RouvaS

Aurinkolasit vauvalle/lapselle

195 posts in this topic

En ole perehtynyt naihin vauvojen aurinkolaseihin nyt mitenkaan, mutta katsastin noita julboja ebaysta ja siella oli esim baby julbot £9.99 ja toimitus myos Eurooppaan.

 

Mäkin katsastin myös mutta sillä yhdellä myyjällä noissa halvemmissa hinnoissa ei ollut toimitusta Suomeen vaan pelkästään UK. Myyjällä oli valikoimissa kalliimpia laseja joissa toimitus oli Worldwide... :(

 

Muoks. eli löysin 1 kpl looping 1 laseja tuohon £9.99 hintaan + £3.50 postarit.

 

Looping 2 oli sitten hinnat jo huomattavasti suuremmat.

 

Yhdellä myyjällä oli sitten hinnat sellaiset että jäisi halvemmaksi tilata eBayn kautta :)

 

Kalleimmat taisi olla suoraan Ranskasta, liki 42 e ja siihen vielä toimituskuluja 19 e päälle... :girl_haha:

 

Muoks. huusin tosiaan huutiksesta halvalla koon 1 ja nyt kun vertailin isosiskon kokoon 3 (hänelle siis käytettiin puolen vuoden ikäisestä ylöspäin suoraan kokoa 3) niin ei niissä tosiaan oo suurtakaan eroa. Eli taidan hypätä koon 2 välistä ja huutaa vaikka ensi syksynä eBaystä halvalla koon 3 :)

Edited by Sleeping Sun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instrussa on maaliskuun ajan Julbot hintaan 29 e (en tiedä, onko Plussa-tarjous).

 

Muoks. Tarkistin asian, on Plussa-tarjous.

Edited by Lexie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiitti :)

 

Meilllä vielä viime vuotiset menisi koon puolesta, mutta poika kaatui niiden kanssa ja ne meni rikki... Eli ne kyllä saa hajoamaan, kun oikein sählää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Briteistä saa edelleen edukkaammin kuin Suomesta :) Itse olen jo vuosia tilannut lasten Julbot Minimoonsailorsista, postarit siellä on kyllä nousseet aiemmista, mutta nyt esim. tilasin kolmet lasit (pienimmälle Loopingit ja isommille Solanit) ja noille jäi hintaa 25e per lasit posteineen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahas, olis näemmän taas pitänyt ensin käydä lukemassa foorumia... Käytiin sunnuntaina ostamassa meidän vauvalle (vajaa 3kk) aurinkolasit specsaversilta (ensimmäinen liike mikä tuli vastaan) ja maksettiin laseista (cebe) sitten 49€ :dash2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä hankittiin pojalle (8kk) Polaroidin aurinkolasit. Pohdiskelin noiden ja Julbojen välillä. Olivat muutoin aika samanoloiset mutta Polaroideissa oli bonuksena joustosangat ja ajattelin että ne kestävät tyypin käsittelyä paremmin :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiekura: Paljonko tuolla on toimituskulut yksille laseille (tilauksen arvo 17,50 puntaa)? Ei jaksaisi rekisteröityä vain saadakseen tietää toimituskulut.

 

Pitäisi varmaan myydä noi meidän fuksia-limet 1-kokoiset pois ja siirtyä kakkosiin, ovat jo hassun pienen näköiset päässä. Tosin eipä ole paljoa niitä ykkösiäkään käytetty kun typy kiskoo ne heti pois päästä, huoh...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hermione en osaa sanoa, itse olen tilannut vain isompia satseja.

 

