E. Vekara

Mistä äitiysvaatteita?

476 posts in this topic

Olen ostanut 3 housut. 2 h&m ja 1 lindexiltä. Muuten olen pärjännyt omilla paidoilla. Masutuubit on erinomaisia!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan sattunut käymään ostoksilla Ruotsissa? Ollaan menossa Tukholmaan kuun lopulla ja olisin kiinnostunut siellä olevista äitiysvaateliikkeistä.

 

Tavoitteena olisi löytää juhlavaatetta. Perus-liikkeet (Kappahl, lindex, h&m) on kierretty jo Suomessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Onko kukaan sattunut käymään ostoksilla Ruotsissa? Ollaan menossa Tukholmaan kuun lopulla ja olisin kiinnostunut siellä olevista äitiysvaateliikkeistä.

 

Tavoitteena olisi löytää juhlavaatetta. Perus-liikkeet (Kappahl, lindex, h&m) on kierretty jo Suomessa.

 

Minä kävin tammikuussa shoppailureissulla Tukholman alemyynneissä. Pari kivaa neuletta odotusajalle tuli ostettua ja paljon jäi ostamatta. Varsinaisia äitiysvaatteita en juurikaan löytänyt (muulla seurueella ei ollut samaa kiinnostuskohdetta), mutta kun tällä hetkellä valikoimissa on paljon pitkiä tunika malleja, niin niistä monet sopivat myös kasvavalle vatsalle ja valikoimahan tuolla on eri kuin täällä (eli paljon parempi). Åhlensilla itse shoppailin, samoin useissa liikkeissä siinä Sergelin torilta lähtevässä kauppakeskuksessa. Varmaan sieltä joku liike ihan oikean äitiysvaateosastonkin kanssa löytyy.

 

PK-seudun pitkille tiedoksi, että pitkiä housumalleja löytyy Kampin Bebesistä muutamia ja Kampin keskuksen lähellä olevasta Belua-äitiysvaateliikkeestä. Stockat ja tusinaliikkeiden äitiysosastoilta on turha etsiä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mä olen ostanut vasta yhdet mammahousut ja ne henkalta ja maukalta... oli edulliset ja sopivat mulle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen ostanut mammahousuja Zarasta ja H&M:ltä. Kaikkein parhaat ja ne mitkä on lähes aina jalassa jos eivät satu olemaan pyykissä on kyllä noi Zarasta ostetut. Mulle noi H&M housut ei oikein sovi mallina, tarttis olla vähän suurempi kokoinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin tänään Järvenpään Lindexillä, ja ihmettelin kun Mom-mallistoa ei meinannut löytyä mistään. Sieltä ovat myyjän mukaan poistamassa äitiysosastoa kokonaan. Ne äippävaatteet, mitä oli jäljellä, eivät olleet edes alennuksella..

 

Onko muuten kaikissa H&M-myymälöissä mammaosasto? Täytyypi muuten vierailla tuolla Zarassa, kun taas Helsinkiin lähtee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ei kaikissa H&M-myymälöissä ole mammaosastoa. Sellainen on Helsingissä Aleksanterinkadulla ja Itäkeskuksessa (just kysyin yhdestä H&M:stä).

 

Mä oon etsiny äitiyssukkahousuja kaikkialta, mutten oo löytäny. Kaikkialta on koot loppunu (ja tietenkin mun koko ekana). Eli oon käyny Helsingin keskustassa Lindexillä, H&M:llä, Wolfordilla ja Bebesilla. Mistään ei löytyny. Pitää varmaan ens viikolla mennä Stockalle, kun Hullut Päivät on ohi...

Onko kenelläkään vinkkejä muista paikoista?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hyviä linkkejä täällä nettimyynteihin!! Kiitos!

 

Mistä päin Suomea olette löytäneet Zaran äitiysvaatteita?

 

 

Ja sit menee vähän ohi, mut... tuon naikkosen vatsassa ei voi olla vauvaa vai harottaako mun silmät pahasti! :lol:

 

post-102-1207470815_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei tuo kyllä ainakaan raskaana ole... Korkeintaan mekon sisällä vauva kantoliinassa. :lol:

Kivoja vaatteita muuten tuolla Espritin sivuilla, tykkään niiden malleista muutenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä päin Suomea olette löytäneet Zaran äitiysvaatteita?

Helsingin keskustan Zarassa on mammavaatteita -yksi tangollinen. Eli tosi huono valikoima ja tuskin mitään kokoja koskaan jäljellä.

