Nikita85

Mikä ärsyttää eniten

430 posts in this topic

Ja tänään samalla linjalla alkoi ärsyttää varmaan jollain 7. kuukaudella oleva nainen salilla. En kyllä tiedä ärsyttikö enemmän vauvamaha vai se, että

tämä odottava urheilija oli mua hoikempi, vaikka oli aika viimeisillään... :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niin ja sekin ärsyttää, että nyt kokoajan tulee vauvauutisia. Ihan kuin kaikki olisi juuri raskaana. Ja voi että mua ottaa pattiin! :unsure:

 

Mua ketuttaa tämä sama asia. On niin raivostuttuvaa kun kuulee juttuja että se on raskaana ja sekin on raskaana ja niin joo sekin on vielä raskaana... (Meille on sukuun tulossa tän ja ens vuoden aikana tai just tullu noin kuusi lasta ja varmaan kohta taas kuulen lisää..) eihän tän pitäis olla multa pois, mutta se vaan ärsyttää. Niin ja mulle vihjaillaan että mitenkäs sitä voidaan? tekeekö sun huonoa kun me poltetaan tässä tupakkaa? (-Siis mitä, näytänkö mä siltä että oisin raskaana?) :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää kuulla lisää vauvauutisia kavereilta ja puolitutuilta. Paljon nuoremmat saa lapsia. Meillä yritys ei ole vielä edes alkanut, kun "hallitus" ei ole antanut lupaa. Ärsyttää. Miksei olis jo meidänkin aika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää kun seksi tuntuu nyt ihan suorittamiselta. Ja "pelottaa" että ne meidän turhan harvat (miestä kun ei oikein nappaa...) seksikerrat ei riitä raskautumiseen. Ja tää epävarmuus, ei oikein uskalla suunnitella mitään, ku ei tiiä tuleeko nyt raskaaksi vaiko eikö. Yrittämistä nyt ei ole ollut kovin pitkään meneillään, mutta nyt jo oon niin sekopää tään asian kanssa, että voin vaan kuvitella millainen olen puolen vuoden päästä jos ei ole tärpännyt, saatikka sitten vuoden päästä! Ja sitä paitsi alan olla VANHA. Huoh.

Edited by divine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää se, että olen koko kesän ollut niin väsynyt, etten ole yksinkertaisesti jaksanut panostaa tarpeeksi yritykseen.. Alitajunnassa se kuitenkin on koko ajan.. Ja vaikka periaatteessa ymmärtää itsekin, että ilman riittävää yritystä ei vauvaa tule, niin silti on ollut pettymystä näillä muutamilla ehkäisyttömillä kierroilla mitä nyt on takana..

 

Oikeastaan ei tässä varmaan kannattaisi vielä edes ärsyyntyä/pettyä, sillä yritys on vasta ihan alussa.. Palataan asiaan sitten vuoden päästä, jos ei vauvaa ole alkanut kuulua! :mellow:

 

Sanotaan vielä se, että lähipiirissä olevat ihmiset, jotka ovat ekalla yrittämällä / "puolivahingossa" raskautuneet, ärsyttävät myöskin!! <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä nimenomaisella hetkellä ärsyttää se, kun joutuu odottamaan, että pääseekö testaan vai eikö. Sitten ärsyttää se oma kärsimättömyys ja kiittämättömyys ja tämä "mä haluun!!!"-asenne. Eikö vois vain olla tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä jo on, ja odottaa luottavaisin mielin sitä tulevaa plussaa... :blink:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minua ärsyttää eniten se, että kaikki muut ympärillä tuntuvat yhtäkkiä olevan raskaana! Tällä hetkellä 3 kaveria raskaana... tosin yhdestä heistä tiedän, että raskautuminen oli pitkän yrityksen takana. Ja toinen mikä ärsyttää on se, että kun odottaa kovasti raskautumista niin oma keho elää siinä mukana, menkkoja ei kuulu vaikka raskaustesti näyttää negaa ja sitten menkat alkavat monta päivää myöhässä, kun on vakuuttunut testien avulla siitä ettei nyt voi olla raskaana. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää tosiaan, kun ei ruokakauppaankaan voi mennä näkemättä ainakin kolmea raskaana olevaa. Aivan erityisesti ärsyttää ne, jotka eivät piittaa tilastaan: viime talvena marketin parkkipaikalla katsoin kyyneleet silmissä, kun viimeisillään raskaana oleva sytytti tupakan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mua ärsyttää eniten se, että ei ole mitään 100% varmuutta sitä, että tulee raskaaksi ja kanssa se, että ei voi ikinä tietää, että onko ko. kierrossa jo tärpännyt. Ns. "piinapäivät" ovat rasittavia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

