Pullas

Mistä löytäisin...

655 posts in this topic

En huomannut tällaista ketjua olevan, joten ajattelin perustaa :) Jos etsit jotain tiettyä, kysy täällä!

 

Mistä saisin ostettua lierihattuja vauvalle? Päänympärys nyt 41 cm. Oikeat ja nettikaupat käy, kunhan muutama löytyisi ennen reissuun lähtöä :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä jossain taitaa olla tämmöinen ketju, mutta vastaanpa tänne.

 

Lierihattuja oon nähnyt melkein kaikissa kaupoissa missä on lastenvaatteitakin, eli ainakin Sokos, Lindex, KappAhl, H&M, Euromarket, Citymarket..

 

Mutta jos joku on nähnyt jossain lierihattuja jossa olisi korvaläpät, niin saa vinkata!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Polarn o pyretillä näin tänään korvaläpällisiä (ja nauhallisia) lierihattuja. Niissä oli myös uv-suoja 50. Värejä ainakin valkoinen ja sininen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mutta jos joku on nähnyt jossain lierihattuja jossa olisi korvaläpät, niin saa vinkata!

Primassakin on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkeistä, mä olen ilmeisesti tosi puusilmä :huh: Monessa paikassa on tuntunut olevan vain isoja kokoja, mutta luotan siihen että pieniäkin löytyy :) Tuo P.O.P:n hattu kuulostaisi just hyvältä reissuun...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ En ole kyllä varma oliko hatuissa noin ihan pieniä. Itse katselin pojalleni kokoa 48/50 B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan nähnyt missään sellasia tassutossuja ihan pienelle, n. kokoa 21? Sellaiset mieluiten missä on ne kynnet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä taas kaipaan tytölle sellaisia nättejä sukkia, jotka näyttävät sandaaleilta/kiinantossuilta! Kävin KappAhlissa yms, mut löytyy vaan lenkkarin näköisiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mä taas kaipaan tytölle sellaisia nättejä sukkia, jotka näyttävät sandaaleilta/kiinantossuilta! Kävin KappAhlissa yms, mut löytyy vaan lenkkarin näköisiä.

 

En tiedä missä päin asut, mutta Helsingin Kampissa Bebes myy ainkin näitä. Ne on niitä Trumpette Maryjanes -sukkia ja näyttää siis tältä:

 

Trumpette-maryjane2.jpgTrumpette-maryjane.jpg

 

Trumpetten sivuilta löydät lisää.

Edited by Beibi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just noita kaipailin!!!! Kiitos! Harmi, etten enää ehdi lauantaiksi tilaamaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suvi, en tiedä onko sitä mitä haet mutta crocsilla oli alessa jotain tiikeri tossuja. Ei niissä kynsiä ollut mutta ihan söpöt oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä niin haluaisin k e l t a i s e n, o r a n s s i n & v i h r e ä n pitkähihaisen bodyn. Ei mitään neonvärejä, vaan tummana. Mielellään "joustavaa" kangasta ja mahd. tiukkoja, sillä ne tulis liivimekkojen alle. Jos ei bodyna löydy, niin peruspaitakin kävisi. Yksivärisinä siis. Mutta mistä tällaisia löytäisi? :huh:

Edited by Amalia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myös mä näin hetki sitten keltaisen ja oranssin bodyn Henneksellä, ja ovat ilmeisesti aika vakivalikoimaa, kun olen samanlaiset ostanut sieltä jo kolme vuotta sitten.

 

muoks. Matskultaan ovat perus-puuvillatrikoota.

Edited by keijutiira

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluaisin noin 1-vuotiaalle pikkuneidille talveksi yksivärisen kaulahuivin ns. söpöstelytakin kanssa käytettäväksi.

 

Luulenpa, että eivät ole tulleet vielä myyntiin (vai onko?). Missä ootte nähneet myynnissä esim. viime talvena?

 

Myös kivannäköinen lipallinen lätsä (esim. villakangasta) tai vastaava hakusessa.

