Guest HelmiQ

D&J lastenvaatekerho

14 posts in this topic

Sain postissa mainoksen kyseisestä kerhosta, (netsistö löytyy tietoa sivuilta www.djf.se).

Onko kukaan liittynyt kerhoon, millaisia vaatteita sieltä tulee ja onko laatu hyvä?

Nettisivuilla aika vähän kuvia vaatteista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä sain kans tänään postissa - eli täälläkin kiinnostaa kuulla jos jollain on kokemuksia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minulla ei ole sen enempää kokemusta kuin yksi D&J:n t-paita, joka on tullut "perintönä" Siskon pojilta. Se on kivan värinen ja varsin laadukkaan oloinen, onhan tämä jo kolmas pitäjä ja paita on kuin uusi. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä olen käytettynä ostanut joitakin D&J:n vaatteita ja suurin osa niistä on laadukkaan oloisia - ei kuitenkaan kaikki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mulle tuli kans eilen sama lappu postissa...Näytti hyviltä ne vaatteet siinä kuvassa :) Mutta mä

äkkiä repisin lapun ettei vaan tule liityttyä sihen kerhoon...Koska en välttämättä muista sitä kuukauden pakettia perua ja aika hintavakin se paketi on...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos noilla olisi enemmän unisex-vaatteita, niin voisin harkitakin. Mutta ainakaan noiden nettikuvien perusteella ei houkuttele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne poikien vaatteet ei ollu ihan mun tyylisiä siinä tervetulopaketin kuvassa, et sinänsä se kerho ei kovin edes houkuttele. Veikkanpa että jätän siis tämän kerhon väliin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä kuuluin kyseisen kerhoon jonkin aikaa ja tykkäsin juurikin vaatteiden laadusta, mutta muuten ne olivat ainakin poikien vaatteiden osalta hieman tylsiä. Tyttöjen D&J -vaatteet ovat paljon kivempia, niitä olen nähnyt kaverilla. Ärsyttävää tosiaan on se, että seuraavan kuukauden vaatteista ei saa etukäteen kuvaa, vaan ne on vaan sanallisesti selostettu jäsenkirjeessä. Yritä siinä sitten pähkäillä, että onkohan ne nyt kivoja vai ei. :rolleyes:

 

Koot noissa vaatteissa ovat mielestäni reiluja, housuissa useimmiten on ne säätökuminauhat. Meidän poika on hoikkaa ja pitkää sorttia, mutta kyllä nuo vaatteet hänen yllään pysyivät. Ihan kivoja värejäkin siellä oli ja väriyhdistelmiä (en välitä itse kauheasti sinisestä poikien vaatteissa ja tuolta sai settejä esim. pehmeän oranssi + pehmeän ruskea tai harmaa + joku muu väri).

 

Meillä tilaaminen loppui siihen, että vaatteet olivat jotenkin aina liian isoja enkä malttanut odottaa niiden muuttumista sopiviksi (ja kokoa pienempiä taas en uskaltanut tilata) ja meillä vaatteita tuli ostettua muutenkin niin reippaasti, että tarvetta ei varsinaisesti ollut. Mielestäni positiivista noissa vaatteissa on se, ettei niitä kävele ihan joka lapsella vastaan ja myös laatuun olin tyytyväinen. Ja ihan kivoja perusvaatteita nuo ovat jos ei kaipaa mitään verkkareita ja trikoopaitaa ihmeellisempää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mä liityin tuohon. Otin tämän syyskuun paketin tytölle ja ihan söpöjä oli. Värimaailma oli vähän erilainen, kun oletin.... Mutta se nyt on ehkä omasta päästäkin kiinni että millaiseksi esim. kirsikanvärisen mieltää... :grin: Seuraavan paketin peruin. Ajattelin tässä nyt jonkin aikaa ainakin katsella, että millaisia olisi tulossa, saahan sen seuraavan paketin aina helposti perua ettei siinä mielessä mitään väliä jos siinä nyt mukana roikkuu. :D Mua vaan harmitti, kun tyttö käyttää nyt 62 ja 68 cm vaatteita, mutta en uskaltanut sitä 62/68 kokoa ottaa jos ei menisikkään kauaa. Seuraava vaihtoehto olikin sitten se 74/80 eli joutuu nyt odotella, että saa käyttöön, mutta eipä se nyt niin haittaa :) Onpa noita vaatteita tuolla kaapissa 62-68 senttisinäkin :) Tyttö on vain niin kovin pienikokoinen, että joudutaan ehkä jonkin aikaa odotella, että saadaan käyttöön. Siinä mielessä olisi pitänyt vissiin vain ottaa se pienempi koko.. Nyt harmittaa, kun rupesin asiaa oikein "ääneen" pohtimaan :girl_mad::grin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja saman muuten huomasin, että pojan vaatteet eivät olisi innostaneet yhtään.. Kuulosti tosi tylsiltä. Tyttöjen vaatteet paljon kivemman oloisia tuolla. Ja joku mainitsi, että eipä tule jokaisella vastaan, sitä myöskin pidin positiivisena asiana :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me kuuluttiin kyseiseen kerhoon, mutta jonkin ajan päästä rupes kyllästyttää että poikien vaatteissa ei ollut muita värejä kuin sinistä, harmaata ja valkoista. Erottiin sitten vajaan puolen vuoden jälkeen, vaatteet toisti itseään aika paljon ja meidän rotevalle pojalle ne kaposet paidat ja housut ei kovin kauaa mahtuneet vaikka tilattiinkin aina seuraavaa kokoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now