Shakira

Painoindeksisi tällä hetkellä?

640 posts in this topic

Tällä hetkellä 29,4 eli en todellakaan tyytyväinen. Sen verran kuitenkin parempaan suuntaan, kun vuoden alussa oli 31,9.

24-25:een kun saisi joskus sitten laskettua. Viimeksi kun olin niissä lukemissa, niin oli hyvä fiilis ja kroppa tuntui sopusuhtaiselta, vaikka 25 BMI:n mukaan näytti menevän jo lievän ylipainon puolelle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tällä hetkellä 19,6. ollut monta vuotta n. 17-19 ja nyt korkeampi kuin koskaan. vähän tarkoituksellakin olen tuon nostanut ja lihasosuus painosta on kasvanut reilusti kun olen alkanut käydä salilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMIni tällä hetkellä on 27,4 - lievä lihavuus.

Häästressi aiheutti painon rakettimaisen nousun, nyt olen sitkeästi sitä yrittänyt pudottaa takaisin normaalilukemiin. Harmi, että painon nousu kävi huomattavasti helpommin kuin sen pudotus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Painoindeksi on tällä hetkellä 21,2. Tuli aika mukava lasku tohon, kun selvis et oon sentin kasvanu jostain kouluaikaisista mittauksista ja oon nyt koittanut muutenkin kiinteytyä lisää :) tarkoituksena olis olla suht hoikassa kunnossa raskautuessa, voin sit hyvillä mielin antaa sen painon nousta. Nyt on kiristelty vyötä lähinnä lähestyvien häiden takia girl_wink.gif niiden jälkeen annan painon nousta varmaan kilon pari jos on noustakseen. (häämatkalla varmaan saadaan tää tavoite täytettyä girl_haha.gif ).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

23,5 ja laskenut vuoden alun 25:stä joten suunta on oikea. Tavoite vielä vähän pudottaa ennen syyskuun häitä ja yrityksen aloittamista. Haluaisin olla hyvässä kunnossa ennen raskaaksi tuloa niin ehkäpä lihon vähemmän ja palaudun nopeammin... Tietenkin jos yritys nyt ylipäänsä onnistuu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Painoindeksi tällä hetkellä 26, mutta raskauskiloja jäljellä 24:stä vielä 12kg...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Painoindeksi nyt 22,7 ja olen tyytyväinen.

 

Silti pikkukakkosta on yritetty jo 9 kk.

 

Esikoisen aikaan BMI oi 27 ja rapiat, raskauduin heti. blink.gif Hassua, että nyt sitten kestää vaikka kunto ja paino ovatkin huomattavasti paremmassa tilassa.

 

Tosin, nyt toivon että lauantaina nähty haamuviiva voimistuu..girl_wink.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

BMI 19,2. Saman kokoinen olen minäkin ollut yläaste-ajoista lähtien. Vähän jopa hirvittää miten saa mahdollisen raskauden jälkeen painon pudotettua takaisin, kun koskaan en ole laihduttanut, mutta ehkä täältä löytyy sitten vertaistukea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

24,7 Se on mulle ihan sopiva. En voisi olla edes BMI 20 tai näyttäisin jo ihan liian laihalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouduin googlettamaan laskurin, kun ei laskukaava ollut enää muistissa. Ilmeisen hyvin olen päässyt irti painon tarkkailusta. Laskurin mukaan indeksi 19,8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tällä hetkellä 24,1. Olin vuosikaudet siinä 22-23 välillä ja haluaisin takaisin niihin mittoihin, eli muutama kilo olisi tarkoitus laihduttaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Kiesus, Myy! :o Nyt herkkuja syömään! Tää on määräys. ;)

 

 

Millä oikeudella päivitellään hurjasti alipainoisen painoa, mutta hurjasti ylipainoisten painosta kukaan ei sanonut mitään vastaavaa?

Epistä!

 

nimim. BMI 17,5 ja ikänsä alipainostaan huomautteluja kuullut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laitetaan nyt tännekin, BMi tänä aamuna tasan 23.

Vielä 18.6. (päivä ennen häitä) BMi oli 21,8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Millä oikeudella päivitellään hurjasti alipainoisen painoa, mutta hurjasti ylipainoisten painosta kukaan ei sanonut mitään vastaavaa?

 

 

 

 

 

Eiköhän "me" jo se tiedosteta ja koiteta asian eteen jotain tehdä. Muutenkin aika saatanan herkkä asia.

Edited by Svenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuh, en edes halua tarkistaa mitä se nyt on, mutta aikalailla 25. Eikä siinä mitään, mutta kun olen tottunut että se on ollut siellä 22 paikkeilla (ennen esikkoa) niin...mutta minkäs teet kun syöminen on niin kivaa :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

23,7 laskurin mukaan...12 kiloa tippunut joulusta tekemättä lähes mitään,pelottaa vaan se että jos tässä plussataan niin ne tulevat takaisin... mutta toivottavasti lähtevät yhtä helposti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime punnituksen mukaan 20,7. Palannee piakkoin (jos ei ole jo palannut girl_haha.giftäällä ei oo vaakaa) päälle 21:n. Ne lomakilot, ne lomakilot..

 

Hassua kyllä kun oon ollu pitkään 22-23 ja nyt kun oon noinkin kevyt, en tunne itseäni edes hoikaksi. Siis hoikaksi itsekseni joo, mut sillee yleisesti. Tilannetta muutti nyt tietysti se, että oonkin myös sentin pidempi kun oon vuosia luullu. Hassua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muistaakseni jotain väliltä 21 ja 22 eli ihan ok. Ja saman painoinen olen ollut vuosia ja tähän olenkin hyvin tyytyväinen. Geenit ja varsinmkin aikaisemmin aktiivinen urheilu ovat suoneet isot lihakset, jotka pitävät painon ilmeisesti vielä nyt "laiskempana" kurissa.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now