Sign in to follow this  
Followers 0
tuikku1

Quinny buzz

36 posts in this topic

Toi isompi kuomu on vielä 2006 mallissa, 2007 Buzzit uudistui ja tulivat ton näköisiksi kun nyt ovat. 2008 mallissa on toi XL istuin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ai se on jo 2006.. onko se kiinni rungossa ruuveilla (kuomu siis) vai sillan klipsautettva. että jos ostaa uudemmat buzzit ja sitten jostain haalisi tuon vanhan kuomu, kun pidän siitä että se on reilusti isompi!

joo luinkin että eka istuin oli pienehkö, sitten tuli sen rinnalle XL ja muutaman brittipalstan mukaan XLää ei enää tarvittaisi vaan uudemmassa olisi jo valmiiksi reippaan kokoinen istuin. ebayssä kyllä liikkuu halvalla noita vaihtokankaita jos oma väri kyllästyttää :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on siis toi 2007 malli jossa toi kuomu vaan napsautetaan runkoon. Mulla ei ole mitään tietoa ton 2006 kuomun toimivuudesta. Mutta otatahan huomioon että noi 2006 ja sitä vanhemmat värit on olleet ihan erilaisia, kuomukin on muistaakseni kaksivärinen. Joten aikas kirjava väriyhdistelmä tulis jos kuomut olis eri malleista. Meillä toi kohta kolmevuotias mahtuu istumaan tossa normi istuimessa, se ero ei ole kovin suuri XL istuimeen verrattuna. Meillä on toi XL istuin ollut talvella lainassa koska lämpöpussi pienentää istumisalaa. Mä aluksi kanssa vierasti tota kuomua ja olin pettynyt että olivat muuttaneet sen mallin. Nyt kuitenkin olen huomannut että toi on tosi hyvä. Suojaa paremmin auringolta koska on tollanen lipan muotoinen ja nukkuminenkin on valaistuissa tiloissa helpompaa koska kuomu suojaa hyvin valoilta. Tuulisella ilmalla meillä on ollut käytössä all wether setistä ne tuulensuojat (ne tuli vakiona 2007 mallissa, nykyään pitää ostaa erikseen). Mun veljen perhe osti just lastentarvikkeesta 2007 Buzzit -50% värinä ihana Juicy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo, ajattelin että jos löytäisi mustat buzzit ja siihen mustaharmaan kuomun-ei siis mitään kovin räikeää :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko Buzzeja myynnissä enää missää Suomessa? Lastentarvikkeella ei ainakaa enää ole ( voi teitenkin olla jotain mallikappaleita), mutta en googlaamalla löydä mistään muualtakaan? Meidän kärryt otti ja hajos lentokoneessa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin tammikuussa Turun lastentarvikkeesta omat ja ei kyllä sinne montaa jäänyt. Taitaa kyl tulla halvemmaksi tilata jostain muualta(saksa/uk).

 

muoks, tuli mieleen et jos et uusia halua niin kaipa noita huutiksessakin on? Vai saatteko vakuutuksesta rahat just buzzeihin?

Edited by Maro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me ostettiin tammikuussa Turun lastentarvikkeesta omat ja ei kyllä sinne montaa jäänyt. Taitaa kyl tulla halvemmaksi tilata jostain muualta(saksa/uk).

 

muoks, tuli mieleen et jos et uusia halua niin kaipa noita huutiksessakin on? Vai saatteko vakuutuksesta rahat just buzzeihin?

 

Mä en haluu just Buzzeja, mutta mä en oikeen tiedä miten toi pelaa!? Meidän pitää mennä vahinkoraportin kanssa Lastentarvikkeeseen ja sieltä katsotaan voiko niitä korjata ja jos ei niin ilmeisesti me saadaan vastaava summa uusiin rattaisiin. Ja jos nyt on niin että niitä ei ole edes siellä niin :( Jos olisin tiennyt varmudella etta jokin paikka niitä vielä myy, niin olisin kysynyt lentoyhtiöltä että voitaisko mennä sinne toiseen liikkeeseen. Tiedä nyt sitten mitkä me sieltä lastentarvikkeesta joudutaan ostamaan :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostellaas vähän tätä ketjua, josko joku osaisi auttaa: meneehän Buzzien Dreami-vaunukoppa myös Speedeihin? Useimmat firmat mainostaa Dreami-koppia kuitenkin "Buzz Dreami-koppana" tai "Speedi Dreami-koppana" mikä on hämäävää. Näyttävät ainakin aivan samanlaisilta ja jostain olin lukevinani niiden yhteensopivuudesta, mutten enää muista mistä. Haluaisin Speedit, mutta Buzzien vaunukopissa on paljon kivemmat värit. :rolleyes:

 

*muoks. musta tulikin Buzzien omistaja. Ostin Speedeihin ostetun Dreami-kopan ja se kävi Buzzeihinkin turvakaukalon adaptereilla.

Edited by Maletti

Share this post


Link to post
Share on other sites

millaisen seisomalaudan näihin vaunuihin saa? Mä just ostin itselleni tollaset ja haluisin niihin jonkun seisomalaudankin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0