huoh... seksiä oli kp 10 ja ovulaatio sitten justnyt (kp 15...) eikä oo miestä mailla halmeilla. :mellow: ... aika onnetonta touhua tämä meidän yritys, mutta jospa sitä ens kuussa sitten fiksummin...

Edited by divine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itseä ärsyttää jatkuva kiire joko itsellä tai miehellä. Häämatkallekin pitäs jossakin vaiheessa keretä, mutta opiskelijana ei ole varaa valittaa..

 

Toinen mikä itkettää, suututtaa on ns. raskausoireet, mitä on tuntevinaan ennen kuin sitten menkat taas alkavat. Siinä ehtii monta kertaa iloitsemaan r-testin haamustakin ja niistä raskausoireista, kunnes tiputaan alas unelmista ja kovaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää se että tuntuu et kaikki tutut kyttää mua ja utelee vauva-asiasta, joka on jollaintapaa arka paikka mulle. Nytkin on tullut muutama lisäsentti navanympärille niin pelkään et ihmiset alkaa vihjaileen.. Ymmärtäis nyt vaan pitää suunsa kiinni, kyl sit informoidaan jos siihen joskus on aihetta!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ärsyttää, kun kuukausi toisensa jälkeen sama kuvio toistuu: ensin kärsitään muutama päivä kuukautiskipujen kourissa, sitten toiveikkaana uuteen kiertoon (katsotaan raskauslaskurista taas uusi laskettu aika ja haaveillaan jospa tällä kerralla vihdoin tärppää), stressataan oikeaa ajoitusta, odotellaan ja piinaillaan (loppukierrosta toiveet herää joka kerta, vaikka muuten olisi osannutkin ottaa rennosti ja olla ajattelematta koko asiaa) .. kunnes tuhruttelu alkaa ja aletaan vaan odottaa, että kp1 koittaa taas kerran ja kaikki alkaa alusta.

 

Kuukautiskivutkin oli helppo kestää pelkän Panadolin voimalla vielä yrityksen alkuvaiheessa (kun ajatteli, ettei niistä kovin montaa kertaa joudu enää kärsimään) mutta kun takana on vuosi yritystä ja viidettoista luomumenkat, ei vaan jaksaisi samaa uudelleen ja uudelleen. Kun jätin pillerit pois oli mukava mennä ostamaan siteitä ja ajatella, että ehkäpä tämä on viimeinen kerta vähään aikaan kun näitä joutuu ostamaan. Kerta toisensa jälkeen joutuu kuitenkin hankkimaan sen viimeisen sidepaketin, vaikka kaupaan menokin on joka kerta ahdistava kokemus, kun tuntuu että marketti on täynnä vauvamasuja ja onnellisia perheitä ruokaostoksilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toi side-juttu on kyl ärsyttävä. Ikinä ei tiedä et pitäiskö ostaa vai. Mulla ne on nimittäin aina loppu ku menkat alkais. Ja sit ei tuu ikinä ostettua useempaa pakettii kerralla vaikka kuin olis tarjoukses.. aina vaan ajattelee et jos en kuitenka tarvi niitä hetkeen eikä viitti kaapin täytteex hankkia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äsryttää, että vaikka ovistestien myötä olen huomattavasti höllännyt miehen painostusta petipuuhiin, niin silti joka kerta se on taistelua. Eikö se äijä tajua, että jos se ovis on keskellä viikkoa, on silloin puuhailtava vaikka oliskin aamulla aikainen ylönousu ? Jos aina hommaillaan vaan kun se ovis sattuu osuun viikonlopulle / sille päivälle kun miestä huvittaa, niin eihän me ikinä saada sitä vauvaa aikaiseksi. Hemmetin ärsyttävä yksilö :angry: ! Mun taktiikka on se, että tasaiseen tahtiin joka toinen päivä peiton heiluttelua oviksen bongaukseen asti, sitten loppurutistus ja loppu kierron saa mies "levätä" ;) . Tuntuu siltikin olevan liikaa...

