E. Vekara

Mistä äitiysvaatteita?

476 posts in this topic

Lilypad: Kuopiosta olen ostanut äitiysvaatteita H&M:ltä. Ilmeisesti lastentarvikeliikkeissäkin on jotain, mutta valikoimat on aika pieniä. Jos jollain on parempaa tietoa asiasta, niin lisävinkkejä otetaan vastaan ;) !

Edited by MrsBucket

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lilypad: Kuopiosta olen ostanut äitiysvaatteita H&M:ltä. Ilmeisesti lastentarvikeliikkeissäkin on jotain, mutta valikoimat on aika pieniä. Jos jollain on parempaa tietoa asiasta, niin lisävinkkejä otetaan vastaan ;) !

 

Kuopiossa Polarn O. Pyret myy äitiysvaatteita. Torikatu 5 elikkä Sokoksen tunnelin takana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lahteenkin on uuteen Trioon avattu Polarn O. Pyret liike. Siellä oli myös mammavaatteita, aika niukka valikoima kylläkin, mutta ihan kivoja perusvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaako joku neuvoa, mistä Tampereella löytyisi äitiysvaatteita? Onko joissain lastenvaate- /tarvikeliikkeissä?

 

Tähän mennessä löytyneitä: H&M, Stockmann, Nanouk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.funmum.com/

 

Siellä on tällä hetkellä aika hyviä alennuksia monissa vaatteissa. Ja samoja vaatteita myynnissä kuin Lemonkidsillä, mutta edullisemmin. Tekisi mieli tilata, mutta menossa vasta rv 5+2..... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.baobabbaby.com/

 

Tuon vielä tämänkin linkin. Tuossa liikkeessä on paljon muutakin kivaa kuin äitiysvaatteita. Ja liike näyttäisi sijaitsevan Turussa, tässä ketjussahan kyseltiin aiemmin Turun äitiysvaatetarjonnasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osaako joku sanoa mistä kaikkialta Lahdesta kannattaisi lähteä etsimään mm. glamourmom toppeja ja Carriwellin drop-cup imetysliivejä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä Helsingistä/Jumbosta yms. alueelta vois löytää äitiyslegginsejä, sellasia pohkeeseen asti olevia? HM:llä on myynnissä mutta toimitus ois vasta vkolla 19 eli mun tarpeisiin eivät ehdi...

 

Help me...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä Helsingistä/Jumbosta yms. alueelta vois löytää äitiyslegginsejä, sellasia pohkeeseen asti olevia? HM:llä on myynnissä mutta toimitus ois vasta vkolla 19 eli mun tarpeisiin eivät ehdi...

 

Help me...

 

Mua kiinnostaisi tämä myös, mutta Lahden alueelta. Yhdet on juurikin H&M:ltä tilauksessa, mutta ne on siis ollut tilauksessa jo ties kuin kauan ja vielä kestää ennen kuin tulevat. Myös äitiyssukkahousut olisi hakusessa, sellaiset paksummat, joita vois pitää viileillä kevät säillä. Mutta kun en yhtään tiedä mistä löydän...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyy pieniä äitiysvaatteita? :blink: Joko akselilla Turku - Helsinki tai nettikaupat.

 

Zaran S-kokoinen farkkuhame on aivan liian iso, samoin Zaran S-kokoiset farkut. Liian isoja ovat myös H&M:n 36-kokoiset farkut / housut ja S-kokoiset hameet... H&M:llä kysyin myyjältä, ja heillä koot alkaa äitiysvaatteissa koosta 36 / S. Ja Zarassa en ole nähnyt äitiysvaatteita koossa XS. Auttakaa pienten vaatteiden metsästäjää! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myös äitiyssukkahousut olisi hakusessa, sellaiset paksummat, joita vois pitää viileillä kevät säillä. Mutta kun en yhtään tiedä mistä löydän...

Noita paksumpia äitiyssukkahousuja on ainakin saanut H&M:ltä, ovat olleet hinta-laatusuhteeltaan ihan hyviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tällainen verkkokauppa löytyi surffailessa (toivottavasti ei tule toiseen kertaan)

 

http://kauppa.9fashion.fi/

 

Ostin täältä hameen ja mekon, kun jo aikaisemmin olin todennut saman merkkisen mekon erinomaiseksi. Materiaalit tuntuvat todella hyviltä, ja tuolta löytyi mukavasti töihin sopivia juttuja. Olen todennut mekot erinomaiseksi ratkaisuksi pukeutumisongelmaan - eipä tarvitse erikseen miettiä ylä- ja alaosia kun kaikki on samassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä Helsingistä/Jumbosta yms. alueelta vois löytää äitiyslegginsejä, sellasia pohkeeseen asti olevia? HM:llä on myynnissä mutta toimitus ois vasta vkolla 19 eli mun tarpeisiin eivät ehdi...

 

Help me...

