Guest Luna negra

Tyttö vai poika

312 posts in this topic

Ei ole mitään pahaa siinä, että toivoo tyttöä tai poikaa, eikä vain tervettä lasta. Mites sitten, kun lapsi ei olekaan selkeästi kumpaakaan sukupuolta ja muutenkin sairas... Kyllä jokaista lasta oppii rakastamaan kuitenkin (nimenomaan oppii, ei välttämättä automaattisesti rakasta) Tytön tai pojan toivominen myös konkretisoi ajatusta lapsesta paremmin kuin ajatus terveestä vauvasta.

 

Oma lapsi on kuitenkin kaikkein kaunein ja ihanin :)

 

Me kuumeillaan poikaa. Mä olen aina halunnut isoveljen ja haluaisin suoda sen tuleville lapsilleni. Ja jotenkin en osaa ajatella meille tyttöä :P mutta tietenkin lapsi on tervetullut, oli tyttö tai poika. Mies toivoo myös poikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon aina aiemmin haaveillu, että saisin tytön. Nyt kuitenkin alkaa tuntua, että ehkä sittenkin poika. Jos oikeesti pitäis valita, en tiedä kumpaan päätyisin :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on kaksi tyttöä, ja nyt toiveissa kolmas lapsi. Mua vähän vaivaa se, että todennäköisesti kaikki olettaa - siis sitten kun/jos olen raskaana - että haluttaisiin sen olevan poika, ja pahimmillaan oletetaan, että ihan sen takia kolmas lapsi hankitaan :rolleyes:. Itse asiassa myönnän juuri näin ajatelleeni, kun serkkuni aikanaan alkoi odottaa kolmatta kahden tytön jälkeen :blush:.

 

Näin se ei kuitenkaan ole. Jos saisi valita, ottaisin kolmannenkin tytön, ja tiedän myös miehen haaveilevan tytöstä (kuten edellisilläkin kerroilla). Jotenkin en edes osaa kuvitella itseäni pojan äitinä :huh:. Mutta totta kai, jos meille poika suodaan, niin hän on ihan yhtä rakas kuin tyttö olisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on nyt esikoinen tekeillä, ja kyllä mä salaa hiukan toivon poikaa. Jos tulee tyttö, niin ihan ok, ihan varmasti me häntäkin rakastamme aivan samalla tavalla. Itselläni ei ole ikinä ollut veljiä, joten ehkä siksi haluaisin pojan.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä luulin jo vastanneeni tähän :huh:

 

No mutta...meillä on esikoisena maailman suloisin pieni poika, joten jos toinen lapsi meille suodaan, niin toivon tyttöä. Haluaisin niin kovin kummatkin. Jotenkin kuitenkin uskon, että meidän toinenkin lapsi tulee olemaan poika ja se on ihan ok, nimikin on jo valmiina :rolleyes: Tosin niin on tytöllekin :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omissa toiveissa tyttö, mies puhuu aina pojasta. Ehkä vähän olen kallistunut jo poikaankin, kun kavereilla on niin suloisia poikalapsia. No, kunhan tässä nyt raskautuisi ensin... Terve lapsihan se olisi aivan ykköstoive sukupuoleen katsomatta. :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin olen aina kuvitellut itselleni ainakin esikoiseksi tytön ja sitten kakkonen olisi poika.. Johtuen ehkä siitä, että näin se on mennyt suvussakin pitkälti. :) Tyttöä haaveilen tässä vaiheessa (ei vielä olla aloitettu yritystä) enemmän, mutta olisin onnellinen pienestä pojastakin. girl_sigh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olisi kiva saada aluksi poika ja sitten tyttö. Mutta eipä sillä oikeastaan ihmeempää väliä ole. Meidän harrastukset ovat aika miesmäisiä, että sinänsä voisi kuvitella, että poika sopisi meille paremmin, mutta kuten minustakin näkee, niin kyllä tyttökin voi harrastaa "poikien" juttuja :D Enkä sitten toisaalta voi väittää, etteikö esim. shoppailu olisi mun mielestä mukavaa. Joten eiköhän me sopeuduta. Onhan hänellä sitten sukupuolesta riippumatta meidän geenit, joten varmasti se yhteinen sävel löytyy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekaa odottaessa toivoin tietysti tyttöä ja ne(kaksoset) sainkin. Toista odottaessa toivoin poikaa ja sen saimme. Nyt sitten toivomme yhdessä toista poikaa, mutta ei se tyttökään sen huonompi ole. Yhtä paljon saisi rakkautta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ollut toiveissa kumpikaan, mutta mies aavisti jostain ennen ultraa että poika tulee. Ja niinhän se sitten oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meiltä löytyy jo poika, joten olishan se kiva saada tyttö. Toisaalta taas on vaan sellainen tunne, että minusta tulee kahden pojan äiti. En siis ole vielä edes raskaanna, mutta jotenkin on sellainen "poikaolo".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä miehen puolen suvussa paljon poikia,joten itse jotenkin kallistuisin tyttöön..Toisaalta omalla puolella jo muutama tytsy kanssa,niin toisaalta ihan sama..:P Molemmat yhtä toivottuja ja molemmille nimetkin jo valmiina, vaikkei yrityskään kunnolla alkanut..:curtsey:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lipsrsealed: meillä on kolme ihanaa tytärtä :lipsrsealed: ja meille on miehen kanssa ihan sama oikeastaan tuleeko tyttö vai poika, mutta koska muille tuntuu tämä poika asia olevan niin vaikea (kun ei ole tilalla pikkuisäntää) niin ehkä se poika olis vähän enempi toiveissa, en haluis enää saada pahoitteluja siitä että vauva olikin tyttö eikä poika (näitä tuli jo toisen neidin jälkeen).. mutta meille siis toivotaan vielä tyttöjä ja poikia :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä toivoin tyttöö, mutta rakenneultrassa paljastukin poika. Mulla on ihana pieni poika nyt lipsrsealed.gif

