Pullas

Mistä löytäisin...

655 posts in this topic

Ja sit oma kysymys :grin:

 

Mistä löytäisin kurahousut tytölle kokoa 74? Kaikki housut mitä oon tähän asti nähny niin on ainakin kokoa 80. Käy muutkin housut tai kevyet haalarit jotka pitää jonkin verran kosteutta. Hintaa miel alle 40-50e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on ticketin kurapuku(takki+housut) kokoa 74cm. Koska tarviit ne? Voin myydä omamme(lilat ja kuin uudet) pois parin kuukauden sisään kun ei enää mahdu neidille.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nytpä oikeastaan heti tarvitaan :girl_sad: Esim. tänään oli aurinkoinen sää, mutta maa oli ihan märkä öisen sateen jälkeen. Reiman vk haalari törkeän kuuma ja tavan housuista menee kosteus läpi. Varsinkin kun tämän hetkinen liikkumismuoto on konttaus.

Tätä en kyl yhtään osannut ajatella silloin kun vk-pukua hankin :skilletgirl:

 

muoks. löydetty viimeinen ulkoilupuku Prismasta kokoa 68, mutta mahtui! :grin:

Edited by iive

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi keskoselle kivoja vaatteita? Tytölle tarvittaisiin ja lahjaksi olen ostamassa.

Kiva olis jos olis jotain kotimaista, kun vaatteet on menossa Hollantiin.

Marimekolla taitaa alkaa vasta koosta 60.

 

Haussa olisi myös puolipotkareita, tarvitsisin kokoa 70 tai 74cm, ja väriltään oranssia, vihreää, ruskeaa. mistä sellaisia löytää? Mielellään nettipulju, mutta toki jokin isommissa kaupungeissa oleva kauppaketjukin käy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bebesistä saa keskosille vaatteita, en ole tosin perehtynyt koskaan siihen värivalikoimaan.

Sit Johanilla on pikkuriikkisiä vaatteita. bebesillä on ainakin oma nettisivu mutta tosta toisesta en tiedä. Myydään ainakin stockalla

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Haussa olisi myös puolipotkareita, tarvitsisin kokoa 70 tai 74cm, ja väriltään oranssia, vihreää, ruskeaa. mistä sellaisia löytää? Mielellään nettipulju, mutta toki jokin isommissa kaupungeissa oleva kauppaketjukin käy.[/color]

 

Lasten Metsolalta löytyy vihreää ja keltaista, hinta ei tosin ole edullisimmasta päästä.

 

Tällaisenkin löysin, täältä voi itse tilatessa valita kankaiden värit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi keskoselle kivoja vaatteita? Tytölle tarvittaisiin ja lahjaksi olen ostamassa.

Kiva olis jos olis jotain kotimaista, kun vaatteet on menossa Hollantiin.

Marimekolla taitaa alkaa vasta koosta 60.

 

Kivuudesta en tiedä, mutta Ruskovillan Pikkiriikki-malliston vaatteet ovat ainakin kotimaista työtä, luomupuuvillaa ja -villaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi keskoselle kivoja vaatteita? Tytölle tarvittaisiin ja lahjaksi olen ostamassa.

Kiva olis jos olis jotain kotimaista, kun vaatteet on menossa Hollantiin.

Marimekolla taitaa alkaa vasta koosta 60.

 

 

Keskosyhdistys myy jotain keskosvaatteita, käsittääkseni Suomessa tehtyjä:

 

http://www.kevyt.net/kauppa/product_catalog.php?c=30

 

Keskosen äitinä arvelisin, ettei alle 50cm vaatetta ehkä kannata ostaa, koska sairaalassa ei vaatteita tarvitse (voi toki usein viedä, mutta saattavat hukkua sinne sairaalan pesulaan ja vaatevarastoihin) ja kotiin päästessä pituutta ja painoakin on jo kerrytetty :) Keskoset ovat usein hiukkasen viluisia kehittymättömän lämmönsäätelyn johdosta, joten tumput, töppöset ja lakki sekä pikkuiset peitot on kans käytännöllisiä, jos et löydä mieluista bodia tms vaatetta.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysyin tuoreelta isältä tästä kokoasiasta, Hollannissa sairaalaan on vietävä lapselle omat vaatteet (vain ihan ekat pari tuntia kuulemma oli sairaalan nuttu päällä)joten pikkiriikkiset vaatteet olisi tässä tapauksessa tarpeen :girl_smile:

