chloe

Gesslein

411 posts in this topic

Ihana Emilien kuulla että ovat juuri niin hyvät kun miltä ilman vauvaa kokeiltaessa ovat tuntuneet. :) Tykkään niin kovasti ja haluaisin jo päästä kokeilemaan tositoimissa! Ihastun noihin aina uudestaan kun joudun sisällä vaihtamaan asentoa ja ne kääntyvät niin helposti. :give_heart:

 

Lisäkokemukset seisomalaudan kanssa toimimisesta kelpaavat myöskin, jos vaikka parin vuoden päästä tarvetta... :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko jollain jo kokemusta F3:sta? Vaunuaitassa näyttäis olevan jo myynnissä, mutta meiltä on sinne matkaa joten ei ihan huvikseen ajelis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ois kyllä kiva kuulla siitä F3:sta jotain, jos mahdollista kakkosta varten sitä harkitsisi. Että onko se oikeasti matalampi kuin Visionit jne, muutamassa kuvassa näyttäisi siltä... Saisi nimittäin noi Visionitkin olla korkeammat kun ei olla kovin lyhyitä kumpikaan. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ itse olen 180cm ja meillä visionit on toimineet hyvin. :) (itseasiassa yks päivä just katoin, että onko se vaunukoppa muka ollut noin matalalla kuin tuo rattaaksi muutettu osio... mutta onhan se eikä se silloin tuntunut yhtään liian matalalta.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me kateltiin molempia kolmipyöräisiä liikkeessä, mut Visioneiden etupyörän lukitus toimi niin kuin piti ja F3:ssa se heilui lukittuna jonkun verran. Niissä oli kyllä hyvänä lisäjousitus. Onhan niissä enempi hintaakin. Toisessa liikkeessä puhui et siinä on lisänä joku niskatyyny tmv. mitä visioneissa ei oo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti Lala123, mua nuo F3 houkuttais kovasti leveyden takia. Yhdet vaunuehdokkaat meillä jo on mutta ahdistaa tuo 65cm leveys, siksi yritän vielä etsiä vaihtoehtoja. Pian kyllä pitää päätös tehdä että vaunut ehtii ennen vauvaa kotia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

me tarvittaisiin talvivaunut. haaveilin jo vibeistä, mutta näin ne livenä-ihan sikaleveät :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

65 cm leveys? Juuri mittasin kotona olevat Visionit mitalla leveimmästä kohdasta eli renkaista, noin 61 cm näyttivät olevan. Tietojen mukaan 63 cm, mutta en saanut kyllä mistään kohtaa mittaamalla niin paljon... Ei noi mitkään kapeat ole mutta onneksi ei tule meillä päivittäiseen bussi/ratikkakäyttöön. :)

 

Oho anteeksi, et puhunutkaan Visioneista. :girl_crazy: Soriii. :grin:

Edited by Victoria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anki: Visionit on 61 cm ja F3:set 58 cm. Muistan vielä et jossain ois kai vielä ollut et onks eri renkaissa hieman eri leveys eli ilmakumit vs. kennot mut kyllä ne liikkeessä tietää tai ainakin pitäis tietää :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

61 on ihan sopiva, meillä on 61 toiset ja 59 toiset, ja ihan yhtä leveiltä ne tuntuu-ts en itse huomaa ilman mittaa tuota 2cm eroa.. päinvastoin nuo kapeammat tuntuu sikaisoilta, johtuen muotoilusta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän nuo leveät vaunuehdokkaat ei ole Visionit eikä Gessleinit muutenkaan. F3 vaan alkoivat just tuon kapoisuuden takia kiinnostamaan, ja näyttävätkin kivoilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tajusin just että oon turhaan haukkunut meidän toisia vaunuja huonoiksi. tajusin vasta tänään tarkistaa ne ILMAkumirenkaat ;) ei ihme että on vähän kehno työnnellä, kun on renkaat aika tyhjät :dancegirl:

edellisistä ilmakumirenkaisista rattaista on jo 4v aikaa, en oo ihan kartalla kennojen jälkeen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

F3:set oli nätit ja ihanaa että renkaat oli kapeammat. Siihen ne plussat sitten meidän osalta jäikin, työntömukavuus ei todellakaan ollut sitä mitä haetaan. Ei saanut oikein tuntumaa, kun vaappuivat niin. Visionit olivat kyllä huomattavasti paremmat työnnellä, kun kokeeksi lykkäilin myös niitäkin. Meille ei tällä kertaa tule Gessleiniä vaan joku toinen merkki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kenelläkään kokemuksia Gesslein F3-mallista?

