Strutsi

Mitä perhepäivähoitajalle lahjaksi, kun jäädään kesälomalle?

10 posts in this topic

Otsikossahan tuo kysymys jo tulikin.

 

Jotain ei-säilyvää lienee järkevin vaihtoehto, kun tavaraa kertyy muuten liikaa. Tarvis jotain torstaiksi hankkia, muttei oo kyllä yhtään ajatuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen monesti leiponut jotain, (tosin ei perhepäivähoitajille, vaan ihan tarhan hoitotädeille, mut lienee sama kuitenkin...) viimeksi tein mokkapaloja, sitä ennen omenapiirakkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime kesänä vein mansikka-amppelin ja jotain kukkivaa taidan viedä tänäkin vuonna. On ollut pidetty kun puutarhasta tykkää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ei tietenkään täydy! Palkkaahan he työstään saavat kuitenkin. Mä vaan itse halusin jollain erityisellä tavalla kiittää kun hän on ollut niin joustava ja kullanarvoinen kun minun töissä on ollut tiukkaa ja on jouduttu venymään yli tavanomaisen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samasta syystä minä halusin kiittää + meidän hoitotäti on muutenkin aivan ihana.

 

Vietiin kukkakimppu (Vilpsulta) ja kuoharipullo (multa ja Miäheltä). Tykkäs kovasti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ollaan viety aina kesälomalle jäätyämme jotakin. Viimeksi taisimme viedä hoitajille pullot Fresitaa ja tykkäsivät todella!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon miettinyt tätä samaa eli onko yleinen tapa viedä jotain ja mitä viedä jos vie. Kuohari oli hyvä idea, mutta täällä on aika paljon lestadiolaisia enkä tiedä siis juovatko kaikki hoitajat alkoholia. Ehkä siis kukka olisi varmempi vaihtoehto. Pitäis torstaille jo lahja hommata, kun meidän lapset on silloin viimeistä päivää hoidossa ennen syksyä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muoks. En huomannutkaan että ketju oli perhepäivähoidosta.

 

Meidän pienessä 8 lapsen ryhmäperhepäiväkodissa me vanhemmat ostettiin yhteisesti hoitajille (joita on 2kpl) leffalippuja.

Edited by Nappula

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me askarreltiin pojan kanssa hoitajalle kortti ja leivoin pienen täytekakun. Oli todella tykätty lahja! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now