 

Kiitos vinkeistä, enköhän saa jotakin kasattua pakettiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse ostin tytölle name it:n vaatteita(koko taisi olla 48cm) kun neiti oli 47cm syntyessään. Niitä käytettiin lähes kaksikuiseksi joten tulivat kyllä käyttöön. Myös kappahllista ostin parit unihaalarit koossa 48cm(voi olla että olivat pienempiäkin). 50cm vaatteet kun on alle 50cm rääpäleelle hirveän isot, varsinkin jos on vielä hoikka. Huomasin itse tytön syntyessä että ostamamme 50cm vaatteet ei kyllä vastanneet sitä kokoa vaan kaikki olivat liian isoja todella pitkään.

 

muoks. ajatus

Edited by Maro

Share this post


Link to post
Share on other sites
lastentarvikkeessa oli keskosvaatteita tarjouksessa. En katsonut sen kummemin kun ei ollut tarvetta. Meillä oli alussa lindexin,kappahlin ja hm:n 44. Itse en sillon juuri löytänyt mutta kaveri lainasi. Olen myös tilannut ellokselta valkoisia tosi siroja bodyja koko 50, mutta olivat paljon pienenmpiä kuin esim. lindexin 50..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Värikkäitä puolipotkareita olen nähnyt Halpa-Hallissa, oli vihreää ja ruskeaa ja hintakin alta 4€.

 

Name Itillä on kivannäköisiä keskosvaatteita, oliskohan ollut peräti kokoa 40cm...? Ihailin erityisesti trikoohaalaria, jonka lahkeet ja hihat sai taitettua tumpuiksi. Myös bodyissa oli tuollaiset hihat. Näitä oli myös newborn-kokoa :)

 

Tutalla on myös pari bodya joista saa hihat umpeen, niitä vaan ei keskoskokoisina löydy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olen yrittänyt löytää sellaista "muukalaislegioona"-hattua eli lippistä missä on se niskaosa. Hellekelit yllätti ja en ole löytänyt kaupoista kun perinteisiä hellehattuja.

Polarn o Pyretillä on pari aurinkosuojallista mallia:

04_ProductPage_420x420px%5C00_Main_image%5C7310011383706.jpg04_ProductPage_420x420px%5C00_Main_image%5C7310011383676.jpg

Meillä oli viime kesänä tuo ensimmäinen, tosin tummansinisenä. Täksi kesäksi ostin tuon missä on nepparit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prismasta (Tampereella Kalevassa) bongasin viikonloppuna lippiksiä joissa on niskaosa. Ei tosin ollut läheskään niin pitkä kuin noissa PoPin lakeissa. Lippistä oli ainakin turkoosina ja oisko ollut valkoisena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisin 0-3 kk ikäisen vauvan "asennevaatteita"? Valmistelen meidän hevi/rock-isälle hänen tyyliinsä sopivaa isyyspakkausta ja melkeinpä kaikki "asennevaatteet", joihin olen törmännyt on puolivuotiaille tai sitten lyhythihaisia bodyja. (Meidän vauva syntynee lokakuussa, joten tarvittaisiin jo pidempää hihaa ja ois kiva, että isukki pääsisi sitten heti pukemaan pienelle sopivia kuteita. :girl_smile:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi keskoselle kivoja vaatteita? Tytölle tarvittaisiin ja lahjaksi olen ostamassa.

Kiva olis jos olis jotain kotimaista, kun vaatteet on menossa Hollantiin.