 

Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stokkalla on ainakin noita kaulahuiveja ollut. Meillä on niitä useampiakin ollut, ainakin v.punaisena ja v.sinisenä on yleensä ollut joka vuosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haluaisin noin 1-vuotiaalle pikkuneidille talveksi yksivärisen kaulahuivin ns. söpöstelytakin kanssa käytettäväksi.

 

Luulenpa, että eivät ole tulleet vielä myyntiin (vai onko?). Missä ootte nähneet myynnissä esim. viime talvena?

 

Myös kivannäköinen lipallinen lätsä (esim. villakangasta) tai vastaava hakusessa.

 

Kaikki vinkit otetaan kiitollisina vastaan! :)

 

Elloksella on kaulahuiveja sekä vauvojen että lasten "osastoilla". Oli jopa baskeri koossa 62/68 :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Myös kivannäköinen lipallinen lätsä (esim. villakangasta) tai vastaava hakusessa.

 

h&m:ltä ostin tuollaisen pari viikkoa sitten. Oli myös isompia kokoja, puolitoistavuotiaisiin asti ainakin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytyisi kuvan kaltaisia puolipotkuhousuja? Olen ihastunut näiden malliin ja käytettävyyteen, mutta mistään ei tunnu oikein löytyvän, ainakaan koossa 74 ja ylöspäin.

 

12880.22i.jpg?OpenElement

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mistähän löytyisi kuvan kaltaisia puolipotkuhousuja? Olen ihastunut näiden malliin ja käytettävyyteen, mutta mistään ei tunnu oikein löytyvän, ainakaan koossa 74 ja ylöspäin.

 

12880.22i.jpg?OpenElement

 

Sen verran joudun nipottaan ;) että noi ei kyllä oikeesti ole puolipotkuhousut, vaikka siellä kelan sivuilla niin lukee. Potkuhousuissa on aina myös se sukka osa. Mun silmään noi olis ihan tavis trikoo housut. Ootko kattonut esim. Prisman ihan perus tarjonnan? Siellä olen mielestäni nähnyt Marlonin (?) ton tapaisia housuja. Mikä tossa mallissa on hyvää? Siis onko se leveys, vyötärö tms., niin osaa vähän antaa paremmin vinkkiä. Meillä on meinaan aika paljon tollassia housuja käytössä, mutta mitkään ei ole ihnan identtiset. Kappahlista saa tollassia mutta hieman kapeempia ja niissä on tiukemmat nilkka resorit. H&M:ltä olen myös ton tapaisia ostanut, mutta niissä on lisäksi taskut ja vyötäröllä kiristys. Lindexillähän on myös niitä ihania velour housuja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sen verran joudun nipottaan ;) että noi ei kyllä oikeesti ole puolipotkuhousut, vaikka siellä kelan sivuilla niin lukee.

 

Minulla ei ole hajuakaan terminologiasta, joten olin olevinani fiksu kun vilkaisin miksi Kela niitä nimittää. :D Ja pieleen meni. Itse nimitän noita vain verkkareiksi kotosalla.

 

Mikä tossa mallissa on hyvää?

 

Tuo vyötärö ja leveys yleensä. Menevät hyvin kestovaippojenkin kanssa, jotka vaativat aika paljon pepputilaa. En pidä tavallisista kuminauhavyötäröllä varustetuista, sillä jotenkin minusta tuntuu etteivät ole ihan yhtä mukavat päällä. Olen kyllä löytänyt vastaavalla vyötäröllä varustettuja, mutta koot tuntuvat loppuvan 68:aan. Yritin jopa katsoa Kinderitin sivuilta josko heiltä löytyisi isommissa koissa. Heidän sivunsa ovat surkeat.

 

Pitää suunnata Prismaan ja Lindexiin, niissä en ole vielä käynyt katselemassa, kiitos vinkeistä!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ en nyt osaa tuohon vastata, mutta sellaiset "pään yli vedettävät" bodyt saa ihan hyvin myös alakautta päälle...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now