Coordinator

Lastentarvikkeisiin liittyvä avautumisketju

46 posts in this topic

Mä suosin Nature Babycaren kosteuspyyhkeitä, sopivan kosteita, ei haise ja paketti pysyy kiinni ^_^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain vähän erilaisen vastauksen teippipulmaan, tässä on ihan syykin teippien poistumiseen.

 

Hei!

 

Kiitos yhteydenotosta, jossa kerroit, että ostamasi tuote ei vastannut odotuksiasi. Pahoittelemme tapahtunutta ja arvostamme sitä, että otit meihin yhteyttä. Kuulemme aina mielellämme kuluttajien mielipiteitä ja kokemuksia, ja usein teemmekin tuotteisiimme muutoksia juuri näiden kokemusten pohjalta.

 

Päätimme poistaa teipit Easy Ups – vaipoista, koska osa kuluttajistamme ei joko osannut käyttää teippejä tai sitten he mielummin laittoivat likaisen vaipan suoraan muovipussiin. Teipit on poistettu sillä aikaa, kun tutkimme parempaa ratkaisua tähän ongelmaan.

 

Ei osannut käyttää??

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Reps! :lol:

 

Ja miksi ihmeessä ne pitää poistaa siksi aikaa, kun mietitään asiaa? :huh: Kun ainakin minun käsittääkseni suuri osa käyttää niitä teippejä... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kai ne saavat niin paljon valituksia niiltä, jotka eivät osaa käyttää niitä teippejä. Jos ne vaikka yrittävät kiinnittää vaipan käytön ajaksi paidanhelmaan sillä? EVT, en ole housuvaippoja vielä käyttänyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jos ei osaa käyttää niin mitä se teippi siellä haittaa?? (Ja tästähän tuli nyt mieleen, et unohdin ostaa lapselle vaippoja :angry: . Niitä kun menee enää öisin niin aina unohtuu..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onhan se kiva, että lelut pakataan niin, ettei muksut kaupassa niitä revi auki tms. mutta on se kumma että tarvitaan ruuvimeisseli siihen että saa lelun ulos paketistaan... :huh::o<_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen niiiin kypsä Aventin pulloihin! :angry:

 

Ihan harmittaa, että noita tuli hamstrattua kaappeihin silloin ennen tytön pullolakkoa. Aina ne vuotaa jostain kohdasta, yrittää niitä sitten kuinka kiristellä oikein (l. ei liikaa eikä liian vähän). Nyt käytössä on muutama nokkaosa ja ne on ihan yhtä huonoja. Tommee tippeen pullot on niin paljon parempia..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liberon uudet pyyhkeet on ihan surkeita, kuivia ja karheita.

No näin on. Saatiin synnäriltä se Libero-kassi ja siellä oli sellanen paketti. Ja en kyllä osta toiste, vaikka hyvää niissä tosiaankin on se itse pakkaus. Mutta mun mielestä ne ensinnäkin haisi tosi pahalle ja sitten ne oli paljon kuivempia kuin Natusanin, jotka meillä on muuten käytössä. Pitäis varmaan uskaltaa koittaa sitä Xtraakin (käydään siis yleensä aina S-kaupassa ja jos ne Rainbowit kerran on huonoja niin niitä en ainakaan osta).

Share this post


Link to post
Share on other sites

noista kosteuspyyhkeistähän oli jokin älytön siivousvinkki. jotain tapettien sotkua, vai hellaa mitä lie koskikaan :D meillä on siivottu niillä ihan mitä sattuu, kun sukulaiset ovat kiikuttaneet lahjaksi väärää merkkiä.. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tadaa!

 

"Terveisiä Pampersilta!

 

Otit meihin yhteyttä jonkun aikaa sitten koskien Easy Up-vaippojen teippejä. Haluaisin ilmoittaa sinulle, että kuluttajilta saamamme palautteen johdosta teipit palaavat vaippoihin seuraavien kuukausien aikana. Paketin ulkopuolelle tulee tästä myös maininta. Lisäämme pakettiin myös muutaman ylimääräisen vaipan.

 

Kiitos vielä palautteesta koskien Easy Up-vaippoja ja pahoittelen vielä kerran koituneesta haitasta ja vaivannäöstä."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällainen tipahti tänään sähköpostiin:

 

"Terveisiä Pampersilta!

