E. Vekara

Mistä äitiysvaatteita?

476 posts in this topic

^Mulle sanottiin Vantaan Lindexissä, ettei valikoimassa ole enää ollenkaan äitiysvaatteita. Siis millään Lindexillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^ Taikapilvessä siinä Diakonissalaitoksen talossa on jonkin verran mammavaatetta. Se on siinä samalla kadulla mistä mennään Anttilaan sisälle :D Onko se nyt Isokatu vai Uusikatu, en ikinä muista. Taikapilvellä on käsittääkseni myös nettimyyntiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä olin siinä luulossa, että Espritin mammavaatteita ei myydä kuin siellä saksalaisessa nettikaupassa. Mutta Elloksen sivuilla kun käväsin, niin siellä näytti olevan myynnissä jonkin verran. En tiedä onko niitä siis tulossa muuallekin Suomeen myyntiin. Kiva ois jos tulis :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Vaasan Espritiltä just pari viikkoa sitten kerrottiin, että mammavaatteita ei myydä Suomessa liikkeissä ollenkaan, vain netissä, eikä muutoksia ainakaan silloin ollut tilanteeseen tulossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse olen tilannut Espritiltä mammavaatteita eikä se ollut sen vaikeampaa, kuin Ellokselta tilaaminenkaan. Nyt laitan Nextille tilauksen vetämään, täytyy hankkia kesäksi capreja ja hinnat suomessa ihan älyttömiä...

 

Lindex ja Kappahl tosiaan ovat molemmat lopettaneet äitiysvaatemallistonsa jo viime vuonna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Espritillä on nykyään myös "suomalainen" nettikauppa, jossa postikulut on halvemmat ja palauttaminen ilmaista: www.esprit.fi

Siellä on aika hyvin äitiysvaatteitakin ja postikuluja ei tule, jos ostos ylittää 100 euroa.

 

 

Edit: heh, oli jäänyt tarpeellinen nolla pois tuosta: eli postikuluja ei tule, jos ostos on yli SATA euroa, kymmenen euroa ei riitä. :P

Edited by Solveig

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Oih kiitos tästä. Mä olen "normielämässä" ihan Esprittiytyny :lol::rolleyes: , joten tää on kiva uutinen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Ei tietääkseni mutta Bebeksellä on myymälässään muutamia Espritin mammavaatteita myynnissä. Nettikauppa on kyllä kätevä. Jos on ennen raskautta käyttänyt Espritin vaatteita niin mammavaatteet voi tilata samankokoisina. Ainakin mä olen saanut ihan oikean kokoisia vaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^^^ Juu, olen kyllä tilannut Esprit maternityä netistä, mutta mulla ois liikkeeseen

lahjakortti, joten siksi kyselin :) Eiköhän sieltä löydy tällekin mahalle paitaa tai sitten

huivia ym B) Ei varmaan tee tiukkaa saada lahjakortti käytettyä...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^onko kokemusta tuolta rockstarmoms:ista tilaamisesta? Toimittavatko Suomeen? Oliko isot toimituskulut?

Tää ois nimittäin aika hauska paita! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaipaisin vinkkejä, mistä löytäisin tuollaisia hauskoja printtipaitoja vähän ärhäkämmällä viestillä - kuten "Hands off the bump" tms. ;) Kyllähän noita toki googlaamalla löytyy, mutta oisko kellään kokemuksia jostain tietystä paikasta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olin tänään Lahdessa käymässä ja etsin itselleni housuja. Aivan yllättävästä paikasta (en tiedä miten sinne edes päädyin menemään ;) ) löysin Mamalicious vaatteita ihan kivasti eli Kärkkäiseltä. Se on sellainen iso, halpahallimainen kauppa Helsinki-Lahti moottoritien vieressä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhlamekkoja katselin Asos-nettikaupasta. Kaikkea muutakin sieltä löytyy.. Eikä ole pahat postikulut Suomeen.

 

www.asos.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en muistanutkaan että äitiysvaatteet on näin kalliita!

Kivannäköinen huppari, kuuskymppiä, farkut tarjouksessa, yli neljäkymppiä. :blink: Tai sit mä vaan oon pihi, vaikka en kyllä myönnä :P

 

Niin ja sori ot B)

Edited by NannaMaaria

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä Tampereelta kannattaa alkaa etsimään äitiysvaatteita? Ja mielellään tietysti kohtuuhinnalla. Mulle ei tule mieleen kuin H&M.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistä Tampereelta kannattaa alkaa etsimään äitiysvaatteita? Ja mielellään tietysti kohtuuhinnalla. Mulle ei tule mieleen kuin H&M.

 

Lindexillä ja Kappahlissa ainakin on ja Ideaparkin Name it ja ja muutama muu lastenliike myy äitiysvaatteita.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lindexillä ja Kappahlissa ainakin on ja Ideaparkin Name it ja ja muutama muu lastenliike myy äitiysvaatteita.

 

Äitiysvaatteet on poistuneet kaikista Kappahleista kokonaan, ainoastaan imetysliivejä ja alkkareita saatavilla. Ja aiemmin ketjussa luin, että myöskään Lindexillä ei enää ole äitiysvaatteita ollenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tervehdys vaan kaikille. Olkoon tämän aiheinen postaus nyt ensimmäiseni tälle foorumille kun en oikein saanut tuota esittelipinoa toimimaan... :unsure:

 

Odotan itse nyt esikoistani ja olen kanssa tuskaillut tän vaateasian kanssa, varsinkin kun opiskelijana sitä rahaa ei ole liikaa eikä kellään tuttavapiirissä ole vielä vauvoja. Ilokseni olen huomannut, että Tampereella löytyy Fidan kirppikseltä (Näsilinnankadulta) aina joskus jotain äitiysvaatteita ja ne on tosi halpoja, joskaan ei aina ihan uusimman muodin mukaisia... :P Lisäksi siellä Kirjastotalon takana olevalla lasten kirppiksellä on jotain äitiysvaatteita ja sieltä olen parit farkut ostanut. Uusimpana löytönä bongasin Hämeenpuistosta sellaiseen second hand -liikkeen kuin Rouva Poppanen ja sieltä ostin juuri eilen yhden hameen, pari tunikaa ja jo valmiiksi yhden Boobin imetyspaidan. Onko muilla tietoa saako Tampereelta muualta käytettyjä äitiysvaatteita?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taidan ostaa tarvitsemani äitiysvaatteet HenkkaMaukasta. Siellä oli kohtuuhintaisia vaatteita, mitä olen nyt netissä surffaillut ja tutkinut, niin äitiysvaatteet on ihan sikahintaisia. Ei ole järkeä rahoja niihin tuhlata.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä taidan ostaa tarvitsemani äitiysvaatteet HenkkaMaukasta. Siellä oli kohtuuhintaisia vaatteita, mitä olen nyt netissä surffaillut ja tutkinut, niin äitiysvaatteet on ihan sikahintaisia. Ei ole järkeä rahoja niihin tuhlata.

 

 

Kannattaa valita sellaisia vaatteita, joita voi pitää myös odotusajan jälkeen esim. tunikamalliset paidat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites