Shakira

Painoindeksisi tällä hetkellä?

640 posts in this topic

24,6 eli sama kuin Lilianalla tuossa ylempänä.

Näissä lukemissa olen pyörinyt enemmän tai vähemmän koko aikuisikäni, joten tällä mennään. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taitaa olla tällä hetkellä 27 pintaan. Hieman siis ylipainoa, mutta en jaksa asiasta stressata. Tämän ei pitäisi raskautumiseen vaikuttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En meinannut kehdata edes laittaa, mutta laitetaan nyt kuitenkin: eilen laskettuna oli 17,4. Toivottavasti ei ole vielä liian matala raskaaksi tulemista ajatellen. Olen kyllä luonnostani tällainen ja yrittänyt kovasti itseäni lihottaa, mutta kilot eivät vain tunnu tarttuvan. Sellaiset viisi lisäkiloa ei olisi yhtään pahitteeksi.

Mulla oli bmi 16-17 ensimmäisen ja toisen kohdalla, eikä se vaikuttanut mitenkään raskaaksituloon (eli raskauduin helposti). Tsemp!

Share this post


Link to post
Share on other sites

20,8 näytti laskuri tänään, pituuden muistelin teiniajoilta, eipä ole tullut mittailtua vähään aikaan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitos Marina! Lohduttavaa kuulla, että vaikka bmi ois matala, voi raskautuminen silti olla ongelmatonta. No, monen asian summahan se aina on, eikä varmastikaan haittaisi jos painoa lisää saisin. Täällä painoindeksi junnaa paikoillaan, aina kun vähän saan painoa lisää se taas putoaa..on se niin vaikeaa :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

22,5. Auts! Olenpa lihonut vuodessa paljon, 5kg pitäisi pudottaa että olisin ihannepainossani. Ehtii sitä virlä painoa kerryttää parempienkin syiden vuoksi kuin ruoka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laskin äsken,18.4.

Olen saanut painoa puolentoista vuoden aikana 4kg,kun lopetin tupakanpolton. Tää painon nostaminen vaan on hiukka hankalaa koska suvussa kulkee hoikkuus.. :D 175 pitkä,joten näytänkin hoikalta. Äitilläkin nousi paino vasta raskauden myötä,muuten on ollut tosi laiha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä 19,3. Lääkärin neuvojen mukaan on nosteltu kohti kahtakymppiä! Kohta se sinne pyöristyykin..Tittidii!! :girl_in_love:

Share this post


Link to post
Share on other sites

35 ja risat, ei lohjennut kakaravakuutuksen varausta. Raskautuminen oli helppoa, mutta näillä mennään vakuutuksen suhteen.

Edited by Jenny-Maria

Share this post


Link to post
Share on other sites

17,6. Toivottavasti ei vaikuta raskautumiseen, sillä minun on hankalaa nostaa painoani. Olen painanut jo 10 vuotta suurinpiirtein saman verran. Olen kuitenkin ajatellut, että jos raskautuminen ei tapahdu muutamassa kuukaudessa, yritän nostaa painoa muutaman kilon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla on nyt 23.8, pahimmillaan se on ollut ilman raskauden vaikutusta 25.9. Oon hoikimmillani ollut bmi 21, ja vaikka se on normaaliskaalan keskivaiheilla niin mä olin silloin niin laiha että sain anoreksiakommenttia päin naamaa! Mulla on pituutta 180cm, eli tuo perinteinen bmi:n laskentatapa ei sovi mulle. Myöskään lyhyillä tää ei pidä paikkaansa, oisko se ollut 165cm keiden perusteella nää on laskettu :P

 

Sen 3d-bmi:n, joka siis ottaa paremmin huomioon pitkät ja lyhyet, perusteella esim tuo mun "anoreksiapainoni" olisi ollut lähenpänä 2d-bmi 18-19:ää.

 

Jos sais itseään niskasta kiinni niin kyl mulle kelpais taas se bmi21, se olis 9 kg päässä... ärsyttää vaan olla näin romuluinen, heti kun laihtuu niin luut törrötää (mulla etenkin kylkikaari ja lonkat), ja sit saa taas "kannustavaa" kommenttia. Syödään sit jäätelöä! :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

23.8, ihannealueella. Indeksihän ei kuitenkaan kerro kaikkea. Itse kun esim. olen vähän vyötärölihavuuteen taipuvainen... Mahaläskiä pitäisi yrittää vähän häätää <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now