pipa

Mutsy

1017 posts in this topic

BellaBambina Tampereella myy 4Rideria ja Urban Rideria. :)

 

*muoks* Ja heillä on kahta väriä vaihtoehtoa heti myymälästä saatavilla kuin taas muut värit ovat tilaustuotteita. :)

Edited by Sannulini

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä jouduin odottamaan Pingpongista tuplaistuinta 3kk ja paketista puuttui jalkapeitto, jota en koskaan saanut. Toisella kerralla yritin tilata seisomalautaa Mutsyihin, jonka sitten peruin 3kk odottamisen jälkeen, kun edelleenkään ei toimitusta osattu tarkkaan sanoa. Molemmissa tilauksissa oli alkuperäinen luvattu toimitusaika 4-6vkoa. En siis uskaltaisi Pingpongista tilata. Mutsyja saa muistaakseni kyllä muistakin saksalaisista nettikaupoista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No höh, mä taas luulin pingpongin olevan hyvä nettikauppa, kun sitä on niin moni täällä käyttänyt ja kehunut.

 

Mut toi BellaBambina ei vaikuta pahalta ollenkaan ja hinnat eivät ole taivaassa tuolla. Täytyykin sit paremmilla viikoilla tutkia sieltä hintoja tuplaistuimelle.

Tietääkö muuten kukaan, saako tohon tuplaistuimeen kiinnitettyä sen lisäkorin? Mä niin haluisin sen, kun mä olen vastuussa kauppaostoksista ja välillä meinaa alkaa ärsyttää toi pikkuinen kori.

 

Citronella: Oletko muuten laittanut pienen vauvan sinne taakse makaamaan ilman mitään kantokoppaa? Mä just sen takia epäröin hirveesti Mutsy tuplia, kun ei tuo yhdelle lapselle oleva istuin oikein sovellu alle vuoden ikäiselle. Jääkarhupussi oli huono tohon istuimeen ja ihan liian iso.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mites se pienempi, kaukalopussi? Sekin on lämmin, mutta ei ehkä noin hiostava kun se iso jääkarhun pussi :D Eteläsuomessa pärjää kyllä ilman sitä paksumpaakin. Entäs mahtuisiko siihen vaikka phil and tedsin kantokoppa, niitä on huutiksessa aika kivaan hintaan ja eri värejäkin, ja se on lyhyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on jääkarhupussi Urbaneissa ja se on mun mielestä just sopiva pituudelta, leveydeltä ja vöiden reikien suhteen.. Mun mielestä toi istuin sopii kyl hyvin ihan vastasyntyneestä asti, kun sen saa makuuasentoon ja vyöt saa tarpeeksi tiukalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla oli karhupussi käytössä ja se oli mun mielestä ärsyttävä, kun valui alas vaikka ne vyöt oli sinne sujautettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkään en tykännyt siitä jääkarhunpussista, kun se valui ikävästi. Ostin Brion lämpopussin ja se oli tosi hyvä noihin! Kyllähän siinä yhden istuimessakin voi pitää vastasyntyneestä, kun painaa siltä pohjan alta sen suoraksi. Ja pehmeitä koppiahan saa edullisesti käytettynä, niin sen kanssa nyt aikankin menee.

 

Siinä tuplaistuimessa täytyy olla vastasyntyneelle erikseen kantokoppa, joka kuuluu istuimeen. Se istuinhan ei ole ihan suora, mutta kopassa on lisäosa, joka tasoittaa sitä eroa.

mutsyt006.jpgmutsyt007.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Siinä tuplaistuimessa täytyy olla vastasyntyneelle erikseen kantokoppa, joka kuuluu istuimeen. Se istuinhan ei ole ihan suora, mutta kopassa on lisäosa, joka tasoittaa sitä eroa.

 

Pipa tätä mä yritin sulle viimeksi selittää. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ :D:lol:

 

Jees, ehkä mä sitten hankin samalla tollasen Mutsyn oman pehmeenkopan, eipä tuo muistaakseni paljoa maksanut pingpongissa...Jos nyt sieltä yleensä kannattaa tilata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisko maksanut 29€. Ei kai siinä Pingpongissa ole ongelmaa, jos vaan tilaa riittävän aikaisin.