 

:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minua riepoo nämä kierron alut. On niin toimeton olo ja odottaa vaan niitä ovulaatiolaskurin antamia hedelmällisiä päiviä ja loppukierron jännäilyjä. Aaaarrgh! Tämä on yhtä hulluutta koko kuumeilu. Ei oikein paini- tai punttitreenitkään kiinnosta enää samalla tavalla. Sitten jotenkin ei uskalla seksiäkään ruinata, kun jos mies vaikka saakin tarpeekseen eikä sitä huvita sitten kun pitäisi pupuilla oikein olan takaa. Äh ihan kökköä kaikki. Närästääkin vielä.

 

Tilasin jo valmiiksi 20 kpl mammaksin herkkiä liuskoja. Hullu kun olen. Pitäisiköhän mennä johonkin yritysvieroitukseen? Jos vaikka tärppäisi helpommin kun ei niin ressaisi tällä asialla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miehellä vielä psykologinen este "yrittää", joten me nyt viel tjottaillaan toista kuukautta. Mä kyll luulen,ett ku seuraavat menkat alkaa 4 päivän sisällä ja mies on taas surun murtama, niin tajuaa, että esimerkiksi oviksen tarkkailu on ihan ok, eikä siinä ole mitään erikoista. Ajattelin ehdottaa,että tarkkailen ovista ja katotaan sitten miltä tuntuu, kiinnostaako petipuuhat just silloin vai ei. Tää on tällasta sillisalaattia tää mein elämä tällä hetkellä muutenkin. Nyt kp 28/32 menossa ja ketuttaa ja surettaa ennakkoon et menkat alkaa.

 

Raskausoireita on, mutta voivat liittyä kk-kiertoon.

Toisaalta ärsyttää tää mun malttamattomuus, mutt ei näille tunteille vaan voi mitään :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voi vitsit, täytyy sanoa että helpottavaa lukea teidän kommentteja!!! Mulla on ihan samoja ajatuksia! Kierron tarkkailua, oviksen spottailua, miehen seksihaluja herätellessä, tikkuun pissimistä.... Ei ole helppoa tämä, ei!

 

Kata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Todellakin helpottavaa lukea muiden kommentteja! Menossa vasta eka yk ja silti en jaksaisi tätä malttamattomuutta. Ja risoo niin paljon se sellanen tehtailu, vähemmästäkin tulee miehelle suorituspaineita. Koitan nyt pysyä täysin hiljaa enkä kerro hänelle mikä vaihe on milloinkin kierrossa meneillään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Mukaoireet", ne ärsyttää eniten.

On muka maha kipee ja muka tissit tuntuu isommilta ja muka käy vessassa useemmin ja muka tuntuu alavatsassa oudolta... P...kele!

 

Kuukautistenkin pitäis alkaa vasta perjantaina ja sinne tuntuu olevan miljoona vuotta aikaa. Kylläpäs on ihmisellä vaikeeta :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eniten ärsyttää se, että vasta naimisiin menneenä kaikki sukulaiset kilpaa kyselee, että jokos niitä lapsia ja tuijottele meikäläisen navanseutua, vaikkei me missään vaiheessa olla kellekkään kerrottu, että yritetään lisääntyä. Lisäksi ärsyttää minuakin nämä mielikuvitusoireet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

"ootatko sinä vauvaa" EN EN ja vielä kerran EN! Tämä paita vaan roikkuu mahan kohdalta

(nämä siis asiakkaat TÖISSÄ, joilla ei tod hajua tästä meidän 7 kk yrityksestä))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now