 

Otit meihin yhteyttä jonkun aikaa sitten koskien Easy Up-vaippojen teippejä. Haluaisin ilmoittaa sinulle, että kuluttajilta saamamme palautteen johdosta teipit palaavat vaippoihin seuraavien kuukausien aikana. Paketin ulkopuolelle tulee tästä myös maininta. Lisäämme pakettiin myös muutaman ylimääräisen vaipan.

 

Kiitos vielä palautteesta koskien Easy Up-vaippoja ja pahoittelen vielä kerran koituneesta haitasta ja vaivannäöstä. "

 

Niinpäniin. Ketkähän mahtoi kuulua siihen kuluttajaraatiin, joiden mielestä teippi oli turha :rolleyes:

 

edit. Jaah, Lara oli saanut saman postin :lol:

Edited by anina

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pitäis varmaan uskaltaa koittaa sitä Xtraakin (käydään siis yleensä aina S-kaupassa ja jos ne Rainbowit kerran on huonoja niin niitä en ainakaan osta).

Ostin toiveikkaana Xtra-pyyhkeitä. Samaa huonoa kamaa kuin Rainbown pyyhkeet <_< Pirkkakin taitaa olla samaa materiaalia. Mä tahdon takasin ne hyvät, sammakkokuvioidut pyyhkeet! ICA:lla niitä on, viimeinen reissusta ostettu paketti menossa..

 

Haluaisin sellasia pyyhkeitä, joiden paketissa on se muovikansi. Se pysyy paljon paremmin kiinni kuin ne tarraläpyskät.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Mun mielestä Pirkat on parempia kuin Rainbowt, eli eivät musta ole aivan samoja. Mutta Pirkan lisäksi ei kai ole muuta hyvää pyyhettä enää, jossa olisi tuo muovikansi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Täytyy testata pirkkaa uudelleen. Muistelin vaan että ne oli ärsyttäviä lärpäkkeitä vanhoihin rainbown pyyhkeisiin verrattuna :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Liberoissakin on muovikansi. Mun mielestä se haju vaan on paha, mun äiti taas oli erimieltä :huh: Kävin ostamassa natusaneille sen muovilaatikon jonka sisään sopii paketti joten niitä seuraavaksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täällä kans yks Rainbown pyyhkeisiin pettynyt!! :angry: Oon käyttäny koko ajan niitä vanhoja ja nyt on eka paketti näitä uusia menossa ja ihan hanurista ovat! En osta toiste. Pirkka on parempaa musta, mutta ei viittis lähtee K-kauppaan vaan niitä ostaa, et täytyy koittaa nyt sit muuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
avautuminen 2: miksi niiden kaikkien lelujen ym tavaroiden pitää olla niin pirun muovisia joista ekologisuus on kaukana?

 

- me ollaan sanottu kaikille tutuille, mummeille ja kummeille ettei leluja saa tuua. ollaan sitten ostettu kirppareilta puisia leluja jotka on pitkäikäisiä ja kun kuluvat tarpeeksi, ne voi vaikka polttaa.

Tämä asia tullut meillekin nyt ajankohtaiseksi kun lapsi alkaa olla siinä iässä, että ymmärtää lelujen päälle. Ensimmäinen kammottavaa hili-pili-lei:tä soittava muovihärpätin saatiin toissapäivänä ja nyt jo tökkii tuo "musiikki". Kauhulla jo ajattelen tulevaa joulua kun tuttavista on varmasti kamalan ihanaa ostaa meidän pikkuiselle kivoja leluja lahjaksi. Täytyypä hyvissä ajoin ennen joulua mainita tästä ekologisuuden toiveesta. Myöskin sellaiset yksinkertaiset luovuutta kehittävät lelut ovat kivoja, joilla voi keksiä paljon erilaisia leikkejä (kuten perinteiset puupalikat!).

Share this post


Link to post
Share on other sites

me on mietitty aina ennen synttäreitä ja jouluja lahjalistaa. siis kun joku soittaa ja kysyy mitä voisi tuoda, niin katsotaan itse sitä lappua ja sanotaan mitä voisi ostaa =) meiltä löytyy plaston mopoa, erilaisia palikoita, paljon dubloja, brion junarataa, astioita, fb:n kassakonetta, palikkapalloa. eikä juurikaan helposti hajoavia asioita, tai ääntä pitäviä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now