Suunnittelemme niitä, koska ovat nähtävästi pienemmät, ketterät ja niissä on käsijarru. Vaikka on vain kolmeratasta, isot ilmakumirenkaat ovat varmaan ihan hyvät myös suomen talvikeleihin???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ylempänä juuri kerrottiin kokemuksia F3:sta. :) Ei ainakaan mua vakuuttanut siitä että ovat kovin ketterät jos ovat työntömukavuudeltaan huonot. Sen mitä olen Visioneita työnnellyt niin nimenomaan työntömukavuus ja ketteryys ovat niiden valttia.

 

Pienemmäthän ne ovat ja sitä ei käy kiistäminen. Ja noi renkaat ovat kyllä ihan toimivat Suomen talvessa. Muuten olisi pakko olla toiset rattaat/vaunut lisäksi. Meillä siis Visionit. :) Ja ovat myös hyvät renkaat muuallakin kuin asvaltilla, edellinen omistaja oli käyttänyt niitä lähimetsän leveillä poluillakin. Jos asuisin vaikka Helsingin keskustassa ja kulkisin julkisilla niin silloin F3:t olisivat varmasti hyvät!

 

anki, oliko ne muuten matalammat kuin Visionit? Kun kuvissa ne näyttävät siltä mutten ole saanut vielä varmistusta asialle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yanesky, suosittelen että käyt testaamassa. Mä ihastuin kanssa noihin luettelemiisi ominaisuuksiin, mutta kun kävin liikkeessä työntelemässä noita niin ei enää mieli tehnyt F3 rattaita ostaa. Ajomukavuus oli vaappuva, tuntui että heiluivat joka suuntaan työntäessä. Muuten kyllä olisivat olleet varteenotettavat.

 

Victoria, mä en aatellu että olivatko matalemmat kuin visionit. Ei nyt ainakaan huomattavasti, niin että olisin siihen kiinnittänyt huomiota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kellään Gesslein Swing vaunuja? Itseltä löytyy Emmaljungat classic rungolla, mutta mieli tekisi kokeilla noita Gesslein Swingejä. Onkohan ihan hullu idea vaihtaa noihin? :D Noita ei ainakaan uutena enään saa, eli onko nuo ihan huonot sitten kun ei myynnissäkään liikkeissä ole? Eniten mietityttää mataluus, onko tuo miten vaikeaa kun taapero istuu aika alhaalla? Kiitos jo etukäteen vastaajille! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy Swingit, kivat ne oli työnnellä kaduilla ja maastossa ja tuo nahkajousitus on tosi pehmeä. Mua mataluus ei haitannut.Kaupoilla kääntymättömien etupyörien takia kömpelöt, mutta eka puoli vuotta pärjättiin hyvin sielläkin ennen matkisten ostoa. Emmaljungaan en osaa verrata kun ei kokemusta niistä. Ilmeisesti malli on poistunut Gessleinin valikoimista kokonaan eli uusina ei saa enää mistään, meillä nuo on parhaillaan myynnissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niiden nimi oli trend jossain vaiheessa :) niissä on kuulemma maailman parhain jousitus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anki onko sulla linkkiä laittaa noista sun vaunuista, voisi kiinnostaa? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tietämätön, vaunut eivät ole netin kautta nyt myynnissä . Voin kyllä laittaa sulle tietoja jos saan yhteystiedot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yritin laittaa viestiä, mutta ilmeisesti sulla pitää olla se 10 viestiä kirjoitettuna ennenkuin onnistuu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^Laitoin nyt hetkeksi omiin tietoihin mun s-posti osoitteen näkyville, että jos laitat mulle sinne viestiä? :) En viiti tähän viestiketjuun sitä pistää kun en tiedä saako poistettua sitten..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now