Pullas

Mistä löytäisin...

655 posts in this topic

Mistä löytyisi vauvalle tonttulakki, jossa on valkoinen karvareunus?

 

Tai jos sellaisia ei ole, niin valkoinen resori? Kuten tässä, mutta pitäisi saada koko 45-46.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin Lindexin topatun fleecehaalarin koossa 62cm? Olen yrittänyt etsiä käytettynä netistä, mutta ei ole tullut vastaan. Nyt sitten päätin, että ostan uutena, mutta eihän Lindexin valikoimasta sellaista löytynyt. Mistä sellaisia saa, onko myymälöissä eri valikoimat kuin nettikaupassa vai onko tuote esim. loppunut vai eikö niitä myydä enää? Kyse siis sellaisista kuviollisista, missä pilveä-, omenaa-, norsua tai muuta vastaavaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^mulla on myynnissä tollanen lindexin topattu fleecehaalari koossa 62cm (käytetty pari kertaa autoillessa), mutta allekirjoituksesta päätellen sulla on poikia ja meidän haalari on kyllä täysin tyttöväri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ei uutena löydy ja oot facebookissa niin tsekkaa Lindex-kirppis, siellä vois olla girl_smile.gif

 

edit. Ja näköjään onkin kaksi samanlaista 62cm :) Ja näköjään ihan käytettynä olitkin etsinyt, nyt vasta luin kunnolla girl_sigh.gif Eli fb:n lindex-kirppikseltä löytyis!

Edited by pinkdream

Share this post


Link to post
Share on other sites

kirsmo: Juu, meiltä löytyy vain poikia :)

 

pinkdream: Ihanaa, suuret kiitokset! Facebookiin en kuulu, mutta illalla tsekkaan miehen tunnuksilla, kunhan tulee kotiin. Toivottavasti ovat mieleisiä. Olisi heti pitänyt täältä kysyä, turhaan olen yrittänyt metsästää sellaista jo jonkin aikaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Ryhmä olikin suljettu ja jäseneksi pääsyä nyt odottelen. Harmi ettei tuonne pääse edes katsomaan millaisista kyse ennen kuin on jäsen. Toivottavasti kuitenkin pian, jotta saan vauvalle haalarin, edellinen on jo ihan liian pieni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Unohdinkin mainita tuon, että on suljettu. Toivottavasti ylläpito on paikalla pian sut hyväksymässä! girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy sellanen turkoosi-vihreä-v.sin haalari koossa 62cm, laita yksäriä jos et löydä tuolta mieluista ja kiinnostut. Tosin se edellyttää, että mä käyn ostamassa Lindexiltä tytölle jonkun tyttövärisen sit tilalle, mut se tuskin on mahdottomuus :grin:

 

KIITOS tuosta lindex-kirppis -vinkistä, pitääpä pistää itsekin sinne pyyntöä meneen.

 

 

Mistä löytäisin MUSTAT sukkahousut kokoa 62 tai 68?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytäisin MUSTAT sukkahousut kokoa 62 tai 68?

 

Koossa 74/80 olis myös tarvetta... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

^KIITOS! Mä jotenkin ihan unohdin koko metsolan, vaikka mekkoja ja bodyja (ja itse asiassa leggareita) meillä sieltä löytyykin :girl_dance:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Äitiyslaatikon Pippi kypärämyssy on ollut tosi hyvä. Ei valu, ei heilu, ei ajaudu suuhun. Mistä niitä saa lisää?

 

Prismassa, sokoksessa, stokkalla, cittarissa tai jesperissä niitä ei ollut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^En tiedä mistä Pippejä saisi, mutta vihjaan, että meidän Marlonin kypärämyssy on hyvin saman mallinen, kuin pakkauksen Pippi. Eli jos et Pippiä löydä, kokeilepa Marlonia. Noita löytyy ainakin ihan Prismasta, ei kovin montaa euroakaan maksanut ja on suomalainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Oli ainakin 2010 pakkauksessa ja näyttäisi Kelan listauksen mukaan olevan myös 2011. Tuskin sitä heti poiskaan ovat pudottamassa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Juu kyllä siellä oli valkoinen kypärämyssy. Mutta on sen verran pientä kokoa ettei enää mene 5kk ikäiselle vauvalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Meillä oli muistaakseni kokoa 60. Taisi jäädä tuossa kevään aikana pieneksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now