 

Onko kenelläkään vinkkejä muista paikoista?

Ihan Lindexiltä olen ostanut. Lindexejä on useampi Helsingin keskustassa, joten kannattaa kysyä useammasta tai pyytää henkilökuntaa soittamaan johonkin toiseen PK-seudun myymälään, niin ne voi varata sieltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä päin Suomea olette löytäneet Zaran äitiysvaatteita?

 

 

Turussa on myös, mutta vain pieni pöydällinen ja pari tankoa (alakerran kassan lähellä). Ostin Zarasta äitiysfarkut jotka on olleet tosi hyvät nyt kun maha vielä pienehkö (rv19+).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ideaparkissa, Vero Modassa myydään mamalicous-merkkisiä vaatteitä. Ne on siirretty exitin puolelta heille. Vaatteita oli vähän mutta löysin yhden todella kauniin tunikan.

 

Samaisessa Ideaparkissa, H&M:ssä oli mammavaatteita alennuksessa (-50%). Löysin sieltä mm. lengginsit joita olenkin etsinyt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äitiyssukkahousut minä löysin ainakin juuri tuolta Stockalta. Bebesissä Kampissa oli jotain, mutta aika huono valikoima näin talven jäljiltä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on ollut käytössä Amarin äitiystukisukkahousut! Hinta-laatusuhde tosi hyvä ja tukee vartaloa juuri oikeista paikoista. Ostin sukkikset Prismasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.. niin joo ja myös h&m nettikaupasta ostin sukkiksia. Ne oli kyllä sellaiset paksut, jotka sopi enemmän talvikeleihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Henkalta&Maukalta oon löytänyt hyviä mammahousuja ja ihan "tavalliset" paidat käy hyvin. Benettonilla on myös muutamia kivoja vaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kaipailisin itse housuja, jotka sopii leveä reitiselle ja pehvaselle. :rolleyes: Vinkkejä!

 

Onko Espritillä todella äitiysvaatteita? Mikä on tuon Espritin nettikaupan osoite?

 

Löysitkö Sunny sopivat housut? Hennesillä ja Lindexillä oli sama ongelma kuin muissakin housuissa: jos menee pehvasta niin lahkeet on liian pitkät. Mä kun olen melko lyhyt ihminen. Yhdet sitten ostin Lindexiltä ja anoppi lyhensi lahkeet. Tosin joudun nosteleen housuja aina välillä mutta ehkä se siitä kun masu kasvaa enemmän :lol: Anoppi kun jätti lahkeisiin pesua varten kutistumisvaraa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pikkaraiset, En oo löytäny housuja :( Mä yritän sinnitellä noilla tavishousuilla ja babybeltillä siihen asti, että voi ruveta pitään hameita. Niihin sentään mahtuu muhkeammatkin muodot. Housuissa pitää ottaa niin iso koko, että enempi ongelmia tuottaa liian pieni maha kuin lahkeenmitta. Pitkät siis ovat, kun olen myös lyhyt, mutta saan kyllä itse ne lyhennettyä. Löysin tässä vastikää yhdet villasekoitehousut, joita en kerta kaikkiaan voi pitää, kun kutisevat niin hirveästi. No onneksi tätä raskautta ei ole enää kuin 2,5 kuukautta jäljellä ja oon saikulla kotona niin voin kulkea vanhoissa verkkareissa. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko h&m:n myymälöissä hyvin eri kokojen äitiysvaatteita? Nettikaupassa oli melkein jokaisesta haluamastani vaatteesta S/M-koot loppuneet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tiedoksi, että Lindex lopettaa mammamallistonsa! Liikkeessä sanottiin, että ei vielä tiedetä, onko väliaikainen ratkaisu vai poistuvatko vaan joksikin aikaa.

 

Harmillista, kun mulla on ollu sellanen tilanne housujen kans, et lindexiltä oon löytäny sopivia ja istuvia housuja nyt raskausaikana(kin). Pitkiähän nää mammahousut kyllä on, mut lahkeet on helppo kääntää.

 

Ajattelin antaa palautetta Lindexin nettisivujen kautta, antakaahan muutkin! On tylsää, jos jatkossa ainoa paikka vähän edullisemmille mammavaatteille on H&M (jonka mammavaatteet eivät malliltaan kaikille, kuten mulle, sovi).

Share this post


Link to post
Share on other sites