Siona

Brion vaunut

536 posts in this topic

Meillä tuo Smile odottaa vielä laatikossa, mutta me otettiin se kovalla kopalla, kun vauvan LA on keväällä, niin kova koppa on kesällä vähän viileämpi kuin pehmeä koppa. Minusta se on ihan makukysymys. En ole oikeastaan kuullut Smilesta mitään negatiivista sanottavaa, joten luotan siihen, että se on meille täydellinen. :D

 

Kannattaa muuten hankkia Brio Smilet nyt, kun aika monet liikkeet myyvät viimeisiä kappaleita pois. Britax osti Brion vaunuosaston, niin tulevaisuudessa nähdään Britax Smileja, jotka ovat taas ihan erilaiset kuin nykyiset Brio Smilet, eli huonompia versioita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillekin tulee Brio Smilet. Ajattelin ottaa kovalla kopalla, myöskin Dellan mainitsemista syistä. Yritän vielä löytää rungon käytettynä, mutta toisaalta Stockalta saisin nyt rungon alle 400 eurolla, joten uusi houkuttaisi... Kopan ostan käytettynä, koska se on käytössä niin vähän aikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on Brion Smilet ja kyllä niistä jousitus kuulemma löytyy  ;) Jostain luin näin ja että sitä ei vain huomaa kovinkaan helposti. Mun mielestä ei silti oo turhan töyssyistä menoa ollut, vaikka ollaan jopa peltotiellä niillä menty :D Toki pomputtaa jonkin verran, mutta ei ainakaan meidän pojan mielestä oo ollut kuin hyvä asia ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt on Smilet meilläkin. :) Vähän tekisi mieli mennä pihallekin testailemaan tyhjiä vaunuja, mutta en kyllä kehtaa. Naapurit pitää vielä vinksahtaneena. Mut pätevältä peliltä vaikuttaa ja kaikki osat (koppa, kaukalo, ratas) on helppo asentaa ja irrottaa. Hyttyssuojan tarvitsen vielä ja sitten on kuljetusasia hallussa. Yhden miinuksen olen löytänyt: hoitolaukku saattaa olla aisassa vähän hankala jos aisaa joutuu kääntämään esim. ahtaassa bussissa tai hississä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

käykö Brio Gon osat toisiinsa miten, lähinnä koppaa mietin? meillä on 2013 rattaat, ja saataisiin kaverilta 2010 koppa+adapterit. mutta onkohan se kiinnitys jotenkin vaihtunut tässä välissä? oon malttamaton, enkä jaksaisi odotella muutamaa kuukautta ennenkuin pääsee kokeilemaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kävin just Tampereen Babystylessä Brio Smileja katsomassa ja puhuin että myöhemmin kesällä ne voisin hakea. Ei se myyjä mulle sanonut mitään, että ne ois loppumassa.

 

Harmi, jos niitä ei myöhemmin enää saa, kun en näillä viikoilla vielä kyllä uskalla ostaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lykkäänpä kysymykseni tänne: Mitä pyytäisit/maksaisit ok-kuntoisista vuoden 2009 Brio Happyista? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Myin meiltä kahden lapsen käytössä olleet 200 eurolla. Olin päättänyt, että jos en sitä saa, nniin ei kannata myydä. Meillä niissä oli kova koppa, joka oli aivan uutta vastaava. Ratasosan kangas oli haalistunut auringossa (musta, jossa näkyi se haalistuminen aika selkeästi...). Pesin kankaat myynntiä varten ja myin tutuille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now