 

Lainaankin tässä itseäni kun aiemmin näitä etsin, eli kävin tänään Jyväskylän hm:ssä ja siellähän niitä oli hintaan 9,90€ Eli varmaan jo löytynee kesämallistot muistakin henkkamaukoista! Väreinä musta ja ruskea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mustakin on kummallista, että Turun kokoisessa kaupassa ei saa äitiysvaatteita kuin hyvin harvasta liikkeestä. :angry:

 

juu zarassa, H&m:ssä, baobabbayssa yliopistonkadulla, oz babyssa, vauvatalo johannassa, skanssiinkin on avautumassa joku äitiysvaateliike.

Puhelinluettelo kouraan sieltä kohta lastentarvike niin pitäisi vähän ruveta löytymään.

Jos turusta haluaa mennä pois päin niin myös paimiossa on bebelane ninminen kauppa. Siellä on myös verkkokauppa www.bebelane.fi

ja tosiaan myös kampin bebesillä on verkkokauppa joten sinnekin kattelemaan.

Toivottavasti näiistä löytyy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä löytyy pieniä äitiysvaatteita? :blink: Joko akselilla Turku - Helsinki tai nettikaupat.

 

Zaran S-kokoinen farkkuhame on aivan liian iso, samoin Zaran S-kokoiset farkut. Liian isoja ovat myös H&M:n 36-kokoiset farkut / housut ja S-kokoiset hameet... H&M:llä kysyin myyjältä, ja heillä koot alkaa äitiysvaatteissa koosta 36 / S. Ja Zarassa en ole nähnyt äitiysvaatteita koossa XS. Auttakaa pienten vaatteiden metsästäjää! :)

 

bebesillä on hesassa ja bebes.fi verkkokaupassa ja missymom, oz baby.

Toivottavasti oli apua.

Share this post


Link to post
Share on other sites
juu zarassa, H&m:ssä, baobabbayssa yliopistonkadulla, oz babyssa, vauvatalo johannassa, skanssiinkin on avautumassa joku äitiysvaateliike.

Puhelinluettelo kouraan sieltä kohta lastentarvike niin pitäisi vähän ruveta löytymään.

Jos turusta haluaa mennä pois päin niin myös paimiossa on bebelane ninminen kauppa. Siellä on myös verkkokauppa www.bebelane.fi

ja tosiaan myös kampin bebesillä on verkkokauppa joten sinnekin kattelemaan.

Toivottavasti näiistä löytyy

 

Mun mielestä valikoima noissa liikkeissä on yleisesti ottaen jokseenkin vaatimaton, eikä noita liikkeitä siltikään kovin monta Turussa ole. Varsinkin sopivia äitiysfarkkuja etsiessä tuli tuskanhiki otsalle, mutta onneksi Helsingistä löytyi sopivia ja sopivan hintaisia. Ehkä mä sitten olen hankalan mallinen ihminen tai jotain. :P

 

Enpä muuten tiennytkään että Zarassa on äitiysvaatteitakin. Stockallakin taitaa nykyään olla vähän jotain äitiysvaatteita siinä vauvanvaateosaston yhteydessä. Tosin en mä noita nyt enää aio ostaa, kun laskettu aika on jo ensi viikolla. :)

 

Niin ja kyllä mä osaan puhelinluetteloa ja nettihakuja käyttää. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gina Tricotista oon ostanut toppeja ja paitoja, ovat niin väljän mallisia ja kivan näköisiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Olen tässä miettinyt, mistä ostaisin äitiysvaatteita. Vanhat alkavat jo vatsan kohdalta

kiristää. Gina Tricot ei ole tullut mieleen, joten sinne voisin kyllä mennä katsomaan, kuten

Kupla kirjoitit.

 

Löytyyköhän Gina tricosta myös äitiysfarkkuja tai -housuja? Kesällä on häitä tulossa ja

 

 

olen ajatellut ostaa housut tai caprit, jotka menisivät häiden jälkeenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gina tricotssa ei ole äitiysvaatteita ollenkaan, mutta pitkät topit on olleet mulle raskausaikana lähes päivittäisessä käytössä. Helsingin Zarassa Aleksanterinkadulla on äitiysvaatteita yhden rekillisen verran... Musta äitiysvaatevalikoimat on muissakin kaupoissa älyttömän huonot, ellei sitten varta vasten mene esim. bebesille, mutta erityisesti hyvännäköisiä housuja on ollut musta hankala löytää. (johtuu varmaan siitä, että olen lihonut raskauden aikana (yllätys yllätys :)) ja on vaikeuksia suhtautua uuteen, hieman muhkeampaan olemukseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Missä Oulussa myydään äititysvaatteita? Itse olen löytänyt niitä Hennesiltä, Stockan 4.kerroksen lasten-/äitiysvaateliikkeestä ja Anton&Nina:sta. Mistä muualta löytyis? Olen jostain kuullut/lukenut että Zeppeliinin Lindexillä ois. Pitääkö paikkansa?

Share this post


Link to post
Share on other sites