Shakira

Juotteko yrityskuukautena (alkoholia)

568 posts in this topic

Alkuun ei tullut juotua, mutta nyt kun yritystä on takana jo noin 1,5 vuotta, niin ei jaksa enään niin välittää. Tosin, alku juomattomuuden takia ei nykyisinkään juomat oikein maistu niin tulee hyvin harvakseltaan otettua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aion mennä huomenna baariin, odottelen tässä mahdollista kiinnittymistä, mitä tuskin kuitenkaan tapahtuu... :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harvoin tulee kunnon tumut juotua muutenkaan, eli normaalit saunasidut jne aion nautiskella ihan normaalisti.

Jos joku bileilta sattuu oviksen jälkeen olemaan, niin ihan normaalisti meinaan juhlia. Yrityksessä tulee luultavasti menemään joku tovi, niin en halua minimaalisen raskautumismahdollisuuden takia rajoittaa elämääni. Sitten plussan jälkeen nollatoleranssi, totta kai!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kyllä juon, harvemmin kuitenkaan mitään perskännejä. Tulen hulluksi, jos pitää alkaa jo nyt elämään sen mukaisesti, että olisin jo raskaana, vaikka en ole. Ties miten kauan menee, että onnistuu raskautumaan... Ja sama myös täällä, alkoholin käyttö loppuu plussaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse aion elää ihan normaalisti ennen plussaa. En usko että voisin vahingoittaa sikiötä esim juomalla. Tietysti heti kun plussa on tikussa niin kaikki haitallinen jää pois!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaalistikaan ei tule paljon juotua, joten enköhän aio elää normaalisti siihen asti, kunnes tulee plussa. Se kun voi kestää kauankin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En voi normaalistikkaan alkoholia juoda migreenin takia joten ei tarvi siitä huolehtia nyttenkään

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkään en käytä normaalistikaan pahemmin alkoholia, joten ihan normaalia elämää on tullut eleltyä nämä yrityskuukaudet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En luovu viinistä tjottailun, enkä varmaan yrittämisenkään aikana :grin: Koen, että elämää on turha muuttaa liikaa etukäteen, koska ikinä ei voi tietää kuinka pitkään joutuu raskaudesta haaveilemaan ennen tärppiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En luovu viinistä tjottailun, enkä varmaan yrittämisenkään aikana :grin: Koen, että elämää on turha muuttaa liikaa etukäteen, koska ikinä ei voi tietää kuinka pitkään joutuu raskaudesta haaveilemaan ennen tärppiä.

 

Aamen. Juuri näin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juon. Muuten tässä saisi himmailla vuosikaupalla. Tosin ei ole tapana vetää arseita muutenkaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oon vähentänyt selvästi yrityksen alettua, mutta joinpa tuossa eilenkin pari vaikka ovis oli oletettavasti jussina :D .. Eli en täysin alkotta ole, mutta juhannuksen olin kuitenkin kuivin suin ja enemmät örvellykset jääneet kokonaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join ihan normaalisti ehkäisyn lopettamisen jälkeen, mikä minun tapauksessani tarkoitti lasia viiniä ruoan kanssa silloin tällöin ja saunasiideri joskus. Siideri tosin ei oikein ole maistunut pitkään aikaan, joten alkoholin käyttöni on enemmän kuin kohtuullista. Osittain hyvin vähäisen juomisen vuoksi oletan, ettei raskauden aikainen alkoholittomuuskaan ole mikään ongelma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aion juoda yrityksen aikanakin jos siltä tuntuu. Normaalioloissa juominenkin on aika vähäistä, mutta nyt juhannuksen jälkeen aloin pohjustamaan mahdollista raskautta kaveripiirissä aloittamalla "terveellisemmän elämän" (jälleen kerran). Eli siis jos olisi tarvetta, niin ei tarvisi suurempia tarinoita alkaa keksimään, jos ei sitä yhtäkään skumppalasia haluaisi juoda :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harvoin nautittuun korkeintaan pariin siideriin tai viinilasilliseen jää muulloinkin, eli ei eroa aiempaan kun melkein nollalinjalla mennään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enpä oo ees ajatellut moista, aina ajattelin et ku plussaa niin silloin loppu liruttelu. Ei sen puoleen harvoin mä muutenkin juon, ehkä kerran kuussa lähtee ulkoilemaan kaupungille. Kotona me ei kumpikaan juoda ellei kaverit oo kylässä tai oo joku sika harvinainen juhlapäivä. Hm...joo ehkä lopetetaan yrityksen alkaessa, toki voi olla niin et jo siinä kauemmin menee niin sit höllää sääntöä ettei polla pamahda "rappiolla on hyvä olla ei huoli paina ei rasitu polla"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en juo kovin säännöllisesti alkoholia ja silloinkin kun juon niin kohduudella. Ruuan kanssa lasi-pari viiniä tai yksi saunalonkero kerran-pari kuussa. Kesäaikana käyn muutaman kerran terassilla, jolloin tulee otettua enemmän kuin se yksi tai kaksi. Välillä olen useita viikkoja ilman alkoholia. En ajatellut muuttaa juomatapojani ennen kuin plussa tulee eli siihen saakka tilaan jatkossakin ravintolassa viinilasillisen pihvini kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä en oo kartellut alkoholia yrityskuukausina. En tiedä voiko kroppa toimia niin että kun on raskaana niin ei tee pahemmin edes mieli. Itse siis oon lomalla vielä ja aina kun on korkannut niin ei oo maistunut, vaan mies on saanut juoda sen loppuun. Ja eilen tosiaan tein positiivisen testin. Nytpä ei tarvii edes korkata :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now