Shakira

Painoindeksisi tällä hetkellä?

640 posts in this topic

tällä hetkellä 23.19

raskauskilojen kanssa bmi oli 30 vielä viime tammikuussa, siitä tultu tasaisesti sitten alaspäin ja nyt on ihan hyvä olla. itse painolla ei ole merkitystä vaan lähinnä sillä kuinka omassa kehossaan osaa olla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanoisin 25.tai se on "oikeasti" 25,nyt en ole vähään aikan käynyt puntarilla kun eka IVF takana ja kroppa sekaisin, turvottaa jne.. Toivottavasti ei ole noussut :(

 

Olen pudottanut 17kg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nyt vastaa numeerisesti, mutta bmi on alhainen :unsure: . Onko täällä muita alipainoisia? Selvennykseksi todettakoon, että syön terveellisesti ja normaalisti, paino ei vain tahdo nousta ikuisesta lihotuskuurista huolimatta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

painoindeksi on 29 ja pitäis ehkä saada hiukan pois.. olen vuosia sitten laihduttanut itseni 25bmi mutta taas tullut takaisin vaivihkaa...

 

vaikuttaako oikeasti tämä jotenkin raskautumiseen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

30,5 toisella kaavalla ja "uudella" laskutavalla 32 :blink: tiiä sitten kumpaa uskoa mutta tiputettavaa olisi ... :(

Edited by Cherryrock

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMI tällä hetkellä 23,9. Vähän saisi laskeakin vielä... jalkavamman seurauksena painoa kertyi lievän ylipainon puolelle, kun en päässyt liikkumaan entiseen tapaan, ja olen niitä kiloja nyt hiljalleen pudotellut. 

Edited by Rosetta82

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Tällä hetkellä 23,1. Tavoitteena on päästä lähemmäksi 21.

 

Hieman on asia edistynyt, eli nyt 22.4

Löytyi jopa vanhat tiedot täältä.

Esikoisen aikaan BMI alussa oli lopulta 21,8 elinlähemmäs tavoitetta olin vielä päässyt parin kuukauden aikana.

Nyt BMI on 22,8. Toki olisi kiva saada alemmas, mutta aika nopeaan ne kilot ainakin ekalla kerralla tuli takaisin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ennen ensimmäistä ja ainoaa raskautta bmi n 28-29, onnistui heti, nyt ehkä n 25, olin jo 23ssa mutta nyt noussut paino vähän. Ovikset toimineet aina yhtä hyvin tai huonosti, ei vaikutusta niihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla kans lievä alipaino, bmi 18,3. Syömishäiriöstä kärsinyt nuoruudessani, mutta aina olen ollut hoikka. Pitää vaan toivoa ettei mitään peruuttamatonta ole mennyt pieleen =)

Tällä hetkellä 22 eli hyvin oon saanu painoa nostettua :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bmi 19.2, rasvaprosentti vähän liian alhainen kuulemma, lihasta paljon. Ei haittaisi vaikka painoa tulisi lisää ja nyt kun olen pillereitä syönny puolisen vuotta niin on tullut vähän lisää. Saa nähdä miten käy kun pillerit jää pois ja alkaa yritys...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bmi tällä hetkellä tasan 23. Joulusuklaiden ahmiminen on  valitettavasti nostanut painoa pari kiloa, ne  tarttis nyt saada pois. Normaalisti  Bmi siis  lähempänä 22.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itselläni 24,6 mikä taitaa mennä just normaalipainon rajoille.. tarkoitus olisi pudottaa vielä viitisen kiloa pois. Olen nyt reilussa vuodessa saanut karistettua 10kg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Himpun yli 19. Kovasti yrittänyt saada painoa lisää mutta ei tunnu oikein tulevan. Esikoisen ja kakkosen yrityksen aikaan ollut jokusen kilon enempi painoa ja tarkoitus koittaa saada sitä nytkin, vaikkei vielä varsinaista yritystä ole käynnissä, lähinnä satunnaista tjottailua :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla myös hiukan yli 19. Polilla käskettiin (tai siis lempeästi huomautettiin) nostaa painoa jonkin verran, jos kuukautiset siitä tasaantuisivat. Eivät ne kyllä minulla tasaannu, mutta koittaa voi silti.

 

Luulin olevani täysin normaalissa painossani, mitä olen painanut viimeiset 10 vuotta (jolloin bmi olisi aika tarkkaan 21), mutta sitten puhuin siskolleni. Hän on ollut mielestäni aina tosi hoikka, ihan lapsesta asti. Minä olen ollut aina se juuri ja juuri, mutta kuitenkin selkeästi, normaalipainoinen. Nyt siskoni sanoi, ettei meillä olekaan enää kuin muutama kilo painoeroa :o Olen onnistunut vahingossa laihtumaan melkein kymmenen kiloa. Muistin että vaa'assa on numerot 5 ja 6, mutten näköjään muistanut että kummin päin niiden pitäisi olla... Nyt siis ankara lihotuskuuri päällä. Ensimmäisenä yritän kasvattaa annoskokoja ja huolehtia siitä, etten enää jättäisi ilta- tai välipalaa syömättä.

 

Tsempit kanssasisarille, ja samoin teille, joilla on päinvastainen tilanne! Muistutan itseäni usein, ja nyt muistutan teitäkin: tärkeintä on kuitenkin, että on hyvä olla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Painoindeksi on normaali, 24. Paino on kyllä pikkuhiljaa noussut tässä viimeaikoina kun mieltä painaa, liikunta ei maistu ja herkut taas maistuu liikaakin.. Sorrun herkästi lohtusyömiseen ja yritän siitä päästä eroon, koska painon nousu ei ainakaan helpota tätä tilannetta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karvan vajaa 21, ja valitettavasti ihannepainoni olisi reilusti (vähintään) lievän alipainon puolella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

27.. En ole tyytyväinen ja aktiivisesti yritän hankkiutua ylimääräisistä kiloista eroo.. salakavalasti viimeisten parin kuukauden aikana tullut reilu 5 kiloa lisää.

Edited by Hallatus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now