E. Vekara

Mistä äitiysvaatteita?

476 posts in this topic

^Käy kattomassa huuto.netistä. Siellä on myynnissä paljon äitiysvaatteita. Huomasin eilen siellä muutaman mekonkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viljatuuli, Mulla oli yoi ongelma kesällä ja löysin Seppälästä ihan normipuolelta mekon, jossa oli empire-leikkaus ja se meni hyvin isonkin vatsan kanssa :) Ja se maksoi alle 30 euroa. Kaveri oli löytänyt Haloselta mekon myöskin normivaatteista. En itse äitiysmekoista tykänny, eikä ne oikein istunu (ja ne on usein suht kalliita). Kannattaa siis käydä katsomassa eri liikkeiden ihan normimallistot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen ajatellut vuokraavani iltapuvun yksiin tuleviin juhliin. Helsingissä ainakin äitiysvaatekauppa Belua vuokraa pitkiä iltapukuja, tavallisten pukuvuokraamojen tilannetta en ole vielä katsastanut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iltapuvuista ihan arkivaatteisiin :)

 

Ite oon pärjänny, osittain pakostakin, vielä tavis farkuilla ja kotihousuilla, mutta nyt löysin H&M:ltä ihanat kangashousut (beiget) ja Polarn O. Pyret:ltä farkut. Ite oon ennen raskautta käyttäny koon 44-46 housuja, ja yllättävän hyvin löyty nyt raskausmasulleki sopivat housut. Lyhentäähän niitä tietty pitää, mut minkäs teet ku on niin lyhkäset jalat.. <_<

 

Ouluun ollaan lähdössä viikon päästä ja sieltä ajattelin kattella sit pitkähihaisia masupaitoja/puseroita. Vinkkejä hyvistä liikkeistä Oulun suunnalla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kävin viikko sitten Vantaan Jumbossa ja saalis oli kyllä surkea. Ainut liike mistä löytyi kunnon mammaosasto oli H&M. Stockalla oli pari vaivaista ja todella sekaista rekkiä sitä sun tätä vaatetta.

Kappahl, Lindex, Seppälä, Aleksi13, Zara sanoivat kaikki ei oota. Eivätkä maininneet että heidän jossain toisaalla olevassa liikkeessään olisi myöskään.

Täytyypä käydä helsingin stockalla, ehkä sieltä löytyy enemmän valikoimaa. Sinänsä tuo h&m oli kyllä hyvä löytö, erityisesti paljon erilaisia housuja, siistejä mustia, farkkuja, sammareita, verkkareita, pellavaa ym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Hgissä Kampin ostari oli musta ihan varteenotettava paikka. Siellä oli Bebesin myymälä (pelkkiä äitiys- ja imetysvaatteita), Polarn och Pyret (äitiys- ja lastenvaatteita, äitiysvaatteita tosin aika vähän), ja lisäksi Benettonilla oli äitiysvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon Oulun suunnalla nähnyt äitiysvaatteita vain H&M:ssa ja Doris/Nicky&Nellyssä. Onko muilla kokemuksia muista liikkeistä, mistä tarjontaa löytyisi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hämeenlinnassa Tavastia-kauppakeskuksessa on Vauva.set-niminen liike, jossa on yllättävän hyvä valikoima äitiysvaatteita. Heillä on monia Mamalicious-tuotteita myynnissä ja sen lisäksi myös muita merkkejä. Ja äitiysvaatevalikoimaa on tarkoitus laajentaa, kun liike saa lisätilaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vinkki: Tämän päivän Hesarin välissä oli Kampin Kampituspäivät-mainos, ja siellä oli muutama Bebesin kivannäköinen äitiysmekko ja -tunika aika hyvässä tarjouksessa (15-25e alennusta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kampissa on myös Vero Modassa äitiysvaatteita. (tämä oli ylläri mulle)

Ostin tosi mukavat mamalicious-farkut Kampitus tarjopuksesta 17eurolla!

Bebesissä myös oli farkkuja tarjouksessa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oho empäs tiennyt että Kampin Vero Modassa olisi äitiysvaatteita, kiva uutinen. Onko ne siellä jotenkin erikseen vai muiden vaatteiden seassa? Täytyypäs kotimatkalla poiketa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vinkkejä otetaan vastaan Turkulaisilta. Henkkamaukassa käyty, baby1 katsastettu ja oz babyyn olen menossa mutta minne muualle? Pakko tästä kaupungista on löytyä kauniita ja muodikkaita äippävaatteita. Pakkopakkopakko.... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ozbaby on sit enää potentiaalinen vaihtoehto, muualta en ainakaan mä ole löytänyt äitiysvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja vinkkejä otetaan vastaan Turkulaisilta. Henkkamaukassa käyty, baby1 katsastettu ja oz babyyn olen menossa mutta minne muualle? Pakko tästä kaupungista on löytyä kauniita ja muodikkaita äippävaatteita. Pakkopakkopakko.... :lol:

