Pandora

Mammajumpat/jooga pk seutu

59 posts in this topic

^Täälläkin olisi yksi, jota kiinnostaisi tiedot vesijumpista pk-seudulla!

 

Mammajoogaa olen bongannut jo vaikka mistä. Ainakaan Vantaan aikuisopistolla ei talvi/keväällä tällä kertaa ole mammajumppaa, vaan ja ainoastaan mammajoogaa. Olen myös kuullut äitiyspilateksestä, missäköhän sitä järjestettäisiin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laurell osaatko kertoa minulle mistä löytää tuon mammajoogan ilmoittautumisen? Kun meille tuli ainakin syksystä kotiin sellainen kirjanen missä näkyi kaikki kurssit, mutta nyt ei ainakaan ole vielä tullut keväästä mitään..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilmonetin kautta pitäis löytyä kaikki Vantaan aikuisopiston kurssit!

 

Mä bongasin ihan meidän läheltä Vantaalta mammajoogaa myös, joten taidan osallistua siihen, enkä Aikuisopiston, joka on meiltä katsottuna aika kaukana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helsingin Sörnäisissä sijaitseva joogasali ASANA (www.asana.fi) järjestää myös Odotusajan jooga -kursseja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

^Aloitin juuri Asanassa äitiysjoogakurssin ja ensimmäisen kerran perusteella vaikutti oikein hyvältä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

 

Olen odottava äiti ja rekisteröity jooga opettaja, valmistuin San Francisossa, Amerikassa. Meillä on pieni ja kotoisa studio ja pidämme äitiysjoogatunteja. Jokainen sessio kestää 1.5 tuntia, ja siihen kuuluu paljon lempeää venyttelyä hengityksen tahdistamana. Meillä on nyt iso alennus: hinta on 5 euroa / sessio, tai 30 euroa / 10 kertaa. Äitiysjooga on pieni ryhmä, joten soita pian ja varaa paikkasi! Huom, opetuskieli on englanti, mutta autan suomeksi.

 

Lisätiedoja: http://bit.ly/KHlNlX

 

Yhteystiedot: Laura

Puhelinnumero: 0407682165

Email: [email protected]

Edited by Laurafi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nostetaanpas tätä ketjua :)

 

Onko nyt pk-seutulaisia joilla hyviä vinkkejä mammajoogasta tai pilateksesta pk-seudulla? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä oon käynyt koko syksyn äitiysjoogassa Espoossa happyliikunta.com. Tällä viikolla kävin vikan kerran, viikkoja on nyt 35+2. Yritän kyllä tehdä samoja juttuja kotonakin loppuun asti. Suosittelen kyllä lämpimästi paikkaa ja vetäjää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Itseäkin kiinnostaa tuoreet suositukset hyvistä äitiysjoogamestoista. Toistaiseksi viikkoja on niin vähän, että olen käynyt ihan normaaleilla joogatunneilla (esim flow-joogassa) It's Yogassa Hermannissa, mutta jo joulun jälkeen saatan jo harkita mammajoogaa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now