*muoks* Kokeilin, näemmä samat 7,5 punnan kulut on yksillekin laseille. Eli ei ehkä kannata yksittäisiä tuolta tilata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuten niin monelle muullekin, niin meille ei noi sangattomat lasit sopineet neidille, vaan ripset hankas linsseihin ja jättivät ikävät painaumat. Tyttö antoi kyllä lasien olla, mutta ei selkeästi ollut niihin itsekään oikein tyytyväinen. Ostettiin sitten julbot, joita kokeiltiin jo aiemmin, ja ne on olleet meille kyllä loistavat. Tyttö tykkää myös itse niistä, aina katsellaan ensin peilistä, että miltä näyttää kun on aurinkolasit ja kehutaan kuinka hienot on :D ulkona sitä ei häritse ne yhtään, mikä on ollut äidille positiivinen yllätys (itsehän olen juuri ja juuri viime vuosina oppinut käyttämään edes satunnaisesti aurinkolaseja keväthangilla). Pitäis vaan aina muistaa ottaa mukaan esim. autoillessa nyt kun aurinko tuppaa paistamaan sisään ikkunoista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meille ostettiin kanssa nyt noi Julbot 1-vuotialle, kun oon kuullut niistä niin paljon positiivisia käyttäjäkokemuksia. Hyvin ne sopii päähän, eikä käyttäjäkään oo niihin hermostunut :) Turhan tuli ostettua esikoiselle muutamatkin erilaiset arskat, joissa on pelkät sangat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on esikoisella julbo bublet ja tokalla julbojen 3 koko ja pienimmällä julbojen 1 koko. Pienimmällä ei ole ehditty vielä käyttää, eikä varmaan hirveesti tuu vielä käytettyäkään kun nukkuu vaunuissa, mutta kunhan tuosta kasvaa ja jaksaa olla hereillä kun ulkona liikutaan niin tulee varmaan enempi testattua. Isommilla lapsilla pysyy lasit hyvin päässä B)

Joskus aijemmin kun esikoinen oli pieni, meillä oli jotku halpis aurinkolasit ja ne jätti pahat painaumat vaikka tyttö ei antanu niiden lasien kauaa edes olla päässä vaan repi aina pois..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä oli esikoisella ensin Julbot, mutta pojalla on aika tuuhea ja kihara tukka ja se lenkki aina takertui tukkaan ja sitten huudettiin. Sitten hankittiin Baby Banzit ja ne taas painoi ihan hirveät jäljet joka kerta. Nyt kun lapsi on kohta kolmevuotias, ostettiin Specsaversilta ihan sellaiset sangalliset lasit ilman takalenkkiä. Ihan hyvin pysyy päässä ja jätkä tykkää niistä tosi paljon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostettiin meidän tytölle Julbot. Ajattelin, että pitää ostaa kakkoskokoa, koska pää tuntuu kasvavan hyvää vauhtia, mutta ykköset istuivat kuitenkin huikeasti paremmin. Hyvin tyttö suostuu niitä päässä pitämään.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itse ostin Lindexiltä sellaiset tyylikkäät mustat :D Tosin ei ne kyllä montaa sekuntia päässä pysy nykyään kun neiti on niin innokas tutkimaan asioita ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuinka pienille olette ostaneet ensimmäiset arskat? Tartteeko muutaman kuukauden ikäinen vauva lasit? :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

^No jos aiotte ulkoilla kirkkaalla säällä niin että lapsi ei aina ole varjossa, niin musta tarvitsee. Mutta jos ekan kesän pysyttelette varjossa (niin ku varmaan ehkä saattaisi olla hyväkin), niin sitten ei ehkä. Mutta tietty autossakin saattaa tarvita. Tai jos esim veden lähellä oleilette, niin se heijastaa kyllä tosi paljon. Jolbot on meillä pysynyt tosi hyvin matkassa mukana. Mutta otettiin kyllä käyttöön vasta 5 kk iässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän poju oli 8kk kun sai ensimmäiset aurinkolasit. Ne ei kyllä pysy päässä vaan on yleensä käsissä väänneltävänä tai suussa purtavina :grin: . Eipä niille mitään älytöntä tarvetta ole vielä ollut mutta onpahan olemassa kun/jos niitä tarvitsee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meidän poika sai siinä 3kk iässä Julbot. On olleet varsin ahkerassa käytössäkin automatkoilla ja kantorepussa/-liinassa. Kantaessa vauva tosin yleensä nukahtaa ja nojaa naamallaan mun rintaan ja sitten pitää taiteilla nukkuvalta lapselta ne lasit pois päästä, kun muuten niistä jää aika ikävät painaumat. Eivät siis muuten paina, paitsi silloin kun vauva nukkuu niiden päällä :D.Olen ihan siksikin alkanut jo pienestä pitäen niitä käyttää, että tottuisi niihin eikä sitten protestoisi isompana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now