Nim. tuplaistuimen kaksi päivää ennen synnytystä saanut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinkkinä jos joku kaipaa sadesuojaa Mutsyihin, että Mutsyn oma läpinäkyvä sadesuoja maksaa Tampereella Bella Bambinassa 11€ ja sama sadesuoja maksaa Ping Pongissa 45€! :o Tilasin sadesuoja tuolta Bella Bambinasta ja en kyllä huomaa mitään eroa Ping Pongin sivuilla olevaan sadesuojaan.. Sadesuoja tuli mustassa putkikassissa ja vaikuttaa tosi pätevältä muutenkin. Saa nähdä meneekö pakkasessa rikki mutta pakko oli hankkia muovinen suoja kun mulla on mennyt hermo noihin "kankaisiin" Brioon, Pikku Piiaan yms. joista menee vesi läpi, jos vesi seisoo suojan päällä esim. päiväunien ajan. <_< Epäilin pojan viihtyvyyttä suojan alla mutta pojan mielestä onkin hauskaa olla "muoviteltassa". :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niin mutsilla on halvempi versio sadesuojana ja sitten sen 45e sadesuoja joka on hienompi. Mulla oli kumpikin mutta tykkäsin itse käyttää sitä halvempaa, kun meni pienempään tilaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minkälainen se halvempi versio on ku en tosiaan nää tässä meidän sadesuojassa mitään eroa tohon Mutsyn tai Pingpongin sivuilla olevaan deluxe-malliin? Onko se halvempikin kuitenkin siis läpinäkyvää, paksua muovia ja mustat kankaat samoissa kohdissa ja vetoketjullinen etupaneeli? Juu ei tota kyllä pakattuna viitsi mukana kuljettaa tai sitten ei tavarakoriin muuta mahdukaan. :rolleyes:

Edited by Iguana

Share this post


Link to post
Share on other sites

No siinä halvemmassa ei mitään ylimääräisiä vetoketjuja ja mustia kankaita, vaan se on ihan yksinkertainen läpinäkyvä sadesuoja. Mulla oli se deluxe malli mutta se jäi käyttämättä, kun se oli paljon isompi ja paksumpi niiden kankaiden takia. Vaikka onhan se hienomman näköinen vaunuissa. Mutta se meidän yksinkertaisempi versio siinä taitaa maksaa pingpongissa just sen 11e. Mietin vaan, että onko sit siellä Bella Bambinassa se yksinkertaisempi suoja vai se deluxemalli.

 

Katoin kuitenkin aikasemmin, että siellä myydään aika samoissa hinnoissa Mutsyn tarvikkeet, kuin saksassa.

 

Muoks: Se oli just toi kalliimpi suoja myynnissä Bellassa 11e. Ihan kiva hintaero

Edited by pipa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muoks: Se oli just toi kalliimpi suoja myynnissä Bellassa 11e. Ihan kiva hintaero

Joo vähän ihmetyttää miten voi olla noin iso hintaero ja vielä niin päin, että Suomesta saa halvemmalla.. Mutta hyvä niin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niin, nyt lähtee meidan Mutsyt kunnolla käyttöön, tähän asti ovat nököttäneet varastossa odottamassa kunnon lumia. Toissapäivänä sitten vedettiin Stokkeilla eturenkaat sutissa tuolla lumessa ja jäässä, joten ne saavat nyt vuorostaan mennä talviteloille ja hurutellaan URien mahtavilla renkailla. On kylla kiva kun niilla saa rytyyttää isommistakin kynnyksista yli vaan, eikä tunnu missään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän Mutsyt kotiutui eilen, ostettiin ne sitten kuitenkin Tallinnan Beebicenteristä. Hinta oli tosiaan 660e, mutta tingin 580euroon, jolla ne ois saanut 5 päivässä Hollantilaisesta nettiputiikista kotiin kuljetettuna. Olen tyytyväinen :) Ja meille tuli siis ne Mutsyn 4Rider single spoket, myös mies tykkäsi niistä eniten.

