Pullas

Mistä löytäisin...

655 posts in this topic

Mistä löytäisin collegekangasta (vai mitä se kangas nyt on) olevat lappuhaalarihousut suorilla lahkeilla kokoa 86 ja ylöspäin? Tulisi tytölle joten väri jotain tyttömäistä tai sitten neutraalia. Tutalla olen taannoin nähnyt sellaiset tosi kivat keskisiniset, mutta väri ei miellytä sitten niin yhtään, itselle ei edes sinisenä mieluinen, vaikka vois ne pöksyt toki sinisetkin olla, ei sillä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hakusessa olisi tällä kertaa tumman pinkit asusteet. Eli pipoa, kaulahuivia, rukkasia, sormikkaita, kypärämyssyä kevääseen. Tytön vaatekoko on nyt 74 joten aikas pieniä tarvitaan. Mieluiten ihan kuvioimattomia, saa olla vedenpitäviä. Turun seudulla asustellaan joten saa vinkata kauppojakin täältä päin. :)

 

Jos joku sattuu näkemään tummanpinkit kevätkengät niin saa vinkata myös!

 

Name itin nettikaupassa näkyi ainakin pipo ja lapaset, tosin ei vedenpitäviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulin kysymään, että tietääkö kukaan luotettavaa nettisivua, joka myisi Mayoralin vaatteita ;)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarttis semmossii "lapastenpidin-nipsuja". Mistä mahtais löytyä?

Eli toinen pää laitetaan lapasiin kiinni ja toinen pää haalariin/takkiin.

 

Itelläni on ollu omat yli 20 vuotta vanhat tallessa vaikka kuinka kauan, mutta nyt kun niitä tarttis niin, niitä ei löydy mistää :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt 62cm:n koon haalariyöpaitoihin, joissa olisi sekä jalkaterät että käsiterät?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt 62cm:n koon haalariyöpaitoihin, joissa olisi sekä jalkaterät että käsiterät?

 

Mä löysin aikanaan Name Itiltä (Jumbosta) sellaisia. Mulla on jopa yksi 68 -kokoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onko kukaan törmännyt 62cm:n koon haalariyöpaitoihin, joissa olisi sekä jalkaterät että käsiterät?

Ostin pari viikkoa sitten ihan Prismasta terällisen kokoyökkärin. Yllätyin ihan ku huomasin vasta kotona, että siinä oli myös hihoissa käännettävät terät. Se oli semmonen valkoinen, jossa oli turkooseja ja ruskeita palloja. Oli myös jotain toista väriä ja hintakaan ei ollu paha (olikohan 7,90€).

Edited by Del

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä löysin aikanaan Name Itiltä (Jumbosta) sellaisia. Mulla on jopa yksi 68 -kokoa.

 

Paitsi, että nyt mä puhuin hölynpöyä. Se onkin kokoa 62 mutta mahtuu vielä tuolle n. 70 -senttiselle pojalle. :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarttis semmossii "lapastenpidin-nipsuja". Mistä mahtais löytyä?

Eli toinen pää laitetaan lapasiin kiinni ja toinen pää haalariin/takkiin.

 

Itelläni on ollu omat yli 20 vuotta vanhat tallessa vaikka kuinka kauan, mutta nyt kun niitä tarttis niin, niitä ei löydy mistää :(

 

 

Mä löysin tuollaisia Jesper Juniorista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tulenpa myös ite vastaamaan itelleni, eli ihan vaan Prismasta löysin niit hanskojen pidikkeitä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

olen nyt epätoivoisesti yrittänyt metsästää jostain me&i sydän pepussa haalarin meidän pojalle koossa 62/68, olisko tietoa mistä sellainen löytyisi? huuto.netissä on vain yksi ja sekin kallis :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

no niin.. toi sydän pepussa haalari on nyt huudossa huuto.netissä, mutta huomasin että olisin halukas myös omistaman me&i:n yrmeät sammakot haalarin koossa 62/68 ja 74/80 ruskean sävyisenä. onko kellään tietoa mistä noita sais. kun googlenkaan kautta ei löydy. olisko kellään tuttuja jotka haluaisivat päästä noista eroon? :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oletko kokeillut kysellä tuolla Lastentarvikekirppis osiossa ostetaan-osastolla? Täällä

 

kiitos linkistä :) en tiennyt sellaisesta.. menen katsomaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistäköhän mahtais saada semmosen kynän/tussin(?), jolla vois tehdä ite sukkiin ja sukkahousuihin niitä liukuestenappuloita? Yritin mm. Sinellin nettisivuilta kattoa, mutta en kyllä löytäny...enkä osaa varmaan edes ettiä oikean kategorian alta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysyn nyt täältä vauvapuolelta, vaikka on kyse taaperon vaatteesta, mutta koko on vauvaluokkaa... eli onko joku nähnyt kalsareita koossa 80 tai 86? Pienimmät mitä olen löytänyt ovat kokoa 86/92 (lindex ja H&M) ja nekin putoavat päältä.

 

Myös Benettonilla on pieniä poikien kalsareita, ainakin kokoa 86 löytyi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistäköhän mahtais saada semmosen kynän/tussin(?), jolla vois tehdä ite sukkiin ja sukkahousuihin niitä liukuestenappuloita? Yritin mm. Sinellin nettisivuilta kattoa, mutta en kyllä löytäny...enkä osaa varmaan edes ettiä oikean kategorian alta.

 

http://www.lankalinja.fi/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/lankalinja/Categories/Jarrusukka-aine ;)

Ihan älytöntä et googlettamalla "jarrusukka-aine" tuo linkki löytyi :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now