 

Meidän omalle keskoselle ostettiin muutamat vaatteet Bebesiltä. Hieman olivat kalliita mutta ihania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kysyn nyt täältä kun taapero puolella ei ole vastaavaa ketjua. Eli hakusessa olisi joko lyhyt tai pitkähihasena oranssi kauluspaita ja siihen sopivat vaaleat housut. Mistähän näitä kannattaisi lähteä etsimään? Suomalaiset nettikaupat ja ihan kauppakaupat pk-seudulla lähinnä hakusessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisin 0-3 kk ikäisen vauvan "asennevaatteita"? Valmistelen meidän hevi/rock-isälle hänen tyyliinsä sopivaa isyyspakkausta ja melkeinpä kaikki "asennevaatteet", joihin olen törmännyt on puolivuotiaille tai sitten lyhythihaisia bodyja. (Meidän vauva syntynee lokakuussa, joten tarvittaisiin jo pidempää hihaa ja ois kiva, että isukki pääsisi sitten heti pukemaan pienelle sopivia kuteita. :girl_smile:)

 

Mussukat olisko toi mitään? Saa ilmeisesti omallakin tekstillä

Share this post


Link to post
Share on other sites

Halpahallissa näin kans "Born to rock" -bodyn sitä niitten omaa merkkiä. Oli mielestäni pitkähihainen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistähän löytäisin 0-3 kk ikäisen vauvan "asennevaatteita"? Valmistelen meidän hevi/rock-isälle hänen tyyliinsä sopivaa isyyspakkausta ja melkeinpä kaikki "asennevaatteet", joihin olen törmännyt on puolivuotiaille tai sitten lyhythihaisia bodyja. (Meidän vauva syntynee lokakuussa, joten tarvittaisiin jo pidempää hihaa ja ois kiva, että isukki pääsisi sitten heti pukemaan pienelle sopivia kuteita. :girl_smile:)

 

www.darksideclothing.com

 

Googlettamamalla löytyy firma. Toimittavat Suomeen ja kuluja ei edes tullut paljoa silloin kun tilasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskosten vaatteista, kun joku kyseli, niin aiheesta on juuri blogattu Minityylissä.

 

www.minityyli.fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haussa olisi myös puolipotkareita, tarvitsisin kokoa 70 tai 74cm, ja väriltään oranssia, vihreää, ruskeaa. mistä sellaisia löytää? Mielellään nettipulju, mutta toki jokin isommissa kaupungeissa oleva kauppaketjukin käy.

 

Lasten Metsolan lisäksi, Punavuoren Peikosta voisi löytyä noita. Punavuoren peikolla on nettikauppa, sekä liikkeet Jumbossa ja Punavuoressa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mistä löytyisi suurempi valikoima pitkähihaisia bodyja, joissa olisi kääntöhihat (joista muodostuu tumput)? Cittarista olen löytänyt pari eri vaihtoehtoa.

 

Entä mistä löytyisi kokoa 56-62 toppahaalari, tai paksumpi haalari joka menee toppapuvusta? Nyt kaupat on täynnä kesävaatteita ja mietinkin, että täytyykö tässä odotella syksyyn? Ei haalarilla tosiaan mikään kiire ole, olisi vaan kiva päästä tutkimaan tarjontaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mulla on sellainen mielikuva, että Tutalla olis ainakin ollut muutamia kääntöhihallisia bodeja. Tuttaa löytyy kyllä kai myös Cittarista, eli olisko noita samoja mitä olet jo itse löytänyt? Mutta veikkaisin myös, että noita pitkähihaisia bodeja tulee taas enemmän kauppoihin syksyn lähestyessa, ehkä sitten löytyisi enemmän valinnanvaraa.

 

 

 

Mistä löytäisin henkselit pikkuiselle? Mielellään ihan kauppa-kauppa, mutta myös nettiputiikit käy tarvittaessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Mä bongasin henkseleitä Cittarilta, ne oli samassa hyllyssä kuin krakat, vyöt ym. pikkulasten asusteet.:girl_smile:

 

muoks. ajatus-kirjoitusvirhe ;)

Edited by yell

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now