Guest Luna negra

Tyttö vai poika

312 posts in this topic

Ehkä enemmän toivon tyttöä, mutta en toki missään nimessä ole pojasta pettynyt! Pääasia on se, että saisi lapsen, on se kumpi vaan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä toivotaan ennen kaikkea tervettä lasta. Huoli omien sairauksien siirtämisestä eteenpäin on aika iso meillä molemmilla ja koska opiskeluiden puolesta tiedän kuinka harvinaista on edes tulla raskaaksi saati että kaikki menee hyvin niin siinä kyllä jää sukupuoliasiat varjoon. Mutta toisaalta nyt kun ajattelee omaa tulevaa lasta niin itsellä se on mielikuvissa tyttö, miehellä poika. Uskon että tämä johtuu ainoastaan omasta sukupuolesta. Sitten kun joskus on raskaana ja saa tietää oman lapsensa sukupuolen, niin se on se minä oman lapsensa näkee:)

 

Ja jos jätetään sairauspelot varjoon niin olisihan se mahtavaa olla vanhempi molemmille, tytölle ja pojalle. Mutta tulevaisuus näyttää mitä aarteita meille annetaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies toivoo enemmän tyttöä. Molemmille kuitenkin selvää, että tärkeintä on terve lapsi, jos sellainen ylipäätään joskus saadaan. Poikakin olisi enemmän kuin tervetullut <3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nyt kun ennestään on jo 1 tyttö niin toiveissa ois poika. En kyllä ole pettynyt vaikka toinen tyttökin tulisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mies varmaan toivoisi poikaa, joten olisihan se tervetullut. Loppujen lopuksi sillä ei kuitenkaan ole merkitystä. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiemmin ajattelin, että totta kai haluaisin sekä tytön että pojan, mutta nyt on oikeasti ihan sama. Toinen poika tuntuisi jopa helpommalta kuin ensimmäinen tyttö, kun pojan äiti olen jo tottunut olemaan, mutta enpä tiedä, onko sillä oikeasti mitään merkitystä käytännön kannalta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ei ole väliä, ideaalitilanne olisi ehkä että molempia mutta miehen sukuun on syntynyt vain poikia ja meidän sukuun vain tyttöjä että katsotaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joskus olin sitä mieltä, että ensimmäiseksi lapseksi haluan ehdottomasti tytön, mutta kun kaverini teki minulle "ennustuksen", jossa ensimmäiseksi saan pojan, oli minun kai pakko asennoitua siihen, että ensimmäinen lapsi voisi olla poikakin. Nyt muutaman vuoden aikana olen kasvanut ajatuksieni kanssa niin, että on ihan sama, kumpi ensin tulee, mutta jotenkin minun on vaikea kuvitella, että ensimmäinen lapsi olisi tyttö. Joka tapauksessa haluaisin tyttöjä ja poikia molempia tasaisesti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla on ennestään tyttö ja miehellä poika. Itselle olisi ehkä mukava ajatus, että toinen lapsi olisi eri sukupuolta kuin ensimmäinen mutta toisaalta myös mies voi ajatella samalla tavalla. :lol: Vauvat ovat tietysti kaikki erilaisia, mutta tytön kanssa olisi tavallaan tuttua ja turvallista, poika olisi jotain ihan uutta. Tyttövaatteita minulla on ihan hullu määrä tallessa ja tytölle on mielestäni helpompi keksiä nimi, joten ehkä minulla on pieni toive kuitenkin tytön suuntaan. Miehen sukusoluthan sen loppujen lopuksi määrittää kumpi tulee ja koska miun miehellä on jo yksi poika, todennäköisempää on, että hänen toinenkin lapsensa on poika kuin tyttö. Joten loppupeleissä varmasti ihan sama... jos ja kun tulen raskaaksi, olen siis henkisesti valmistautunut siihen, että meille tulee poika. ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on jo poika ennestään, joten tavallaan olisi kiva jos tulisi tyttö. Sitten taas poikamaisia vaatteita olisi kaapit täynnä, hyvä nimikin jo valmiiksi mietittynä ja tavallaan on se ”pojan äidin rooli” jo niin vahvana. Eli kai tässä yrittää sanoa, että kummastakin oltaisiin iloisia! :P 

Suvusta onkin sitten ilmaistu toiveita tytöstä. Kai se perinteinen ajatus pojasta ja tytöstä elää yhä vahvasti. :ph34r:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now