Jos mä ens kerralla saisin tytön? Mä teen lapsia kunnes saan edes yhden tytön :D

 

Näin kyllä jo unia et kakkonenkin olisi poika.. Mutta jos kakkonen tulee ja se on poika, niin sit se on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä ei ole varsinaisesti kumpikaan erityistoiveena. Tietyt asiat saavat toivomaan tyttöä, tietyt poikaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aluksi ajattelin kun vauvakuume iski, että tulispa sieltä tyttö..

 

Nyt plussauksen jälkeen ei ole enää mitään merkitystä

 

kunhan kyydissä pysyy

 

Kumpikin olisi yhtä toivottu.. :lipsrsealed:

 

Tietenkin jos sieltä kovin monta kerrallaan olis tulossa...Apua! Vois alkuun järkyttää.. :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse jotenkin toivoisin esikoiseksi poikaa... Johtuu ehkä siitä että siskon esikoisen kanssa viime vuosina leikityt prinsessaleikit on aikalailla täyttäneet prinsessakiintiötä... Lisäksi mun sydän sulaa ajatuksesta että esikkopojasta tulis ihan isänsä näköinen girl_in_love.gif Mutta sitten taas toisaalta, pieni tyttökin tekisi meidät hyvinhyvin onnellisiksi!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toivon molempia, olisi ihanaa tutustua paremmin pienten poikien maailmaan ja yhtä kiehtovaa osin palata tyttöjen maailmaan. Eniten toivoisin, että lapset muistuttaisivat luonteeltaan itseäni, koska olisi helpompi ymmärtää lasta, joka muistuttaa itseä kuin täysin erilaista ihmistä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haluaisimme kolme lasta, ja mielellään tyttö(jä) ja poik(i)a. Sillä ei ole väliä kumpia tulee enemmän, tai missä järjestyksessä. Tai no ehkä sen puolesta poika esikoisena olisi mieluisampi, jotta joskus tulisi isoveli-pikkusisko -asetelma :girl_smile:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuorempana halusin ehdottomasti tytön. Ei voinut kuvitellakaan olevani pojan äiti. Sitten jossain vaiheessa halusinkin vain poikia. Tällä hetkellä on oikeastaan ihan sama. En toivo kumpaakaan sukupuolta enemmän kuin toista. Parasta olisi, jos saisi useamman lapsen ja olisi molempia sukupuolia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille saa tulla kumpi vaan :) Tyttö toivon enmpi, kun puolison sisaruksilla kaikilla vain poikia :) Mutta kumpivaan on parempi kunhan tulee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now