Tuulssi

Monennesta kierrosta plussasit?

Monesko kierto?   569 members have voted

  1. 1. plussasit...

    • 1. kierto
      154
    • 2. kierto
      97
    • 3. kierto
      60
    • 4. kierto
      44
    • 5.-10. kierto
      121
    • >11. kierto
      108

Please sign in or register to vote in this poll.

257 posts in this topic

Pillerit lopetin joskus loka-marraskuussa 2008 ja raskaana huomasin olevani joulukuussa 2009.

Lasta ei missään vaiheessa ns. tekemällä tehty, mentiin tjot meiningillä, varmaan jo senkin takia, että olemme jo reippaasti yli kolmekymppisiä ja ehkä parhaat lapsentekovuodet jo takana. Välillä kävi kyllä mielessä, että ehkäpä meille ei lapsia koskaan tulekaan, joten raskaus oli iso yllätys ja todella onnellinen sellainen vaikken koskaan vauvakuumetta ole potenutkaan.

Itse asiassa en ole koskaan aikaisemmin tehnyt edes raskaustestiä vaikka menkat todella epäsäännölliset olleet aina, jotenkin vaan nyt tiesin jo testiä ostaessa asian laidan :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä napsahti ensimmäisestä ehkäisyttömästä kerrasta, tosin ehkäisyrenkaan olin heittänyt pois jo kolme kiertoa aiemmin. Kävi siis aikamoinen säkä ja plussa tuntui kovin epätodelliselta. Mutta voi sitä näemmä käydä näinkin päin ja hyvä niin!

Edited by Hermione

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kierukan poiston jälkeen kolmannesta kierrosta ekaa kertaa ikinä raskaana. Eka kierto taisi olla hiukan pitempi, tai vaikea arvioida, kun kierukan kanssa ei tullut kuukautisvuotoa ollenkaan niin kiertoa piti arvailla vaan fiiliksistä ja muista kehon oireista. Melkoista arvailua se olikin. Välissä oli yksi selvä 24 kierto ja kolmannesta tärppäsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5. kierto jossa ylipäätään tajusin katsoa että millon ovuloin (muuten oltiin ihan fiilispohjalla ;) ) Siihen sitten ajotettiin. Olin jotenkin ajatellut että siinä menisi kauemmin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

8 yk:sta plussasi. Alussa tein ovistestejä ja ajoitukset täysin niiden mukaan, mutta kun niistä huolimatta ei plussaa tullut, niin heitin ne menemään ja mentiin fiilispohjalta. Viime kuukaudet muuttuivat lähinnä kunnon yrittämisestä tjottailuksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 8 oli myös täällä plussakierto! Ovistestit oli plussakierrossa mukana ja osassa muissakin kierroissa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoisesta ensimmäisestä. Toisesta ns ensimmäisestä (synnytyksen jälkeen ei tullut yksiäkään kuukautisia). Ja tämä kolmas myös ensimmäisestä.

 

Olen onnellinen, että raskaudet alkaneet heti. Mutta jotenkin tuntee surua kun useammalla tuttavalla asiat eivät ole menneet aivan noin. Ajatuksenani on, että lapset saadaan ei niitä tehdä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan tarkalleen en osaa sanoa, mutta parhaalla arviolla laskien oli 44. yrityskerta. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yk 12 toi plussan! Se tosin meni kesken.

 

Nyt plussasin taas, yk 16. Toivottavasti tämän saisin elävänä maailmaan!

 

Mun kierrot on olleet pitkiä, aikaa on kulunut reilu puolitoista vuotta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eka plussa yk 7, km 8. rv:lla. Toka plussa yk 12, toivottavasti pysyy matkassa... Tokan plussan saamispäivänä oli yritystä takana 1 vuosi ja 1 päivä.

Edited by Elena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä toisella kierrolla nappasi :) 10 vuotta tauottomana pillereitä syötynä joten en uskonut että ihan heti tärppää mutta niin vaan kävi <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esikoinen tärppäsi tosiaan 8. yrityskierrosta.. Sitä ennen söin pillereitä ja luulenkin, että mulla oli ainakin ekat kuukaudet niiden lopettamisen jälkeen oma kroppa vielä sekaisin. Seuraavat raskaudet on tärpänneet nopeammin (eli onnekkaita olemme <3 ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toisesta napsahti ja kakkonen on näköjään meidän luku, sillä tuplia odotellaan ar-ultran mukaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisestä plussasin, ja olin siitä todella yllättynyt. Ennen ei mitään yritystä ollut, joten ei mitään hajua ollut miten minulla homma toimisi. Olin ihan varma, että omalla kohdalla yrittää sais varmasti monia kuukausia ellei vuosia, mutta toisin kävi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now