E. Vekara

Mistä äitiysvaatteita?

476 posts in this topic

MissyMomin ulkoiluhousuja on satunnaisesti huutiksessa hiukan halvemmalla, ne kun on niiden nettikaupassa aika hurjan hintaisia, kun ottaa huomioon, kuinka vähän aikaa raskaus kestää.

 

Mä kaipailisin syystakkia, kun viimeisinkin takki menee enää juuri ja juuri kiinni. Tuntuu ihan mahdottomalta tehtävältä löytää joku edes vähän kiva ja suhteellisen edullinen. Talvitakki mulla on jo, mutta sitä tuskin tarvii vielä pariin kuukauteen. Tähän väliajaksi tarvitsisi kuitenkin jonkun takin. Ei sen tarvitsisi olla edes varsinaisesti äitiystakki, jos olisi semmoinen, johon mahtuisi maha vaan. Trenssitakit ei nappaa oikein :girl_sigh: .

 

Muoks. Oisin sit tietysti voinut vähän ylempää lukea, siellähän tuosta huutiksesta jo sanottiinkin :grin: .

Edited by aamuaurinko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajattelin vinkata http://www.pepino.fi/ready-flex-fleece-p-549.html

 

Mä ostin tuon fleecen pitkän harkinnan ja usean sovittamisen jälkeen. enää ei kirpaise hinta mieelessä, on niin kätevä ja ihana. Tämän avulla menee hetken talvellakin, voi ihan hyvin jättää oman toppiksen auki, kun pukee tän alle. Ja Imetysaikana vielä sopii hyvin, sittenhän sitä lämmikettä taas tarvitsee rinnoille :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

H&M:llä oli aivan ihana ohut villatakki :girl_dance: ostin sen! Ja olisin ostanut, vaikken olisi raskaana ollutkaan. Mä näytän laihemmalta siinä:girl_wink: Ja nyt tuntuu löytävän vaatteita ihan normaaleistakn malistoista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi toppatakkeja? Nettikaupoista tai oulun seudulta? Tilasin h&m:ltä yhden joka ei sitten tullutkaan kolmen viikon odottelun jälkeen, kun tuote oli loppu. :( Haluaisin siis aivan oikean toppatakin enkä villakangas takkia.

Toppatakkeja tuntuu olevan saatavilla todella vähän ja pitkä talvi olis vielä edessä maaliskuulle.. :girl_to_take_umbrage2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä ostin oman äitiystoppatakkini Fiilinki-äitiysliikkeestä Helsingistä girl_smile.gif

 

Niillä oli nelisen äitiystakkimallia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos elca vinkistä!smile.gif Minkä hintaisia tuolla on äitiystalvitakit? Tietenkin riippuu mallista, mutta noin suurin piirtein.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huomasin Stadiumissa ja Citymarketissa naistenosastolla trikoohousuja, joissa oli korkea, joustava trikookappale vyötäröllä (vähän kuin äitiysvaatteissa). Nämä varmaan menee vielä ei niin ison mahan kanssa ainakin olohousuina ja ulkoillessa. Itselle tarttui yhdet mukaan. :girl_crazy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heisku: Käy tsekkaan Stockmannin yläkerrassta Jasmin jos et ole jo käynyt. Siellä myydään ainakin mamaliciousin farkkuja ja osa todella edullisia ja mun mielestä nuo itse ostamani vielä hyvännäköisiä, maksoi 20 euroo kipale. Valikoimassa myös aika tyyriitä vaatteita, mutta löytöjä siellä voi tehdä. Stockmannin vauvanvaateosastolla oli myös noita mamaliciousin farkkuja parilla kympillä. Mä olen itse shoppaillut pitkiä trikoopaitoja Seppälästä ja Vero modasta. H&M:n mammavaatteet ei oikein sytyttänyt kauheine kuoseineen ja tekokuitumateriaaleineen.... mammahipstereitä olen ostanut H&M:ltä.

 

Jasminilla on myös verkkokauppa

http://www.jasmin.fi/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei apua, mistä se Mamalicious merkki löytyy Hesan Stockmannilla?? Kävin läpi naisten ja lasten osaston enkä löytänyt. Silloin oli tosin Hullut päivät joten ihmisiä tungokseen asti ja näkyvyys huono. Ovatko ne tosiaan siellä lasten osastolla krs. 6?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon todella pettynyt Elloksen nettikauppaan! Tilasin sieltä neljä äitiysvaatetta jo maaliskuun puolella. Puolet tuotteista tuli kahdessa viikossa, palautin heti molemmat (farkut oli tönköt ja muutenkin huonot). Rahojen palautukseen meni kaksi viikkoa. Loput tuotteet on edelleenkin tulematta, tänään näyttäisi kirjautuneen lähikauppaan noudettaviksi (rahat varattiin Visalta jo kaksi viikkoa sitten!). Ajattelin jo periaatteen vuoksi palauttaa nuokin tuotteet ihan suorilta. Katsotaan nyt. Mutta ikinä enää en tilaa tuosta paikasta yhtään mitään. Pakettien saapumisilmoitus piti muuten tulla tekstiviestillä - tuli kirjeellä.

 

Hennesiltä olen aina saanut hyvää palvelua - luotan siihen jatkossakin. Sitä paitsi kyllähän Elloksen jatkuvat alennuskampanjat olisi pitänyt herättää epäilykseni. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sieltä puljusta mitään hankin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taas tilaan ellokselta paljonkin, eikä koskaan oo mitään ongelmia ollut. Viime viikolla tilasin viimeksi, ja tänään hain postista, kun tekstari tuli. Palautuskin on toimivaksi osoittautunut, mä tosin maksan vaan ne mitä ostan, niin ei tartte rahoja odotellakaan.