 

Nyt lähtee tuolta Bellasta tilaukseen toi sadesuoja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meidän Mutsyt kotiutui eilen, ostettiin ne sitten kuitenkin Tallinnan Beebicenteristä. Hinta oli tosiaan 660e, mutta tingin 580euroon, jolla ne ois saanut 5 päivässä Hollantilaisesta nettiputiikista kotiin kuljetettuna. Olen tyytyväinen :) Ja meille tuli siis ne Mutsyn 4Rider single spoket, myös mies tykkäsi niistä eniten.

 

Nyt lähtee tuolta Bellasta tilaukseen toi sadesuoja :)

 

Pakko oli kommentoida tänne, kun luin Tintturella sun kommentin. Voipi olla, että minä sulta eilen laivalla kyselin Mutsyistä ja tänään olen kuumeisesti niistä etsinyt netistä kokemuksia :) Löysin tieni tänne ja täällähän on paljon kokemuksia niistä. Ja hauska sattuma, että myös sinä olit tänne kirjoittanut! Pakko varmaankin lähteä hakemaan omat Mutsyt tammikuussa, jotenkin niihin niin ihastuin. Netistä lueskelin myös niistä ja vaikuttaa juuri meille sopivilta. Ei mulla ollut ennen eilistä edes tiedossa tällaista merkkiä, mutta nytpä onkin :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No kappas :D Minähän se! Mä mietinkin oisko pitänyt vinkata sut tänne Mutsy -ketjuun, mut ajattelin, että jos googletat niin tänne kyllä päädyt jossain vaiheessa kuitenkin ;)

 

Meidän kärryt on vielä auton takapaksissa, mut voi olla, että esikoisen kanssa käydään huomenna heittämässä testilenkki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me tilattiin Mutsy Sliderit viime viikolla ihan täältä Suomesta. Hinnaksi tuli hiukan tingiten 550e. Ilmeisesti ihan hyvä hinta siis verrattuna noihin saksalaisiin sivustoihin joita olen vilkaissut.

 

Oletteko hommanneet vaunuihin kiinnitettävän turvakaukalon ja adapterin? Ja minkä? Mutsyn oma ainakin käy, samoin kuin Maxi-cosi. Onko kellään kokemuksia muista kaukaloista ja mistä niihin adapteri? Ilmeisesti esim. Gracolla on mahdollista ostaa Mutsyihin sopiva adapteri, mutta sitä ei myydä euroopan markkinoilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wombat, kuuluiko tuohon hintaan runko, istuin ja koppa vai vaan runko ja istuin?

 

Me harkittiin sitä kaukaloa ja adapteria, mut koska meidän jo olemassaoleva kaukalo saatiin puhdistetuksi, niin ei nyt sitten enää investoida siihen. Ja se todennäköisesti sujahtaa meidän matkiksiin (jahka ne kotiutuu) ilman adapteria :)

 

 

 

 

 

EDIT: Tuli mieleen vielä tosta sadesuojasta, että mitä ootte käyttäneet koppaosan sadesuojana? Käykö tuohon mikä tahansa "universaali" malli, joita myydään lastentarvikkeissa?

Edited by Tintturella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lighteissa on ilmakennorenkaat (mitä ei pumpata ja ne on siis muovia) ja Single spokeissa on ilmakumirenkaat jotka tosiaan on kumia ja niitä voi pumpata. Noi Lightien renkaat on kevyemmät mutta taas Single spokeien renkaat vaimentaa tärinää yms. paremmin ja pysyvät paremman näköisinä pidempään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Jep, Iguana sen sanoikin jo :) Sen lisäksi pyörien kuviointi on erilainen, lighteissä on sileämpi rengas, kun taas single spokeissa on rankempi kuviointi... mä tykkäsin siitä kuvioidusta enemmän, ajatellen, että se ehkä toimii talvella paremmin. Ts sileä rengas autoissakin luistaa enempi = on hankalampi kääntää ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.