Solveig

Greippimehu

553 posts in this topic

Tässä kierrossa hörpin greippimehua, otin vehnänalkioöljyä ja raskausajan vitamiineja, ja plussan olen nyt saanut kahtena aamuna.. YK 2 oli siis tämä ja ekassa kierrossa ei ollut käytössä mitään apukeinoja.

Muoks. myös foolihappoa päivittäin yhden napin otin.

Edited by Big Apple

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulla tuntui greippi vähentävän limoja, eikä tärpännyt, niin nyt sit jätin pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Täälläkin Valion greippimehu käytössä, juon n. 2-3 dl päivässä. Makean ystävänä mehun maku on aika jäätävä, mutta mitäpä sitä ei tekis. Mies vähän pyörittelee silmiä vieressä.. :rolleyes: Hän kun kinusi saada maistaa mehua ja sitten, kun annoin hänenkin juoda sitä, niin eipä ole uudestaan pyytänyt. Hahah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostin eilen ensimmäiset tölkit greippimehua ja maku on Havinaa kompaten jäätävä. wacko.gif Huh, toivottavasti siihen ajan myötä hieman tottuisi. Näin alkuun minun on ainakin pakko lantrata sitä veden kanssa, jotta saisin alas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minusta greippimehu on ihan ok. Se on sen verran hapanta ja ärtsyn makuista, että sillä on mielestäni hyvä huuhdella vehnänalkioöljyn maku pois. :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mäkin menin sortumaan tähän kikkakolmoseen. Hyvää on mun ja valitettavasti myös miehen mielestä. Koko ajan sais olla hankkimassa lisää mehua :girl_haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekassa tjot-kierrossa ja senjälkeisessä varsinaisessa yrityskierrossa en käyttänyt greippimehua sun muita, mutta nyt toisen varsinaisen kierron aikana join päivittäin lasillisen greippimehua ja käytössä oli myös foolihappolisä. Eipä niistä ainakaan haittaa ollut, sillä plussasin tänään!! girl_in_love.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onnea Rouva86!!

 

Itse en ole Greippimehua kokeillut, mutta mielenkiinnolla olen lueskellut muiden kokemuksia aiheesta. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greippimehu on nyt todistetusti (tällä kertaa vehnänalkioöljyn kanssa) kaksi plussaa saanut aikaiseksi, toinen jo 5v. Toivotaan nyt tästäkin plussasta kestävää, mutta vannon greippimehun nimeen! Limat ainakin selkeästi lisääntyivät, joten ei huono! :lipsrsealed:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minäkin suosittelen kokeilemaan greippimehua! Valio-merkistä on kokemusta ja muistelen siemailleeni sitä molemmissa tärppikierroissa, tuloksena nyt 1v ja 3v pupuset <3. Limoja se minulla ainakin lisää ja siten kierronvaiheiden ja mahdollisen oviksen tarkkailu helpottui ja uskoakseni auttoi vähintään siten raskautumisissani. Voisikohan limojen lisäytymisvaikutuksella olla mitään tekoa alkion kiinnittymisen/mukana pysymisen kanssa, siitä en tiedä... Nyt parhaillaankin litkin sitä taas 2dl/pv, kun 3. pikkuihme olisi hakusessa.

Edited by tikkunekku82

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hauska juttu kun täällä greippimehustelijoissa on näköjään niin moni tickerin mukaan raskaana :girl_haha: Olisko mehut siis auttaneet :girl_wink:

 

Mä oon kunnolla mehustellut tässä kierrossa. En oo huomannut kummempia muutoksia, mutta ovista vielä odotellaan. Raportoin sitten jos raportoitavaa on. Niin ja Valion mehua oon juonut ja n. 2dl päivässä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä join yhden kierron ajan paljon greippimehua, ja siitä kierrosta tuli pari viivaa tikkuun. :girl_wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alkaako mehu vaikuttaa heti vai meneekö siinä jokin aika ennenkuin on vaikutusta?? En ole juonut, eikä greippi makuna yhtään houkuttele, vaan kohta on otettava kaikki mahdolliset kikat käyttöön.... :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greippimehuissa on ihan uskomattomia makueroja .. Nyt ostin Valio, niin on ihan hirveetä! Aikaisemmin huonut Lidlin mehua (siitä kierrosta tärppäsi tuo esikoinen) ja kaikista parasta on maultaan mun mielestä Rybb & Deckers:in mehu .. Kai siinä on sitten vaan enemmän sokeria mukana tms :girl_sigh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yhh, tuo Valio ei tosiaan herkkua ole mutta toisaalta jotenkin aidon tuntuista. Pitänee huvikseen testata myös tuo Rybb & Deckers, mikäli kuuria pitää vielä jatkaa pidemmälle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En tiedä tuosta Rybb & Deckers-mehusta, mutta Valion ja Lidln mehut ovat 100% täysmehua. Valiolla ja Lidlillä on ainakin se ero, että Valion mehussa on myös C-vitamiinia. Itse kun syön jo multivitamiinia, niin en välttämättä tarvitse vielä lisä C-vitamiinia.

Edited by Anastacia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Viime kierrolla jaksoin greippailla hetken aikaa, ostin ihkaoikeita greippejä ja puristin niistä mehut. Valmista mehuakin ostin yhden purkin. Ne kun loppuivat, asia jotenkin unohtui. Ehkäpä kokeilen uudelleen. Mulla on se hyvä puoli, että tykkään greipin mausta. Aika kirpakkaahan se on varsinkin hedelmästä itse puristettuna, mutta lisäsin joukkoon yhden appelsiinin mehut niin oli kunnon piristysruiske aamupalalla.

Edited by miukku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join tosiaan yhden kierron greippimehua ja sain siitä kierrosta plussan. Lopetin mehun jonkin aikaa plussan jälkeen ja muutaman viikon jälkeen aloitin taas, kun se on niin hyvää. Nyt mietin vaan, että voikohan tuo mehu ärsyttää jotenkin virtsarakkoa. Muistan, että kierron aikana oli aika paljon erilaisia tuntemuksia alavatsalla varmaan koko kierron ajan. Raskaudestahan ne ei vielä voineet johtua. Nyt, kun parisen viikkoa sitten aloin juoda taas mehua, tuli taas lisää vatsatuntemuksia. Eilen ultrassa todettiin (raskauden kannalta todella huonojen uutisten lisäksi) myös ärtynyt virtsarakko. Eli olisiko nuo alavatsatuntemukset voineet sittenkin olla peräisin virtsarakosta? Voin kyllä olla ihan hakoteilläkin, mutta kunhan nyt mietityttää.

Edited by Sitruuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keskenmenon jälkeen odottelemme ovulaatiota ja otin greippimehun kohdun limakalvoja paksuntamaan. toivottavasti tehoaa :grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ensimmäisellä greippimehukierroksella tuli plussa. En sitten tiedä, oliko sattumaa vai oikeasti vaikutusta. girl_smile.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valion greippimehu maistuu aivan järkyttävälle..! Rybb&Deckers on aivan kuin eri tavaraa ja sitä pystyy juomaan ihan mielellään ilman yökkäystä. Mahtaako olla vaan yhtä tehokasta kun maistuu hyvältä :lol:

 

Onnea Tumalle!! Lähdenpä tästä siis itsekin jälleen mehuostoksille...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now