 

Hesan Stockalla mammavaatteet on siellä lastenvaateosastolla, missä on vauvojen tavaroita, ihan peräseinällä. Niitä on aika vähän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Jee, kiitos tästä!

 

Ps. Minulla on myös huonoa kokemusta Elloksen nettikaupasta. Minulla myös saapumisilmoitus tuli kirjeenä vaikka olin laittanut että tekstiviestillä. Kolme vaatetta jotka olen tilannut, kaikissa on ollut jokin virhe ja palautukseen on lähtenyt. Viimeisimmässä meni vielä vetskari rikki ensimmäisessä sovituksessa (!) ja soitin asiakaspalveluun jossa oltiin kyllä aika töykeitä.. Onneksi asia kuitenkin selvitettiin enkä itse joutunut maksumieheksi. Päätin jättää Ellokselta tilaamisen mikä on kyllä harmi, kun ne äitiysvaatteet näyttävät kivoilta. Säästyypä rahat :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon todella pettynyt Elloksen nettikauppaan! Tilasin sieltä neljä äitiysvaatetta jo maaliskuun puolella. Puolet tuotteista tuli kahdessa viikossa, palautin heti molemmat (farkut oli tönköt ja muutenkin huonot). Rahojen palautukseen meni kaksi viikkoa. Loput tuotteet on edelleenkin tulematta, tänään näyttäisi kirjautuneen lähikauppaan noudettaviksi (rahat varattiin Visalta jo kaksi viikkoa sitten!). Ajattelin jo periaatteen vuoksi palauttaa nuokin tuotteet ihan suorilta. Katsotaan nyt. Mutta ikinä enää en tilaa tuosta paikasta yhtään mitään. Pakettien saapumisilmoitus piti muuten tulla tekstiviestillä - tuli kirjeellä.

 

Hennesiltä olen aina saanut hyvää palvelua - luotan siihen jatkossakin. Sitä paitsi kyllähän Elloksen jatkuvat alennuskampanjat olisi pitänyt herättää epäilykseni. Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun sieltä puljusta mitään hankin.

 

Loputkin tuotteet meni palautukseen: eilen tuli ja heti tänään laitoin takaisin. Uimapuku oli kummallinen ja liian pieni (ohje oikean koon valinnasta oli väärin), tunika olis mennyt mutta palautin kuitenkin koska oli suhteellisen kallis. Samanlaisia saa edullisemminkin muualta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tilasin Isabella Oliverilta UK:sta ja olin todella tyytyväinen jo nyt, vaikken vielä ole mitään käyttänytkään. Kauniita, hyvälaatuisen tuntuisia ja palautuskin onnistui hyvin. Tilasin kokoa 2 (olen 36/38) ja oli pakko tilata yksi kokoa 4 kun oli niin ihanan näköinen eikä ollut pienempiä. Oli kyl ihan liian iso, joten meni palautukseen. Kalliitahan ne on, mut alesta löytyi myös kivoja. Ja paitoja siis tilasin. Harkitsen nyt tämän kokeilun jälkeen myös muiden vaatteiden tilausta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon tilannut Ellokselta jonkun verran vaatteita, koska siellä on niin usein kaikkia tarjouksia ettei tarvitse normihintaa maksaa koskaan. Kaikki tomitukset ovat sujuneet mutkitta. Viimeksi tosin tilasin pari äitiyspaitaa, joissa ei kuitenkaan ollut mielestäni lainkaan huomioitu kasvavaa vatsaa vaan olivat tavallisen mitoituksen paitoja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mun Ellokselta tilaama tunika oli huonolaatuisempaa trikoota kuin oletin ja ainakin vielä liian iso, mutta ajattelin kuitenkin pitää sen kivan kuosin vuoksi, käytän sitten isomman mahan kanssa ehkä. Äitiyscaprilegginssien vyötärönauha tulee just keskelle mahaa painamaan ikävästi.

Loppuosaa tilauksesta (uikkari ja joku paita) odottelen edelleen, vaikka tilaus on tehty useampi viikko sitten. Paketin noutoilmoitus tuli kyllä tekstarilla, mutta paketti pitää hakea jostain ihmeen Siwasta suunnalta, jossa en koskaan käy. Miksei voi toimittaa postiin (toimituspaikkaa ei siis saanut valita)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

^olen huomannut saman. Ja paketti pitää muuten palauttaa samaan paikkaan. Ja kuulemma se 2 viikon palautusoikeus lasketaan siitä kun noutoilmoitus on tullut..

Share this post


Link to post
Share on other sites

MuMa: en olis noitakaan vaatteita tilannut mutta sain alennetulla hinnalla. No, enää en siihenkään lankaan mene.

Tosta palautuksesta tuli mieleeni, että ainakin mun Elloksen palautuslapussa luki, että saa palauttaa mihin vain sellaiseen toimipisteeseen josta noita paketteja toimitetaan. Olisko ne sit kaikki valintatalot ja siwat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarvitsin juhliin sukkahousuja pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Haeskelun jälkeen löytyi: Ostin maxikokoa (44-56) ns. avaraa mallia eli leveämmällä takakiilalla varustetut sukkikset ja puin ne takaperin päälle. Nämä löytyi ihan Prismasta alle vitosella. Toinen vaihtoehto oli Lindexin äitiyssukkikset n. 9 e.

Share this post


Link to post
Share on other sites