Sign in to follow this  
Followers 0
vinku

Istumarattaat

4 posts in this topic

Kyselen kokemuksia ns. istumarattaista. Tarkoitan siis sellaisia malleja kuin Brio Pony, Emmaljunga Softy ja Ora Malla, tai voi niitä olla muitakin. Kyseessä siis isopyöräiset "ison lapsen rattaat", joissa ei ole makuuasentoa ja joiden ainakin mainostetaan kulkevan maastossa kuin maastossa.

 

Kaikenlaiset kokemukset kiinnostavat. Erityisesti kiinnostaisi tietää, minkäikäisillä (kuinka pienillä) lapsilla olette näitä käyttäneet tai nähneet/kuulleet käytettävän.

 

Muita kiinnostuksen kohteita: Valjaat? Kuomu? Seisomalauta?

 

Ja tietysti merkkien erot, jos joku on perehtynyt. Muuta en nyt osaa kysyä, mutta viisastunen vastauksista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ihan tarkalleen missä siellä? Mä en löydä. Mutta oonkin aika tumpelo... ;)

 

Siellä kuomuratas-ketjussa on parissa viestissä mainittu Brio Ponyt, mutta varsinainen keskustelu koski juurikin kuomurattaita. Nämä mun kyselemät on siis ne ns. istumarattaat, onkohan oikea nimitys "avorattaat".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tota kuomurattaat-ketjua tarkoitin. En käsittänyt, että halusit kokemuksia nimenomaan avorattaista. Luulen, että taapero-puolella saattaisi kuitenkin saada enemmän vastauksia ja kokemuksia näistä isompien lasten rattaista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0