys systeemi erinäköinen, varma en ole kun en ole koskaan näitä vanhempia malleja nähnyt oikeasti. Asia selviää vain menemällä katsomaan niitä uudempia mutseja jonnekkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh, siis meille on tulossa esikoinen ja mä en itse (ainakaan vielä :girl_wink:) tarvi myöskään sitä vauvapussia, mutta siis kaverille ostin mutsyihin ihastuneena käytetyn rungon ja duoseatin ja siihen tarvis nyt sitten sen pussin :grin: Että siis kaverin puolesta täällä kyselen. Ei se tosin ollut niistä mutsyistä läheskään niin fiiliksissä kuin minä, mutta tykkäs kuitenkin. Syksyllä sille vasta tulee kakkonen, että ennen sitä otetaan tarjouksia vastaan! :girl_wink: Löyty vaan niin halvalla ja täältä läheltä, että oli pakko hakea pois... ja mä sain samalla sen shopping basketin uuden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä näinkin sen ilmotuksen huutiksessa. Aika edulliseen hintaan tosiaan myi vaunut. Itselläni on tuo pussi mutta myyn sen ainoastaan yhdessä duoistuimen kanssa sitten joskus. Mutta, tuo pussihan ei maksa maltaita muutenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mua harmittaa, etten huutanut pois niitä halpoja mutsyja (duoseatilla siis) huutiksesta... jahkasin ja jahkasin. prkl. :D

 

mutta asiaan... onko jollain kokemusta mutsyn 3 riderista? sellaiset olisi mahdollista nyt saada ja mietin, oisko ne kivat...

 

minkä kokoiset lapset teillä on mahtuneet mutsyn istuimessa matkustamaan helposti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikkaralla: ne 3 riderit on todella huonpt. Ostettiin sellaiset min tutulle joskus aikoinaan ja pettymys olo suuri. Eivät olleet

Ketterä niin kuin kolmipyöräisen luulis olevan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kännykällä kirjottelen. Älkää ihmetelkö kummallisia virheitä :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä Mutsyissa matkustaa nyt 2v9kk vanha poika (97cm) ja hyvin mahtuu istumaan ja makaamaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikkaralla: ne 3 riderit on todella huonpt. Ostettiin sellaiset min tutulle joskus aikoinaan ja pettymys olo suuri. Eivät olleet

Ketterä niin kuin kolmipyöräisen luulis olevan.

 

ok, thanks! mikä niissä oli vikana? ihan mielenkiintoista kuulla. :)

 

meillä on siis bugaboot nyt ja mietin niiden vaihtamista johonkin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikkaralla: Vaunuja on ihan toivottaman kömpelöt kääntää ja painavat käytössä. Mutsyt ovat kyllä aina olleet painavat mutta noissa 3ridereissä se tuntuu ja paljon. Luulisi, että akselin ympäri kääntyvä tuplarengas olisi jotenkin ketterämpi mutta ei todellakaan. En ihnettele yhtään, että kyseisiä vaunuja ole enää myynnissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suositten niitä urba ridereitä jos mutseihin meinaat vaihtaa ja huutiksessa niitä näkyy aika usein nykyään. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Mutsyn Transporterit, saa kysyä (kannattaa hoksauttaa yksärinä tai mun päikyssä), jos tulee jotain kysymyksiä mieleen. Tykkään niistä kyllä, ovat tosi kiva kaupunkivaunut. Liikkuvat keveästi ja hyvä puoli, jota en tajunnut hankkiessa: kopan kuomun saa lukittua ylös, jolloin vaunuja voi vetää siitä, kun itse seisoo oven välissä pitämässä sitä auki. Pääsee siis helposti yksinkin myös paikkoihin, joissa ei ole liukuovea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En osaa vuosilukua sanoa mutta näyttää olevan erilainen kiinnitysmekanismi kuin nykyisin eli nyt myynnissä olevat kopat ja istuimet eivät käy tohon runkoon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä laitan nyt tänne ilmotuksen, että myyn mun punaisen duoseatin pois tilaa viemästä. Pientä kulumaa etuistuimessa ja tahraa jotka saa pestyä varmasti pois koneessa mutta en jaksa repiä niitä päällyksiä irti. Laittakaa yksäriä jos kiinnostuitte. Siihen tulee see vauvapussukka mukaan tietysti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ varo vaan, toi sun ilmoitus poistetaan kohta... mä sain jo ukaasit, kun mainitsin tuolla bugaboo-ketjussa myynnissä olevista kärryistä...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.