 

Mä olen löytänyt Espritin normaalista mallistosta paitoja jotka oikeesti menevät nätisti isonkin masun päälle, esim. Länsikeskuksen Aleksista. Ja Oz Babystä tosissaan äitiysfarkkuja ja -paitoja. Aika heikosti Turun seudulla äitiysvaatteita löytyy, olen asiaa moneen kertaan tuskastellut... :( Ootko käynyt Myllyn HenkkaMaukassa? Siellä on välillä eri tavaraa kuin Turun keskustassa.. Hyvällä tuurilla voi jotain löytää.. Onnea metsästykseen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Olen espritin suurkuluttaja jo alkujaan joten paitoja löytyy ja paljon :D Joo kävin henkassa ja maukassa. Ostin farkut jotka oli kuin nyrkki silmään. Pesin farkut ja sain lökäpöksyt :angry: Pakko raahautua sinne oz babyyn se on mun viimeinen vaihtoehto Turussa.

 

Kävin tänään urputtumassa keskustan vero modassa kun niillä ei ole äitiysvaatteita ja lupasivat infota eteenpäin vaatteiden tarpeellisuudesta. Tosi mukavat myyjät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mustakin on kummallista, että Turun kokoisessa kaupassa ei saa äitiysvaatteita kuin hyvin harvasta liikkeestä. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos liikutte Keravalla päin ja kiinnostaa vähän käytetyt, H&M-tyyppiset mammavaatteet niin...

 

Ensi viikon ajan eli 13.-19.10. on myynnissä iso kasa hyväkuntoisia ja monipuolisia äitiysvaatteita Keravalla uudella kirppiksellä (Kyläkirppis) osoitteessa Aleksis Kiven tie 3.

 

Pöydän numero on 3.

Halvat hinnat, suuret koot (40-46 / M-XL). Löytyy kaikenlaista kotiasuista kauluspaitoihin ja farkkuihin :)

 

Hakekaa pois, meidän lapsiluku näillä näkymin täynnä :rolleyes:

Edited by saaruli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maro, munkin piti käydä kysymässä Turun Vero Modassa niitä äitiysvaatteita :lol: Sanoi että just oli joku käynyt kysymässä myös, mutta ei kuulemma ole tulossa koska tarvitsisivat niille oman osaston, mihin nykyisessä myymälässä ei ole tilaa.

 

Turku on kuitenkin shoppailukeskittymä aika monelle lähikunnista/kaupungeista tulevalle, niin kyllä äitiysvaatevalikoimat on valitettavan vähäiset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kampissa mammavaatteet oli ovesta mentäessä vasemmassa takanurkassa. Pieni nurkkaus oli niitä varten.

 

vai Keravalla kirppiksellä... siellähän mä asustelen ;) Pitäsköhän tänään vaikka käpsytellä sinne ;) Moneenkohan se on auki... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kampin lisäksi myös Jumbon Vero Modassa myydään Mamalicious äitiysvaatteita. Eli kannattaa käydä katsomassa jos on siellä päin liikkeellä. Ideaparkin Name It liikkeessäkin niitä on ollut, mutta en tiedä onko enää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mitenkäs Kuopio? Löytyykö sieltä äitiysvaatteita ja mistä? Olen sinne menossa käymään ja voisin koittaa sieltä löytää jotakin.

 

Turun seudulla asustelen ja yhdyn täysin päivittelyihin siitä, ettei Turun kokoisesta kaupungista löydy äitiysvaatteita oikein mistään. Edullisia vaatteita kaipaisin... Kävin tiistaina keskustan H&M:ssä enkä löytänyt sieltä äitiysvaateosastoa ollenkaan... Saattoihan se jossakin piileskellä, mutta en kiireessä ehtinyt kysäistä. Muista kaupoista oli ihan turha edes etsiä. Tänään suuntaan Raisioon Myllyyn, siellä sentään H&M:ssä on jotain... Tosin sielläkin aika monesta etsimästäni vaatteesta oli koot loppu :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Turun keskustan H&M:ssä äitiysvaatteet on siellä toisessa kerroksesssa ihan perällä, lastenvaatteiden takana. Että suuntaa sinne ens kerralla kun menet! Siellä on ehkä vähän enemmän vaatteita kuin Myllyssä, mut nihkeesti siltikin.. :angry: Tsemppiä vaatteiden etsintään!

Share this post


Link to post
Share on other sites